*wijst naar speeltuinbankje*quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:26 schreef moussy het volgende:
[..]
Waar koop je dat, die wil ik ook!!
Dat werkt niet, kunnen Tom en ik uit ervaring zeggenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:22 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Ik heb trouwens zo'n nagelknippertje met dat plastic eromheen zodat je niet in de vingertjes kan knippen. Gaat precies tegen het vingertje aan
Jawel, maar toch... bij een kennis van mij heb ik ook wel eens haar bolle buik bewonderd terwijl ze net een miskraam had gehad. Ik kon mezelf echt voor mijn kop slaan, want ik wíst het, ik had het al gehoord via via. Maar gewoon onnadenkend op dat moment, écht niet bedoeld om te kwetsen. Is wel iets heel anders, maar soms laten hersens je echt heel pijnlijk in de steek!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:27 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe ze er op komen oa. mn moeder Dr zit een jaar tussen
Ja, bij te veel kracht erop gaan ze stuk. En Christan vindt hem prachtig, je kunt ze in veel kleuren bestellen. Tipje: neem er niet zo'n randje bij, want die zijn snel verdroogd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:26 schreef Jessicaa het volgende:
O dat is wel handig Rewimo. Gaan die ook kapot als er aan getrokken word (anders vind ik ze met spelen weer eng)
Gewoon bij de Hema hoor.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:26 schreef moussy het volgende:
Waar koop je dat, die wil ik ook!!
Je kunt er zo'n rubber stootrandje bij bestellen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:23 schreef Jessicaa het volgende:
Ik zit op de site te kijken maar weet niet wat voor randje je bedoeld?
In deze situatie was het natuurlijk niet echt handig, maar het lijkt me echt fijn om te weten dat hij weet dat hij niet met andere mensen mee mag gaan en het ook zegt als iemand het wel probeert, lijkt me echt een geruststellingquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:59 schreef lady-wrb het volgende:
hij wilde in eerste instantie niet met ze mee, want hij mocht niet met vreemde mensen mee van zijn moeder zei hij.
OMGquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:34 schreef Mwanatabu het volgende:
(...)
Maar goed: ze zijn schoon en weldoorvoed.
Aiiiiii...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:19 schreef anneja het volgende:
Mwanatabu, bedoel ik. Spellen valt niet mee
....'slinger je kind aan zijn enkels richting asfalt'....
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 07:47 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Aiiiiii...Wat goed dat jij zo'n alerte reactie had zeg!
Weet je waar je je ook intens schuldig over kunt voelen? Als je abrupt één of ander lomp spelletje verzint of ze wil laten lachen met een onverwachte beweging plus grimas en je dan met de koppen tegen elkaar knalt/ze omgooit/ze ongenadig laat schrikken. ("Kiekeboe!" -"Aaaaah!" ) Dan voel je je ook een beetje een randfiguur...
Oja, zo kreeg ik ook ooit van mij ma een mep met de afstandsbediening, we waren aan het worstelen wie 'm mocht hebben..... Ik was wel al 16 (en mocht 'm hebben na de mep).quote:Op woensdag 25 augustus 2004 07:47 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Aiiiiii...Wat goed dat jij zo'n alerte reactie had zeg!
Weet je waar je je ook intens schuldig over kunt voelen? Als je abrupt één of ander lomp spelletje verzint of ze wil laten lachen met een onverwachte beweging plus grimas en je dan met de koppen tegen elkaar knalt/ze omgooit/ze ongenadig laat schrikken. ("Kiekeboe!" -"Aaaaah!" ) Dan voel je je ook een beetje een randfiguur...
Ghehehe, prachtig! Wij zijn ooit een rommelmarkt afgekomen en pas toen we ons zoontje in de auto tilden vanuit de buggy merkten we dat hij onderweg een hoop nieuwe speeltjes verzameld hadquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:33 schreef Tan het volgende:
'Chinook toch?! Wat heb je nu gedaan?' Maar ik had het idee dat ik het alleen maar erger maakte... ik kon wel door de grond zakken![]()
Zo heeft mijn vader me eens een flink rechtse hoek verkocht. We liepen op het strand en daar waren ze aan het vliegeren. Ik liep vlak langs een vlieger die op ramkoers was. Mijn vader probeerde mij te beschermen met zijn arm, maar in zijn schrik sloeg hij vol met zijn elleboog op mijn slaap. Ik ging bijna tegen de grond. *auw*quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:01 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oja, zo kreeg ik ook ooit van mij ma een mep met de afstandsbediening, we waren aan het worstelen wie 'm mocht hebben..... Ik was wel al 16 (en mocht 'm hebben na de mep).
Ohw jukquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:12 schreef Rewimo het volgende:
Het gebeurt ook vaak als je je kind tussen jullie in laat schommelen, dus allebei een armpje vast en schommelen maar.
Ik mocht wel zwieren vroeger, maar dan maar maximaal twee keer. Bij zeuren om NOGGES, kreeg ik te horen dat ik daar ... zondagsarmpjes van kreeg.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:18 schreef Tan het volgende:
[..]
Ohw juk
Die koprol in de lucht heb ik na het bovengnoemde incident nooit meer durven doen. Spontaan alle zelfvertrouwen kwijt. Dus het zal hier nooit zover komen wat dat betreftZwieren tussen mij en Tom in, is wel een geliefd spelletje, maar ik bedenk me nu wel
Ik ben zelf ook regelmatig gebeten. Overdreven auw schreeuwen en inderdaad de beruchte pink, waren tovermiddelen. Helaas hielp het niet altijd met bloedende tepel als gevolgquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:21 schreef Mwanatabu het volgende:
Ook een erge: borstvoedingssessie in heerlijke rust op bed. Kindje heeft net van die heerlijk scherpe verse tandjes. Kindje besluit zijn nieuwe gebitje eens te testen. Op mijn tepel. Ik weet niet of iemand hier zijn tepel eens tussen een deur heeft gekregen oid, maar laat me je verzekeren dat je door het plafond gaat. Helemaal als je de pijn niet verwacht en half lag te slapen. In een reflex heb ik een tik uitgedeeld aan mijn zoontje. Hij was alleen maar verbaasd, ik jankte harder dan hij. Heb nog weken met een schuldgevoel rondgelopen. Op zich belachelijk, maar die hormonen he
Nog een tip voor moeders van bijtertjes: snel pink in de mondhoek tussen de kaakjes wringen. Dan laten ze meestal wel los, hopelijk vóórdat je tepel nog aan één velletje drbij hangt
Wij wassen ze gewoon nietquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:30 schreef Mwanatabu het volgende:
Voel jij je ook altijd zo'n harteloos kreng trouwens bij het haartjes wassen?
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:30 schreef poemojn het volgende:
en dan schijnen veel kinderen ineens een hekel aan haren-wassen te krijgen.
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:49 schreef Tan het volgende:
[..]
Toen de magische leeftijd van 2 jaar en nog een beetje werd bereikt was de afgeharde doorgewinterde douchekopstraalharewasser ineens een zielig brullend, wegduikend en kronkelend hoopje mens geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |