Alleen als het haar uitkomt...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:31 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]Wat is ze toch ontzettend blond
Volgens mij spreek je hier niet uit ervaring... Dus...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:31 schreef Lula het volgende:
[..]
niets is een soort van medeleven dat je beter kan ritten op de motor in de regen dan om en om door
Shark en PatO genomen worden
Als die tegelijk aan de gang willen zou ik ook een motorrit prefereren!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:31 schreef Lula het volgende:
[..]
niets is een soort van medeleven dat je beter kan ritten op de motor in de regen dan om en om door
Hoezoquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Als die tegelijk aan de gang willen zou ik ook een motorrit prefereren!
Goedemorgen!
Sharky... Vanavond bij Lu... Ze maakt kip... En daarna maken wij er een club sandwich van...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:36 schreef Lula het volgende:
nee inderdaad geen ervaring met twee mannen
Maar om een droom waarheid te laten worden laat je dat feestje toch zeker wel schieten... Dan bouwen wij ons eigen feestje wel...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:39 schreef Lula het volgende:
ik heb een feestje vanavond lieve schat dus ik ben er niet;)
Ze trouwen in Egmond a/d Hoef en het feest is in Limmen...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:40 schreef Maerycke het volgende:
Het komt hier met bakken uit de hemel.. dus ik weet niet waar ze trouwens, maar als het vanuit het westen komt.. dan staat ze nog wel wat te wachten...
Dat ziet er niet gezellig uit. Liefde mag de blik vertroebelen, maar de foto's zullen een stuk duidelijker en mooier worden met droog weer.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:45 schreef Maerycke het volgende:
[afbeelding]
Zonde is dat... Hopelijk trekt het no geen beetje bij wanneer ze foto's gaan maken. Soms klaart het ineens opquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat ziet er niet gezellig uit. Liefde mag de blik vertroebelen, maar de foto's zullen een stuk duidelijker en mooier worden met droog weer.
Ik hoop het voor ze, zo zie je maar weer dat een datum niks zegt. Wij hadden 13 oktober 9 jaar geleden schitterend weer.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:50 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Zonde is dat... Hopelijk trekt het no geen beetje bij wanneer ze foto's gaan maken. Soms klaart het ineens op
Zolang jij dat niet gedaan hebt heb je geen recht van spreken, schatquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:31 schreef Lula het volgende:
GMTAquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:34 schreef -PatrickO- het volgende:
Volgens mij spreek je hier niet uit ervaring... Dus...
Nee, vanavond ga ik een ander mosseltje etenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:38 schreef -PatrickO- het volgende:
Sharky... Vanavond bij Lu... Ze maakt kip... En daarna maken wij er een club sandwich van...
Dan komt het hier dus nog voorbijquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:45 schreef Maerycke het volgende:
[afbeelding]
En dat is zekerquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee, vanavond ga ik een ander mosseltje eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |