abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2004 @ 22:43:09 #101
7074 moussy
kuttekop
pi_21497188
Phil

Dit is René en mij overkomen bij K3
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_21497417
We zijn allemaal mensen, maken allemaal fouten, daar heb je gelijk in. Blunders kan iedereen maken, dat overkomt je gewoon, dat wil ik hier niet aankaarten en ik vind je stelling ook iritant dat bepaalde situaties mijn en Chiara niet (zouden kunnen) overkomen. Maar waar ik over viel in mijn reactie hierboven is de nalatigheid, het onallert zijn met waar je mee bezig bent, of waar je mee bezig zou moeten zijn... in mijn ogen is dat geen blunderen meer.
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2004 @ 22:58:36 #103
7074 moussy
kuttekop
pi_21497524
Zoals?
pi_21497581
Vind je dat er toe doen?
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2004 @ 23:02:20 #105
7074 moussy
kuttekop
pi_21497604
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 23:01 schreef melonovy het volgende:
Vind je dat er toe doen?
anders vroeg ik het niet
pi_21497723
Ik vind het dus niet nodig om hier bepaalde situaties te noemen, of naar mensen te wijzen.
Sommige blunders zijn grappig, anderen vind ik niet leuk meer.

Het voelt goed hè?
A je to!
pi_21497775
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 23:07 schreef melonovy het volgende:
Ik vind het dus niet nodig om hier bepaalde situaties te noemen, of naar mensen te wijzen.
Sommige blunders zijn grappig, anderen vind ik niet leuk meer.

Ik ben eerlijk gezegd net als moussy wel nieuwsgierig waar dan de grens tussen blunderen en nalatigheid ligt... Maar als je geen mensen aan wilt wijzen wordt dat lastig duidelijk maken volgens mij...
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
pi_21497868
ik klapte tot mijn 12e ook steeds dubbel in de bioscoop
mooi he, alles
pi_21497953
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 23:13 schreef phileine het volgende:
ik klapte tot mijn 12e ook steeds dubbel in de bioscoop
Ik doe ut nu nog...
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2004 @ 23:16:59 #110
43556 miss_dynastie
pi_21497970
Een ongeluk zit in een klein hoekje, dat gezegde is er niet voor niets. Zelfs de meest alerte ouder kan een blunder met levensgevaarlijke gevolgen maken. Ik denk niet dat dit topic er alleen is voor grappige situaties, het is ook uitwisselen van ervaringen. Ouders maken fouten. Het belangrijkste is denk ik dat het niet te vaak en niet expres gebeurt! Elke dag de vingers tussen de deur gaat mij bijvoorbeeld een beetje te ver, om maar een voorbeeld te noemen.
pi_21498047
Geweldig topic!!!!

Ik ben er zo eentje die tijdens het voeren van een kindje onbewust broodkrummels e.d. met een vingertop oppikt en in haar mond stopt.
Zo ook een keer zo'n halfharde neuspulk van Esther
Zolang er was is, is er leven.
pi_21498060
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 22:52 schreef melonovy het volgende:
We zijn allemaal mensen, maken allemaal fouten, daar heb je gelijk in. Blunders kan iedereen maken, dat overkomt je gewoon, dat wil ik hier niet aankaarten en ik vind je stelling ook iritant dat bepaalde situaties mijn en Chiara niet (zouden kunnen) overkomen. Maar waar ik over viel in mijn reactie hierboven is de nalatigheid, het onallert zijn met waar je mee bezig bent, of waar je mee bezig zou moeten zijn... in mijn ogen is dat geen blunderen meer.
Als je daarmee op mijn post doelt...
Dit is de enige keer dat er eens zoiets is gebeurd. Oké, toen jij bij me was liep ik bij Wilyan weg terwijl hij op een stoel stond, daar ik dacht dat jij 'm wel even in de gaten wou houden..
Misschien verkeerd gedacht...

Buiten dat had Wilyan écht nog nooit enige interresse in de trap getoond, en was hij nog nooit ergens opgeklommen, we hadden net de vorige avond met mijn vader gebeld dat hij wat haast achter de zelfgemaakte traphekjes moest zetten (moesten nog op maat gemaakt worden)
Die dus na het incident direkt afgebeld is (de traphekjes doen nu overigens dienst als hondehekjes )

Verder zijn de keren dat ik een tijdschrift lees zeer zeldzaam, meestal lees ik Wilyan zijn Nijntje en Dikkie Dik boekjes (voor)......

Op één of andere manier voelde ik me genoodzaakt om dit te posten.. Ik zal er verder niet proberen op in te gaan.
Heel vaak wil ik wel ergens een reactie op posten maar ben vaak bang dat ik iets ontzettend onnozels zeg (en geloof me, ik zeg vaak zoiets doms... ), en daardoor iemand kwets, en daarom dus dan maar weer niks post..
W ~ H ~ T
pi_21498112
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 23:16 schreef Luckepuk het volgende:

[..]

Ik doe ut nu nog...
Ik kom écht óveral tussen met mijn vingers...
Manlief en familie kunnen zich er nog steeds over verbazen..
W ~ H ~ T
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2004 @ 23:24:48 #114
7074 moussy
kuttekop
pi_21498164
Ja dat bedoel ik nou, er zullen nu zat mensen die aan zichzelf gaan twijfelen en zich waarschijnlijk nóg schuldiger voelen en zich dus aangesproken voeln.

Ik niet, ik geef toe dat ik geen ogen in mijn achterhoofd heb en niet de gedachtengang van mijn kinderen voor kan zijn
  maandag 23 augustus 2004 @ 23:29:41 #115
30488 coolbabe
My little pwny
pi_21498308
En ik heb expres wat harder geduwd toen ik merket dat Jaspers vinger tussen de deur zat
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_21498455
Ja, ik voelde me door Melonovy's post wel lichtelijk aangesproken, maar ik voel me niet onnodig schuldig. Het is gebeurd en er viel niks aan te doen, klaar!

Ik moet zeggen dat er buiten de pies-ongelukjes, valpartijtjes (gepaard met builen en blauwe plekken) en op een dag dat de winkels dicht zijn zonder Bambix of opvolgmelk komen te zitten, verder nog niks afkloppen raars gebeurd is.
Maar nu vind ik laatst genoemden nou ook weer geen echte blunders, dat overkomt iedereen..
W ~ H ~ T
pi_21498502
Ooooooooooohhhhhhhhhhhhh Cooooooooooooooooooolbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaabe................

W ~ H ~ T
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2004 @ 23:43:46 #118
7074 moussy
kuttekop
pi_21498698
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 23:35 schreef Jonnetje het volgende:

Ik moet zeggen dat er buiten de pies-ongelukjes, valpartijtjes (gepaard met builen en blauwe plekken) en op een dag dat de winkels dicht zijn zonder Bambix of opvolgmelk komen te zitten, verder nog niks afkloppen raars gebeurd is.
ah maar daar hebben ze pakken melk voor en beschuitjes. Dat verkopen ze wel bij de benzinepomp

Ik heb René haar klapstoeltje nog ff aangeduwd bij K3
  maandag 23 augustus 2004 @ 23:45:46 #119
30488 coolbabe
My little pwny
pi_21498764
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 23:36 schreef Jonnetje het volgende:
Ooooooooooohhhhhhhhhhhhh Cooooooooooooooooooolbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaabe................

Ik weet het, ik ben een kreng én een vreselijk ontaarde moeder
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_21498816
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 23:43 schreef moussy het volgende:

[..]

ah maar daar hebben ze pakken melk voor en beschuitjes. Dat verkopen ze wel bij de benzinepomp
quote:
Ik heb René haar klapstoeltje nog ff aangeduwd bij K3
Tsja, je moet er natuurlijk wél langs kunnen, als je nieuwe (dure) merchandise voor ze moet kopen...
W ~ H ~ T
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2004 @ 23:47:44 #121
43556 miss_dynastie
pi_21498822
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 23:45 schreef coolbabe het volgende:

[..]

Ik weet het, ik ben een kreng én een vreselijk ontaarde moeder
Nee hoor, korthouden die vingertjes
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2004 @ 23:50:11 #122
7074 moussy
kuttekop
pi_21498888
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 23:47 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nee hoor, korthouden die vingertjes
en waarom denk je dat we masaal in alle vingertjes en teentjes knippen, zo kunnen ze tenminste niet aan onze dúre-uitgestald-voor-de-buitenwereld-spullen komen!!
  maandag 23 augustus 2004 @ 23:52:19 #123
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21498953
Toen ik dit topic opende bedoelde ik het wel op een grappige manier, niet om iemand anders zich schuldig om lomp te laten voelen. Moge het duidelijk zijn
pi_21498990
quote:
ik vind je stelling ook iritant dat bepaalde situaties mijn en Chiara niet (zouden kunnen) overkomen.
Jouw post (die anderen weer irritant vonden) suggereert dat in ieder geval. Je stelt dat het nalatigheid en onverantwoordelijkheid is, dus dat het niet zou mogen gebeuren. Ik neem aan dat jij jezelf niet nalatig of onverantwoordelijk acht en dat jij dus stelt dat die bepaalde dingen jou NIET gebeuren.
mooi he, alles
pi_21499189
Oh, wacht! Over korthouden gesproken..

Zal wel niet onder blunders vallen maar goed...

Toen we nog in ons vorige durrep woonden was ik met twee buufs in gesprek. De één haar dochter is zo'n twee maanden ouder dan Wilyan en de ander haar zoon is twee dagen eerder geboren dan Wilyan. Het gesprek kwam op nageltjes knippen plus al-dan-niet bijhorende drama's..
Dus ik zeg zo: "Ik moet elke week wel zijn vingertjes knippen....." Mis dus....Ik knipte Wilyan's vingertjes af.... oh wat was ik een slechte moeder...
Pffffffffffffffffff.... Gelukkig heb ik het niet langer dan een week aan hoeven horen, daarna waren ze het wel weer vergeten...
W ~ H ~ T
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')