Tuurlijk ben je niet raar...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:36 schreef gurlie het volgende:
En dan zeggen ze dat ik raar ben :')
Dat las ik net terug..quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:37 schreef Shark.Bait het volgende:
heb jij heel veel last van pms?
Dat was een garpjequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:37 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat las ik net terug..
Ah, kewlquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:36 schreef Shark.Bait het volgende:
Ja gurlie, Arty heeft arty naaktfoto's
Ok.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Gurlie mijn msn ligt er even uit...
Even vissen hoor...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:40 schreef gurlie het volgende:
Ah, kewl
De mannen hebben het naar hun zin hè? Straks zitten zij hele nachten te msn-en en zitten wij hier droogjes maar wat te posten....quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:39 schreef es70 het volgende:
@ Arty: Dat weigeren wordt vast driftig aan gewerkt door Dude, en dat steigeren zal ook niet zoveel problemen opleveren. (Dat deed het iig bij ons nooit... in een ver en grijs verleden...)
Helemaal niks.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:43 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Even vissen hoor...
Wat wou je daarmee zeggen dan?
Ooooooow... ik had al medelij met jequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:38 schreef gurlie het volgende:
Dat was een garpje
Het begon allemaal omdat ik niet aardig was tegen een newbie.
Ooow.. leukquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:41 schreef gurlie het volgende:
@Shark: Ik zal binnekort een van mijn tekeningen (Portret waar ik aan bezig ben) posten.
Ik heb alleen geen scanner dus ik moet er een foto van maken.
Dom! Je weet niet wat je mist!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:44 schreef gurlie het volgende:
[..]
Helemaal niks.
Ik hoef ze niet (persé) te hebben hoor, als je dat bedoelt.
Dus Arty, waar blijven ze?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Dom! Je weet niet wat je mist!
Ik ben er vandaag pas aan begonnen hoor, dus dat word op zijn vroegst maandag, want morgen en overmorgen moet ik werken, maar ik geef wel een gil als ik ze heb.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ooow.. leuk![]()
Ik zal eens kijken of ik iets heb op te posten
Okeeeej.. txquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:47 schreef gurlie het volgende:
Ik ben er vandaag pas aan begonnen hoor, dus dat word op zijn vroegst maandag, want morgen en overmorgen moet ik werken, maar ik geef wel een gil als ik ze heb.
Nee precies. Gelukkig ook, anders zou ik me erge zorgen maken. Dat niet alleen; de foto's zijn met enig zoekwerk volgens mij nog steeds te vinden. Ik zou in jou geval toch op zoek gaan naar heel wat jonger vlees... brrr.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:44 schreef gurlie het volgende:
Helemaal niks.
Ik hoef ze niet (persé) te hebben hoor, als je dat bedoelt.
Ywquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Okeeeej.. tx
Nou maak je me toch wel erg nieuwsgierig hoor.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:48 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nee precies. Gelukkig ook, anders zou ik me erge zorgen maken. Dat niet alleen; de foto's zijn met enig zoekwerk volgens mij nog steeds te vinden. Ik zou in jou geval toch op zoek gaan naar heel wat jonger vlees... brrr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |