anders vroeg ik het nietquote:Op maandag 23 augustus 2004 23:01 schreef melonovy het volgende:
Vind je dat er toe doen?
Ik ben eerlijk gezegd net als moussy wel nieuwsgierig waar dan de grens tussen blunderen en nalatigheid ligt... Maar als je geen mensen aan wilt wijzen wordt dat lastig duidelijk maken volgens mij...quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:07 schreef melonovy het volgende:
Ik vind het dus niet nodig om hier bepaalde situaties te noemen, of naar mensen te wijzen.
Sommige blunders zijn grappig, anderen vind ik niet leuk meer.
Ik doe ut nu nog...quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:13 schreef phileine het volgende:
ik klapte tot mijn 12e ook steeds dubbel in de bioscoop
Als je daarmee op mijn post doelt...quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:52 schreef melonovy het volgende:
We zijn allemaal mensen, maken allemaal fouten, daar heb je gelijk in. Blunders kan iedereen maken, dat overkomt je gewoon, dat wil ik hier niet aankaarten en ik vind je stelling ook iritant dat bepaalde situaties mijn en Chiara niet (zouden kunnen) overkomen. Maar waar ik over viel in mijn reactie hierboven is de nalatigheid, het onallert zijn met waar je mee bezig bent, of waar je mee bezig zou moeten zijn... in mijn ogen is dat geen blunderen meer.
Ik kom écht óveral tussen met mijn vingers...quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:16 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
Ik doe ut nu nog...![]()
ah maar daar hebben ze pakken melk voor en beschuitjes. Dat verkopen ze wel bij de benzinepompquote:Op maandag 23 augustus 2004 23:35 schreef Jonnetje het volgende:
Ik moet zeggen dat er buiten de pies-ongelukjes, valpartijtjes (gepaard met builen en blauwe plekken) en op een dag dat de winkels dicht zijn zonder Bambix of opvolgmelk komen te zitten, verder nog niks afkloppen raars gebeurd is.
Ik weet het, ik ben een kreng én een vreselijk ontaarde moederquote:Op maandag 23 augustus 2004 23:36 schreef Jonnetje het volgende:
Ooooooooooohhhhhhhhhhhhh Cooooooooooooooooooolbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaabe................![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:43 schreef moussy het volgende:
[..]
ah maar daar hebben ze pakken melk voor en beschuitjes. Dat verkopen ze wel bij de benzinepomp![]()
Tsja, je moet er natuurlijk wél langs kunnen, als je nieuwe (dure) merchandise voor ze moet kopen...quote:Ik heb René haar klapstoeltje nog ff aangeduwd bij K3
Nee hoor, korthouden die vingertjesquote:Op maandag 23 augustus 2004 23:45 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ben een kreng én een vreselijk ontaarde moeder
en waarom denk je dat we masaal in alle vingertjes en teentjes knippen, zo kunnen ze tenminste niet aan onze dúre-uitgestald-voor-de-buitenwereld-spullen komen!!quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee hoor, korthouden die vingertjes
Jouw post (die anderen weer irritant vonden) suggereert dat in ieder geval. Je stelt dat het nalatigheid en onverantwoordelijkheid is, dus dat het niet zou mogen gebeuren. Ik neem aan dat jij jezelf niet nalatig of onverantwoordelijk acht en dat jij dus stelt dat die bepaalde dingen jou NIET gebeuren.quote:ik vind je stelling ook iritant dat bepaalde situaties mijn en Chiara niet (zouden kunnen) overkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |