potato.orgquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:13 schreef PHteV het volgende:
ben nog steeds bezig met een useri , wil niet echt lukken
Ik testte je reactievermogen even. Eikelquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:07 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nee dit was inderdaad geheel ongepast. Maar je ziet me tenminste weer even staan
Maar, als je het zo brengt heb ik het zo slecht nog niet! Daarom ben je ook zo;n geweldig mens. Hoe diep de put, hoe ellendig de ellende, jij weet ergens altijd nog een lichtpuntje aan te wijzen.![]()
Ik zou eerst de sleutels terug eisen en me daarna buiten de deur zetten. Andersom gaat niet echt effectief zijn...
Euh... Over de nick of over Dude.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:13 schreef gurlie het volgende:Ja he!
Het blijft ontroerend.... zo'n newbiequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:13 schreef PHteV het volgende:
ben nog steeds bezig met een useri , wil niet echt lukken
Helemaal omdat 'ie al een User ID heeft...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Het blijft ontroerend.... zo'n newbie![]()
Jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:17 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Euh... Over de nick of over Dude.
Over Dude dus...
Ga je ook foto's van "voor" en "na" posten?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:18 schreef Shark.Bait het volgende:
ik ga maar eens pitten...Kan ik weer morgenochtend fris en vrolijk mijn huissie aan kant maken
DOei![]()
Doegquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:18 schreef Shark.Bait het volgende:
ik ga maar eens pitten...Kan ik weer morgenochtend fris en vrolijk mijn huissie aan kant maken
DOei![]()
slaap lekkerquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:19 schreef es70 het volgende:
Even een update:
Arty maakte mijn maand augustus beter dan hij was![]()
Hij zit nog steeds op msn met PHteV![]()
Het wil nog steeds niet lukken met de useri...
Ik ga naar bed (Pat kennende gaat hij doorklooien tot het gelukt is en hij een eigen msn account heeft).
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:19 schreef es70 het volgende:
Even een update:
Arty maakte mijn maand augustus beter dan hij was![]()
Hij zit nog steeds op msn met PHteV![]()
Het wil nog steeds niet lukken met de useri...
Ik ga naar bed (Pat kennende gaat hij doorklooien tot het gelukt is en hij een eigen msn account heeft).
En da's eigenlijk alles wat ik hoef te weten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee hoor!Ik vind je leuk Arty. Klaar!
![]()
Buitendat je post een redelijke contradictio in terminis is, lokt het ook niet echt reacties uit. Wat in dit geval ook weer een redelijke tegenstrijdigheid is.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:30 schreef gurlie het volgende:
[stilte]
O god en nu komt dat onvermijdelijke moment dat 'ie moeilijke zinnen wil formulerenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:36 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Buitendat je post een redelijke contradictio in terminis is, lokt het ook niet echt reacties uit. Wat in dit geval ook weer een redelijke tegenstrijdigheid is.
Laat ook maar...
Ik doe wel vaker onzinnige dingen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:36 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Buitendat je post een redelijke contradictio in terminis is, lokt het ook niet echt reacties uit. Wat in dit geval ook weer een redelijke tegenstrijdigheid is.
Laat ook maar...
Ik ga even mijn woordenboek halen dan hoorquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O god en nu komt dat onvermijdelijke moment dat 'ie moeilijke zinnen wil formuleren
I just gotta love that guy![]()
Doe geen moeite... de schat is eenvoudigweg niet meer te volgen...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:39 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik ga even mijn woordenboek halen dan hoor
Gezelligquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Doe geen moeite... de schat is eenvoudigweg niet meer te volgen...
Daar zit ik dus mooi mee opgescheept![]()
Overcompensatie om een mogelijke opleving van faalangst te pareren. Instinctief verdedigingsmechanisme enzo...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:38 schreef Duderinnetje het volgende:
O god en nu komt dat onvermijdelijke moment dat 'ie moeilijke zinnen wil formuleren
I just gotta love that guy![]()
Als ik met moeilijke woorden ga smijten denken de meesten dat ik aan het ijlen benquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:46 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Overcompensatie om een mogelijke opleving van faalangst te pareren. Instinctief verdedigingsmechanisme enzo...
Is that called convenience or coincidence?Just have to love her...
Maar dan ben je er uiteraard wel weer eensquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:41 schreef Uiteraard het volgende:
het duurt ff![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |