Jank dan niet aanstellerquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:14 schreef thoth het volgende:
ik ben niet té gevoelig![]()
wellus...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:14 schreef thoth het volgende:
ik ben niet té gevoelig![]()
Oos slimmiequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:15 schreef Shark.Bait het volgende:
BENNIK WEER
Ik was met mijn thuis webpage aan het kutten... had ik mijn gateway omontkeerbaar ontregeld
Afijn nieuwe software erop en karren maar
Dat zeg je nou nooit tegen mij "fijn dat je er weer bent "quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oos slimmie![]()
Fijn dat je er weer bent
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:17 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi Sharky![]()
![]()
je moet ook niet zomaar gaan kutten![]()
daar krijgt je problemen mee
HEEEEEY FIJN DAT JE ER WEER BENT!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat zeg je nou nooit tegen mij "fijn dat je er weer bent "![]()
hehequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
HEEEEEY FIJN DAT JE ER WEER BENT!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Okequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
hehe![]()
nu kan ik tenminste vrolijk op ziekenbezoek
Tot later![]()
Wat mankeert jou eigenlijkquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:58 schreef Duderinnetje het volgende:
MiddagWat een heerlijke dag op deze prachtige aardbol
uitgewoond en gelukkigquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:58 schreef Duderinnetje het volgende:
MiddagWat een heerlijke dag op deze prachtige aardbol
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat mankeert jou eigenlijk![]()
Zeker niet in de gaten gehad dat het tot nu toe vrijwel de hele dag geregend heeft?
Oh... ok. Jottum! 'T is een fijne dag!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]Zulks dient de pret niet de drukken toch?
Zie nou welquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh... ok. Jottum! 'T is een fijne dag!
Eigenlijk is de dag ondanks de regen best ok. Lekker geld aan mezelf uitgegeven, besloten dat rokje niet aan te doen en de nagels zitten al in de lak
![]()
Thoth toch... welk een sombere kijk op het leven dat toch zo wonderschoon kan zijn!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:15 schreef thoth het volgende:
het is een dag om te vergeten, op een wereld vol ellende en rampspoed
Ja, en nu nog even mijn heilig hart klokje zoeken en kijken of de batterij het nog doet... Dan is de dag helemaal perfect!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zie nou welHet is een onvergetelijke dag, op een wereld vol schoonheid en geluk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |