k Ga t gewoon ff proberen. Ik zal jouw tekstje ff in de openingspost zetten, kan dat?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 03:17 schreef gelly het volgende:
Ik weet niet of je seborik er een plezier mee doet ...
Ter relativering even een (vertaalde) Radiohead tekst:quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 03:14 schreef gelly het volgende:
Mijn eigen Blöf tekst , 1 coupletje.
Ergens ver weg van hier
Stromen tranendallen
over weggaan niet gerept zover
maar het knaagt altijd dusver
de ochtenden zijn warm
Zwak excuus.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 03:24 schreef gelly het volgende:
Dat is gewoon een LSD trip Lamon. De teksten van Blöf gaan echt nergens over, zelf niet als je onder de geestverruimende middelen zit.
mee eensquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:42 schreef Tiemie het volgende:
Geweldig nummer hoor.
Volgens mij is het ook niet Paskal die de teksten schrijft c.q verzint, maar Peter. En het is niet onsamenhangend, dat heet diepgaandquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 03:02 schreef gelly het volgende:
Kunnen zie die pascal niet ergens op een mosselbank droppen ? Mijn God, wat verzint die vent debiele teksten. Bestaat er ook een Blof-o-generator die automatisch dit soort onsamenhangende teksten produceert. Dat moet haast wel, d'r is toch niemand die dit soort dingen zelf bedenkt ?
Goede smoes.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:23 schreef Maggie het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook niet Paskal die de teksten schrijft c.q verzint, maar Peter. En het is niet onsamenhangend, dat heet diepgaand
tis meej un streejpje deur dn oquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:55 schreef Anakin25 het volgende:
en Blof meej 2 puntjes boven de o,
ik ook n zeeuw...allthough ver van huis..maar toch n zeeuwquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:34 schreef Anakin25 het volgende:
COOL !![]()
maar ja.. ben dan ook een zeeuw he.. hoewel, een aantal jaar geleden
beetje pro-Blof"meej een steepje deur dn o"
*handje schudt*quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:40 schreef Anakin25 het volgende:
*handje schud*
T'neu-enaar , die tegenwoordig in Eindhoven woont
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |