We zijn traag, maar vandaag heel erg traagquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:23 schreef Bengeltje het volgende:
ligt het aan mij of zijn jullie erg traag geworden
*roept iets over lunch, vrijdag, weekend...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:23 schreef Bengeltje het volgende:
ligt het aan mij of zijn jullie erg traag geworden
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:49 schreef Bengeltje het volgende:
dus toch erg traag![]()
door minder mensjes en minder zin neem ik aan
ooo arme POquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:52 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]ik wil naar huis...
Ik ben altijd de weg kwijt... Zelfs met m'n navigatiesysteem...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ooo arme PO![]()
Handje geeft, ben je de weg kwijt ? zal ik je even naar huis brengen ?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:04 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Ik ben altijd de weg kwijt... Zelfs met m'n navigatiesysteem...Maar goed, dat is voor de nromale weg, en ik bedoel nu andere dingen...
Ik vraag meestal nix... Ik deel het meestal mee...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]dan ga je toch naar je baas en zegt
, mag ik aub naar huis![]()
Wat zeur je danquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:09 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Ik vraag meestal nix... Ik deel het meestal mee...
Zie net dat er heeeeeeel veeeeeel file staat...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat zeur je dan
ga erheen en zeg "ik ben weg , tot maandag"
Het is ook nooit goed hequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:14 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Zie net dat er heeeeeeel veeeeeel file staat...
Ik wil slapen...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed he![]()
Wat wil je nu ,op je werk wat hangen en fokken!
of even in de file, lekker de radio harden naar huis
![]()
Oquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:16 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Ik wil slapen...Maar dat staat zo gek, hier in een kantoortuin...
En in de auto slapen is ook niet verstandig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |