En als het echt tegenzit dan is het bijten niet eens op een houtje maar hoogstens op een slap kwastje...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:44 schreef Duderinnetje het volgende:
De mannen hebben het naar hun zin hè? Straks zitten zij hele nachten te msn-en en zitten wij hier droogjes maar wat te posten....![]()
euhm... iets in B&H op Fok! en dan het topic met mannen-foto's en dan ergens pagina 4quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:46 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dus Arty, waar blijven ze?
Je bent een schatquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
euhm... iets in B&H op Fok! en dan het topic met mannen-foto's en dan ergens pagina 4
Sure. Valse vleierij van jou voor valse bescheidenheid van mij. En nu weer verder met onzinquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:50 schreef gurlie het volgende:
Nou maak je me toch wel erg nieuwsgierig hoor.
Ik hoor het hier.... daar gaat je openhartigheidquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:46 schreef es70 het volgende:
Hee, da's leuk![]()
Pat gaat zich ook registreren...
Hé hot stuff!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:52 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Sure. Valse vleierij van jou voor valse bescheidenheid van mij. En nu weer verder met onzin![]()
En dan te bedenken dat jouw vergane glorie mijn toekomst moet betekenen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:47 schreef Duderinnetje het volgende:
@Shark: Dat was een grapje, dat ik Bonita was. Omdat jullie dat steeds zeiden, snappie?
En nee, ik verwacht je morgen niet. Ik wil niet met mijn vergane glorie op Fok! Of je moet fotoshop hebben en me weer jong en strak kunnen maken. Maar ja, dan is het geen goede inzending meer voor de wedstrijd
Tuurlijk. Lach maar. Bekijk eerst die foto's maar eens.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:55 schreef gurlie het volgende:
Hé hot stuff!
Sexy mamaquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:58 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Tuurlijk. Lach maar. Bekijk eerst die foto's maar eens.
Iets zegt me dat ze dat al lang gedaan heeft...
okee--maar ik schrap je nog niet van de lijst der verdachten hoor !quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:47 schreef Duderinnetje het volgende:
@Shark: Dat was een grapje, dat ik Bonita was. Omdat jullie dat steeds zeiden, snappie?
okeeequote:En nee, ik verwacht je morgen niet. Ik wil niet met mijn vergane glorie op Fok! Of je moet fotoshop hebben en me weer jong en strak kunnen maken. Maar ja, dan is het geen goede inzending meer voor de wedstrijd
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:56 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat jouw vergane glorie mijn toekomst moet betekenen.
En anders hangen we gewoon de foto's op de kop. Is het net alsof de zwaartekracht nergens vat op heeft...
Het zou ironie kunnen zijn. Of een onbewuste tikfout. Of... Nou ja. D'r staat in ieder geval sexy.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:59 schreef gurlie het volgende:
Sexy mama
zou je denken?
Tjees... da's pas eetlust zeg! De koelkast en al!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Onthou je anders even voor het gemak dat je in mijn huis te gast bent? En mijn kabelverbinding ingepikt hebt? En mijn koelkast leegvreet?
Als je niet complimenteuzer bent zet ik je buiten de deur en eis ik mijn sleutels terug![]()
Die artisjok staat je leuk.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:03 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Het zou ironie kunnen zijn. Of een onbewuste tikfout. Of... Nou ja. D'r staat in ieder geval sexy.
Ja.
Hoi liefquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:03 schreef PHteV het volgende:
Ja ik heb me geregistreerd nu eens ff kijken wat er allemaal ge.... wordt hier
OMG!!! Je hebt het echt gedaanquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:03 schreef PHteV het volgende:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Wie gaat er nu voor de kinderen zorgen voortaan![]()
Nee dit was inderdaad geheel ongepast. Maar je ziet me tenminste weer even staanquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:02 schreef Duderinnetje het volgende:
![]()
Onthou je anders even voor het gemak dat je in mijn huis te gast bent? En mijn kabelverbinding ingepikt hebt? En mijn koelkast leegvreet?
Als je niet complimenteuzer bent zet ik je buiten de deur en eis ik mijn sleutels terug![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Tjees... da's pas eetlust zeg! De koelkast en al!![]()
Heequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:03 schreef PHteV het volgende:
Hij probeert een useri te regelen... Wil geloof ik niet zo lukkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:09 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hee
Ehm... Dit is eenmalig enthousiasme voor nieuwkomers waar ik een kwartier mee gechat heb...
Dat zeggen ze m'n hele leven al. Vandaar de nick...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:05 schreef gurlie het volgende:
Die artisjok staat je leuk.
Thanks to dude
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:12 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat zeggen ze m'n hele leven al. Vandaar de nick...
Ze is zo behulpzaam. Soms hoef je er niet eens om te vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |