abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21505760
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 12:26 schreef moussy het volgende:
[..]
Waar koop je dat, die wil ik ook!!
*wijst naar speeltuinbankje*
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 12:38:59 #152
30488 coolbabe
My little pwny
pi_21505774
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 12:22 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Ik heb trouwens zo'n nagelknippertje met dat plastic eromheen zodat je niet in de vingertjes kan knippen. Gaat precies tegen het vingertje aan
Dat werkt niet, kunnen Tom en ik uit ervaring zeggen

Ik ging trouwens nog wel eens buiten de ramen zemen en Jasper wilde ook mee maar kon nog niet lopen. Ik had zijn loopstoel dus buiten gezet en zet hem erin waarna ik me half omdraai om de emmer te pakken en zijn loopstoel uit mijn vingers glipt. Jasper ging er vandoorrichting het pleintje, tot zijn voorste wielen in een randje zand bleven steken aan het eind van ons pad naar de voordeur en hij nagenoeg over de kop sloeg
Hij had geen schrammetje, was alleen ontzettend geschrokken (en ik met hem)
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 13:02:06 #153
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_21506234
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 12:27 schreef moussy het volgende:

[..]

Ik snap ook niet hoe ze er op komen oa. mn moeder Dr zit een jaar tussen
Jawel, maar toch... bij een kennis van mij heb ik ook wel eens haar bolle buik bewonderd terwijl ze net een miskraam had gehad. Ik kon mezelf echt voor mijn kop slaan, want ik wíst het, ik had het al gehoord via via. Maar gewoon onnadenkend op dat moment, écht niet bedoeld om te kwetsen. Is wel iets heel anders, maar soms laten hersens je echt heel pijnlijk in de steek!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 augustus 2004 @ 13:05:23 #154
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_21506292
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 11:26 schreef Jessicaa het volgende:
O dat is wel handig Rewimo. Gaan die ook kapot als er aan getrokken word (anders vind ik ze met spelen weer eng)
Ja, bij te veel kracht erop gaan ze stuk. En Christan vindt hem prachtig, je kunt ze in veel kleuren bestellen. Tipje: neem er niet zo'n randje bij, want die zijn snel verdroogd.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 13:23:35 #155
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_21506714
Ik zit op de site te kijken maar weet niet wat voor randje je bedoeld?
pi_21506998
Oh dat boos worden op een zeikerig kind dat achteraf ziek blijkt dat ken ik

Ook een mooie: jongste kan net zitten, ik zet m op de grond zodat ik oudste hutspot kan voeren. Deze eet voor de verandering eens goed. Vanuit mijn ooghoek zie ik hoe er iets uit jongste zijn kraagje loopt. Meneer had besloten in een explosieve strontfontein te veranderen. Het kwam gewoon zijn kraag uit! Die moest dus meteen in bad om te voorkomen dat hij een poepspoor over het tapijt ging trekken als hij ging rollen. Oudste kon redelijk zelf eten, dus ik douw hem de lepel in zijn knuist en gebied: Eten!
Jongste naar de badkamer gesleept, uitgekleed, besmeurde kleren rechtstreeks in de wasmachine gekieperd, om de hoek kijken naar de woonkamer, oudste zit nog keurig te eten, kind plus poep eerst afdouchen (krijs!!!), dan bad vol laten lopen, kop weer om de hoek, oudste eet nog steeds, zeep in bad, kind in bad, wasserdewas, kop om hoek: oudste zit met een bult hutspot op zijn hoofd de rest uit te smeren over de tafel. In een kring van twee meter om hem heen liggen eilandjes van hutspot. Op de lamp (anderhalve meter boven hem!) zit hutspot. Mama met dampende natte baby onder de arm door de gang stampen, peuter van stoel sleuren, mee naar de badkamer nemen, baby terug in bad zetten, peuter ook uitkleden en ook in bad plempen. Ik heb er zo hard bij gescholden dat peutertjelief nu nog de drieletterwoorden kan herhalen...
Maar goed: ze zijn schoon en weldoorvoed.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 13:43:10 #157
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_21507229
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 12:26 schreef moussy het volgende:
Waar koop je dat, die wil ik ook!!
Gewoon bij de Hema hoor.
Als je niet lacht, ben je dood.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 augustus 2004 @ 13:44:27 #158
13151 crew  Rewimo
pi_21507263
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 13:23 schreef Jessicaa het volgende:
Ik zit op de site te kijken maar weet niet wat voor randje je bedoeld?
Je kunt er zo'n rubber stootrandje bij bestellen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 augustus 2004 @ 13:46:15 #159
13151 crew  Rewimo
pi_21507306
Mwanatabu, daar kun je nu hopelijk om lachen. Ik wel in elk geval, meesterlijk beschreven, ik zie het zo voor me
pi_21507999
Mwatanabu, domweg briljant

Nog een oude, en niet echt een blunder (ook niet Onoplettend, Nalatig en Onverantwoord, toch??):

Mooie lentedag, dus Dreutel Die Net Kan Lopen mag een korte broek aan. En we gaan in de tuin die we met de buren delen zitten. De tegels daar zijn wat ongelijk, maar ach, dat geeft niet toch? Dat geeft wel, want Dreutel Die Net Kan Lopen zet twee bibberige stapjes en gaat ongenadig onderuit. Hoera, babies eerste geschaafde knietje.
Enige kusjes, pleisters, et cetera later gaat dreutel vol hernieuwde goede moed weer aan de wandel. Dreutel zet twee bibberige stapjes en baf, daar ligt hij weer. Tweede geschaafde knietje, en dat binnen tien minuten, knap hoor Dreutel. Nog tot ver in augustus werden wij nagewezen in het dorp omdat wij met tropische temperaturen ons nageslacht in een dikke lange broek hesen.
pi_21508173
Mwanatabu, bedoel ik. Spellen valt niet mee

En deze is wel heel erg (qua nalatigheid etc.), en ook helemaal niet grappig trouwens maar gelukkig niet van mij we moeten een eindje naar het station lopen, het vriest dus het is hier en daar glad. Dreumes wil na de eerste pakweg vijf meter niet meer lopen, dus vriendlief tilt hem op zijn nek. Halverweg mijn 'zou je dat nou wel doen want het is glad' gaat hij me toch onderuit. Terwijl hij valt probeert hij Dreumes nog van zijn nek te tillen, maar zijn tillen wordt meer een soort oefening 'slinger je kind aan zijn enkels richting asfalt'. Als ik er niet tussen was gedoken was Dreumes met grote kracht met zijn hoofd op het wegdek geslagen en ik denk dat dat heel erg verkeerd af was gelopen. Ik ben nog nooit zo boos en bang en opgelucht tegelijk geweest geloof ik. Ook nooit zo dicht bij een Crime Passionel trouwens.
pi_21511069
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 10:59 schreef lady-wrb het volgende:
hij wilde in eerste instantie niet met ze mee, want hij mocht niet met vreemde mensen mee van zijn moeder zei hij.
In deze situatie was het natuurlijk niet echt handig, maar het lijkt me echt fijn om te weten dat hij weet dat hij niet met andere mensen mee mag gaan en het ook zegt als iemand het wel probeert, lijkt me echt een geruststelling
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 16:51:00 #163
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_21512087
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 13:34 schreef Mwanatabu het volgende:
(...)
Maar goed: ze zijn schoon en weldoorvoed.
OMG Maarja, hoe had je het kunnen voorkomen? niet echt...
..en laat gaan...
pi_21527037
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 14:19 schreef anneja het volgende:
Mwanatabu, bedoel ik. Spellen valt niet mee

....'slinger je kind aan zijn enkels richting asfalt'....
Aiiiiii... Wat goed dat jij zo'n alerte reactie had zeg!

Weet je waar je je ook intens schuldig over kunt voelen? Als je abrupt één of ander lomp spelletje verzint of ze wil laten lachen met een onverwachte beweging plus grimas en je dan met de koppen tegen elkaar knalt/ze omgooit/ze ongenadig laat schrikken. ("Kiekeboe!" -" Aaaaah!" ) Dan voel je je ook een beetje een randfiguur...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2004 @ 09:11:38 #165
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21527564
ik gaf gisteren luca een speelse tik op zijn billen.

ik was even vergeten dat hij recht onder zijn bil een dikke ontsteking had

gillen dattie deed!
  woensdag 25 augustus 2004 @ 09:26:03 #166
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21527725
aah arme Luca...
patat ftw :)
  woensdag 25 augustus 2004 @ 10:33:45 #167
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_21528683
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 07:47 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Weet je waar je je ook intens schuldig over kunt voelen? Als je abrupt één of ander lomp spelletje verzint of ze wil laten lachen met een onverwachte beweging plus grimas en je dan met de koppen tegen elkaar knalt/ze omgooit/ze ongenadig laat schrikken. ("Kiekeboe!" -" Aaaaah!" ) Dan voel je je ook een beetje een randfiguur...
Ken jij dat spelletje: buk - steek je handjes tussen je benen door naar achter - dan trekken we je zo omhoog - zodat je een koprol in de lucht maakt?

Laat ik het zo zeggen, als je niet snel en hard genoeg aan de handjes van je kind trek dan maakt ze wél die koprol, maar niet in de lucht Zo'n hoofdje wat met kracht op het parket knalt maakt echt een heel eng geluid als je het nog zelf doet ook Gelukkig was ze nog zo melig dat ze er wel om kon lachen, maar het deed best zeer

Er schoot me trouwens nog een hele leuke blunder te binnen. Ik was aan het winkelen met Chinook. In de tijden dat zij in de wagen vertoefde, beschikte ze over niet te bedwingen grijpgrage handjes. Zo stond ik in de Hennes en Maurits in de rij van de kassa toen ik achter mij een vreemde kinderstem hoorde fluisteren: 'papa, die mevrouw probeert BH's te stelen'.

In de overtuiging dat er iets spannends gaande was, draaide ik mijn hoofd in de richting van de uitgang toen ik vanuit mijn ooghoek de bewuste 'papa' met een rood hoofd BH's uit zijn dochters hand zag trekken en achter Chinook's rug zag proppen, een locatie overigens waar ze ook vandaan schenen te komen, aangezien heel Chinook's wagen vol met BH's en ondergoed lag.

Het hoofd van die meneer was rood, maar ik denk dat die van mij de zijne overtrof. Wat dacht die meneer wel niet? Dát ik zelf een stuk of tien BH's naast en achter mijn dochter had verstopt? Notabene in drie verschillende maten? Ik, in een poging overtuigend te klinken, net iets harder dan normaal Chinook toegesproken... 'Chinook toch?! Wat heb je nu gedaan?' Maar ik had het idee dat ik het alleen maar erger maakte... ik kon wel door de grond zakken
  woensdag 25 augustus 2004 @ 10:42:46 #168
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21528854
Tan :'(
pi_21529235
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 07:47 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Oja, zo kreeg ik ook ooit van mij ma een mep met de afstandsbediening, we waren aan het worstelen wie 'm mocht hebben..... Ik was wel al 16 (en mocht 'm hebben na de mep).

Toen ik nog geen jaar was deed mijn moeder altijd een spelletje met me, dan schoof ze me met aankleedkussen en al de commode in en deed dan de klep eventjes dicht. Ik vond dat super, zo ineens even in het donker.

Probeerde ze het bij mijn zus: resultaat een kind dat drie blokken verderop nog te horen was, en de hele dag zwaar over de zeik bleef...*hehehehe*

Mijn zus kon zowiezo goed krijsen. Na haar doop hoorden we van allerlei wildvreemde mensen dat de pastoor nog nooit een kind had gedoopt dat zo hard gilde van het huilen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_21531191
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 10:33 schreef Tan het volgende:
'Chinook toch?! Wat heb je nu gedaan?' Maar ik had het idee dat ik het alleen maar erger maakte... ik kon wel door de grond zakken
Ghehehe, prachtig! Wij zijn ooit een rommelmarkt afgekomen en pas toen we ons zoontje in de auto tilden vanuit de buggy merkten we dat hij onderweg een hoop nieuwe speeltjes verzameld had
Hij heeft nu dus een kunstig gehaakt vrienschapsbandje. Zelf gejat!

Dat spelletje van "koprol in de lucht' durf ik niet eens te doen. Oudste heeft aanleg voor zondagsarmpjes... Gelukkig was het alledrie de keren dat het gebeurde niet mijn schuld maar ik ga het lot niet verzoeken...
pi_21531318
Wat is een zondagsarmpje?
pi_21531650
Arm uit de kom.

/ sorry tegelijk gepost
pi_21531652
Een armpje dat uit de kom is geschoten bij de elleboog. Erg pijnlijk.
Het is genoemd naar het fenomeen van de vader die alleen op zondag thuis is ("vlees snijden") en dan het kroost mee naar het park neemt oid, maar dan niet het geduld heeft om de dreumes zijn eigen tempo te laten bepalen qua lopen en het kindje aan de arm meetrekt naar de eendjes. Knák. Dokter. Heerlijk, die rollenpatronen...
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 augustus 2004 @ 13:12:36 #174
13151 crew  Rewimo
pi_21531797
Het gebeurt ook vaak als je je kind tussen jullie in laat schommelen, dus allebei een armpje vast en schommelen maar.
pi_21531916
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 11:01 schreef Syrena het volgende:

[..]

Oja, zo kreeg ik ook ooit van mij ma een mep met de afstandsbediening, we waren aan het worstelen wie 'm mocht hebben..... Ik was wel al 16 (en mocht 'm hebben na de mep).
Zo heeft mijn vader me eens een flink rechtse hoek verkocht. We liepen op het strand en daar waren ze aan het vliegeren. Ik liep vlak langs een vlieger die op ramkoers was. Mijn vader probeerde mij te beschermen met zijn arm, maar in zijn schrik sloeg hij vol met zijn elleboog op mijn slaap. Ik ging bijna tegen de grond. *auw*
MAAR de vlieger heeft me niet geraakt.
  woensdag 25 augustus 2004 @ 13:18:33 #176
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_21531949
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 13:12 schreef Rewimo het volgende:
Het gebeurt ook vaak als je je kind tussen jullie in laat schommelen, dus allebei een armpje vast en schommelen maar.
Ohw juk

Die koprol in de lucht heb ik na het bovengnoemde incident nooit meer durven doen. Spontaan alle zelfvertrouwen kwijt. Dus het zal hier nooit zover komen wat dat betreft Zwieren tussen mij en Tom in, is wel een geliefd spelletje, maar ik bedenk me nu wel
pi_21532029
He bah! Lijkt me niet echt fijn ...
En 'Koprol in de lucht' lijkt me ook eng, hoor!
  woensdag 25 augustus 2004 @ 14:34:11 #178
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_21533844
Ik heb ooit eens iets uitgehaald toen ik lein was.
Mijn vader en moeder lagen nog lekker te slapen
ik had mijn moeder al wakker gemaakt
en toen mijn vader nog
dus ik dacht hee zijn voet komt onder de deken uit
zal hem eens lekker onder zijn voeten kietelen...
dat had ik dus nooit mogen doen
toen ik kietelde schrok hij zo hij vloog omhoog
en ik kreeg me toch een dreun
ik lag een meter verder stom verbaast te kijken wat ik nou eigelijk fout had gedaan
en mijn moeder zag best wel wit
pi_21534110
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 13:18 schreef Tan het volgende:

[..]

Ohw juk

Die koprol in de lucht heb ik na het bovengnoemde incident nooit meer durven doen. Spontaan alle zelfvertrouwen kwijt. Dus het zal hier nooit zover komen wat dat betreft Zwieren tussen mij en Tom in, is wel een geliefd spelletje, maar ik bedenk me nu wel
Ik mocht wel zwieren vroeger, maar dan maar maximaal twee keer. Bij zeuren om NOGGES, kreeg ik te horen dat ik daar ... zondagsarmpjes van kreeg.

Ik heb ook een keer toen ik drie was met mijn vinger vast gezeten in de opening van de wasmachine waar het deurtje in het slot valt. Mooi klein gaatje, dus ik dacht: Vinger erin!
Mijn moeder gilde nog NEEEEE maar toen zei het al *klik* Na een paar stevige rukken aan mijn handje was ik weer vrij en mijn moeder weer een hartverzakking rijker.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_21535211
Oh, wat deden die ouders toch stout!

Ok, ok, als we dan toch bezig zijn ...
Als kind zijnde dacht ik ook even de keukenmixer stil te kunnen zetten door de schaal tegen te houden, maar die was toch wat sterker dan ik was, waardoor m'n hand tussen de schaal en de arm vast kwam te zitten. Vervolgens vlogen intern de tanden uit de raderen en was de machine kapot, maar mijn hand nog heel
pi_21538610
Ook een erge: borstvoedingssessie in heerlijke rust op bed. Kindje heeft net van die heerlijk scherpe verse tandjes. Kindje besluit zijn nieuwe gebitje eens te testen. Op mijn tepel. Ik weet niet of iemand hier zijn tepel eens tussen een deur heeft gekregen oid, maar laat me je verzekeren dat je door het plafond gaat. Helemaal als je de pijn niet verwacht en half lag te slapen. In een reflex heb ik een tik uitgedeeld aan mijn zoontje. Hij was alleen maar verbaasd, ik jankte harder dan hij. Heb nog weken met een schuldgevoel rondgelopen. Op zich belachelijk, maar die hormonen he
Nog een tip voor moeders van bijtertjes: snel pink in de mondhoek tussen de kaakjes wringen. Dan laten ze meestal wel los, hopelijk vóórdat je tepel nog aan één velletje drbij hangt
  woensdag 25 augustus 2004 @ 18:32:25 #182
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_21538839
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 18:21 schreef Mwanatabu het volgende:
Ook een erge: borstvoedingssessie in heerlijke rust op bed. Kindje heeft net van die heerlijk scherpe verse tandjes. Kindje besluit zijn nieuwe gebitje eens te testen. Op mijn tepel. Ik weet niet of iemand hier zijn tepel eens tussen een deur heeft gekregen oid, maar laat me je verzekeren dat je door het plafond gaat. Helemaal als je de pijn niet verwacht en half lag te slapen. In een reflex heb ik een tik uitgedeeld aan mijn zoontje. Hij was alleen maar verbaasd, ik jankte harder dan hij. Heb nog weken met een schuldgevoel rondgelopen. Op zich belachelijk, maar die hormonen he
Nog een tip voor moeders van bijtertjes: snel pink in de mondhoek tussen de kaakjes wringen. Dan laten ze meestal wel los, hopelijk vóórdat je tepel nog aan één velletje drbij hangt
Ik ben zelf ook regelmatig gebeten. Overdreven auw schreeuwen en inderdaad de beruchte pink, waren tovermiddelen. Helaas hielp het niet altijd met bloedende tepel als gevolg

Mijn zoontje zet nog steeds zijn tanden in de borst bij het drinken, met als gevolg dat hij niet lang mag drinken, is niet om uit te houden Ben blij dat Junah nog geen tandjes heeft
  woensdag 25 augustus 2004 @ 19:13:26 #183
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_21539899
leuk hoor die tand verhaaltjes Mwanatabu en Tan.
Snik Mara heeft nog geen tanden bijna 10 maanden en kijk er huiverig naar uit dat ze ooit wel komen.Het deed al pijn als ze onverwacht haar kaakjes klemt. Maar met tanden wil ik niet aan denken.

Heb hier nog wel een leuke niet echt een gevaarlijke blunder wel pijnlijk.
s ochtends ligt Mara altijd heerlijk nog ff bij ons slaap dan zonder shirt dus ben net zo een lopend/liggend buffet voor madam.

Ze lag heerlijk te spelen met de afstands bediening en haar speen. En de afstands bediening laat ze liggen en beland half onder mijn borst.
En aangezien ze met haar speentje overal op ramt als en maar boem boem uit komt.
Ja hoor ze ziet de ab en pakt haar speen met een paar wel gemikte tikken met haar speen op de ab is het bij de 2e keer zeer pijnlijk madam had zo goed gemikt dat mijn tepel er tussen zat.
En auw kan je verzekeren dat dat erg veel zeer deed ik gaf dan ook een flinke brul waar ze wel wat van schrok maar niet echt onder de indruk was.

Nu op naar de tandjes.

Groetjes klein_spookje
pi_21540645
Mijn moeder had mijn broer een keer op het aankleedkussen liggen, en ineens zette hij af met zijn beentjes (hij had ze zo liggen dat hij af kon zetten, hij was een paar maanden, dus het was denk ik niet opzettelijk ) en vliegt zo van de tafel af
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_21541528
Mijn vader is een keer met de auto over de tenen van mijn (toen 7 jarig) zusje heengereden Hij dacht dat iedereen in de auto zat.
  Licht Ontvlambaar woensdag 25 augustus 2004 @ 21:47:13 #186
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_21543680
Mijn eerste echte blunder gisteren:
Ik was met Isa boodschappen gaan doen, Isa in de babybjörn. Terug bij de auto aangekomen eerst Isa op de voorstoel uit de babybjörn gehaald. Terwijl ik dat deed, drukte ik per ongeluk op de autosleutel dus schakelde de automatische vergrendeling in. Isa in de maxicosi gezet en er niet meer aan gedacht dat de auto dus afgesloten was. Sleutel op de bestuurdersstoel gegooid en de deur aan de passagierskant dicht Ik loop om de auto heen en krijg dus de deur aan de bestuurderskant niet open.. lichtelijke paniek, de kofferbak gaat ook niet open... nog meer paniek, gelukkig heeft Renault al vaker met verstrooide moeders van doen gehad Als je de auto afsluit terwijl er nog een deur open is, sluit die deur niet af als je 'm dichtgooit Dus ik kon nog in de auto komen om de sleutels te pakken.
En anders, ik was samen met de buurvrouw (allebei met de eigen auto), dus die had snel even naar vriendjelief kunnen rijden voor de andere autosleutel

Groetjes
Sjeen
Alweer ruim 6 weken mama van Isa
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_21545481
Mwanatabu ik heb echt smakelijk om jouw verhalen zitten lachen Anneja jij trouwens ook. :'(

Hier ook nog geen tandjes, maar ik kijk daar nou ook niet bepaald naar uit zo te lezen met die tanden bijtertjes
pi_21550642
Gelukkig is onze baby niet zo'n enorme bijter - ze bijt alleen als ze eerst wild met papa heeft gespeeld en daarna moet drinken
Papa mag niet net voor de voeding met Elise spelen
pi_21554330
Ik heb er ook nog wel een paar:

- Danielle de hele dag vergeten te verschonen en je verbaasd afvragen hoe een kind toch in 1 dag zoveel zwaarder kan worden

- deze is niet met mijn eigen kind maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel pijnlijk: op mijn nieuwe werk (tig jaar geleden) is er bij het zwembad een 'leuk samenzijn' en zoals altijd zitten de kleine kindjes al snel om mijn benen. Vooral met dat leuke meisje van mijn baas kan ik het erg goed vinden en ik zit haar leuk achterna. Totdat ze kei, en keihard achterover klapt op de gladde zwembadtegels en ze het hele feest bij elkaar jankt.....ik schaam me nog en dat kind moet nu wel tien jaar oud zijn....
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_21554698
Oh ja, met het kind van een ander schaam je je DOOD))) Anders voel je je "gewoon" intens schuldig.

Het vergeten te verschonen-scenario ken ik ook idd Hoe het kan? Ik weet het ook niet...
pi_21555397
Nog eentje:

Aaaaaaaaa een wesp op het gezichtje van mijn kind!! *HENGST*

En leer je daarmee dat mepreflex af? Welnee. Aaaaaaa, een daas in de nek van mijn kind!! (...*HENGST*)

ook vriendlief trouwens, ik mep nooit wild naar stekende insecten
pi_21555490
Wat dacht je van "aaaaaa een wesp in zoonliefs ZWEMBROEK"? Hoe krijg je die eruit? Heel simpel: kind in het water gooien.... Leg dan maar uit dat papa dat voor zijn eigen bestwil deed....
Voel jij je ook altijd zo'n harteloos kreng trouwens bij het haartjes wassen? Eerst voorzichtig proberen, toch gekrijs, dan maar goed en snel en dus douchestraal er vol op, zijn ze er meteen vanaf. Wanneer leert dat grut nou braaf naar het plafond te kijken!?
pi_21555664
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 13:30 schreef Mwanatabu het volgende:
Voel jij je ook altijd zo'n harteloos kreng trouwens bij het haartjes wassen?
Wij wassen ze gewoon niet

nouja, bij 'kijk eens wat ik met mijn eten kan' acties wel. Met 1 hand washandje tegen oogjes drukken en met andere zo snel mogelijk spoelen (inzepen is niet zo'n probleem). En vooraf de buren waarschuwen natuurlijk.

qua douchen trouwens: de badkamerdeur vergeten dicht te doen en jongste die met kleren en al bij je onder de douche komt kruipen Gezellig
pi_21556076
Oh ja, die gezellige neigingen tijdens het douchen ken ik. Mijn oudste heeft nu redelijk door dat mammie het niet zo fantastisch vindt als hij ook nat wordt, dus die blijft tegenwoordig braaf in de deuropening staan babbelen. ("Goezo mama! Haaties wassuh nee pijn! Nee huiluh!").
pi_21556375
Ach, wat zielig, die haartjes wassen ... Bij ons geen probleem: Inzepen en vol met de douchkop eroverheen, zodat het water over haar wangetjes, oogjes, etc. loopt. Ze houdt dan haar adem in, als een soort schrikreactie, maar zodra het ophoudt, doet papa altijd gek en dan proest ze altijd; dat was voor ons de manier om haar te leren om ook onder water te gaan en dat gaat erg goed, zelfs zo goed, dat ze in bad gewoon probeert te kruipen ... In water wat net iets hoger is dan armpjes + schoudertjes bij elkaar ...
pi_21556409
Oh ja - deze papa heeft ook een vervelende *pets* reflex... Als Elise namelijk tijdens het eten hard tussen haar op elkaar gedrukte lippen blaast en papa de restanten op z'n shirt/gezicht etc. krijgt ...
pi_21556840
Wacht maar Bright, Elise is nog geen peuter en dan schijnen veel kinderen ineens een hekel aan haren-wassen te krijgen.

Sorry, nog geen blunders hier.
pi_21557056
mijn papa was vroeger ook niet zo handig....

1985...Cutie is 5 jaar oud...
mijn vader, mijn dove zus en ik gingen op een zaterdag op bezoek bij mijn oom. mijn zusje mocht voorin zitten in onze geweldig groene opel kadett, ik ging op de achterbank achter mijn vader.
Aangekomen bij mijn oom en tante, die op een grote boerderij woonden parkeerde mijn vader op het erf, stapte uit, zei tegen mij: 'Stap maar aan je zusje's kant uit' en gooide de deur dicht en op slot. Hij loopt vrolijk bij Oom & Tante naar binnen, ik klauter naar de andere kant van de achterbank, doe de passagiersstoel naar voren, en doe mijn handje op de deurstijl om uit te kunnen stappen.
Mijn zusje had dus niet gehoord dat mijn vader dat zei en gooide vrolijk de deur dicht en rende, nadat ze de deur nog eens extra aanduwde omdat 'ie klemde, achter mijn vader aan!
* Cutie zat dus met 3 vingertjes tussen de deur!
Na 5 minuten vroeg Tante aan mijn vader of ik thuis was gebleven....
Mijn pa zei 'nee, ze is gewoon mee!' en vroeg aan mijn zusje waar ik gebleven was...
Na 1 blik op de auto wisten ze genoeg. Kleine Cutie zat te gillen en te schreeuwen, brr
Na de deur opengemaakt te hebben en mijn hand er tussenuit gehaald te hebben is m'n pa meteen met me naar 't ziekenhuis gereden. (mijn zusje vergetend)

Resultaat: 3 gebroken vingertjes en een Cutie die het haar vader & zus nooit hélemaal vergeven heeft
  donderdag 26 augustus 2004 @ 14:49:05 #199
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_21557180
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 14:30 schreef poemojn het volgende:
en dan schijnen veel kinderen ineens een hekel aan haren-wassen te krijgen.

Ik dacht slim te wezen, door Jessai vanaf de geboorte in te wijden in de wondere wereld van het harenwassen met douchekop. Bij Cheyenne en Chinook ging de overgang van badje naar douche namelijk rampzalig mis.

Wat bleek, Jessai vond haren wassen helemaal niet erg. Da's fijn, dacht ik, zo zie je maar weer, een baby vanaf het begin wennen aan de douche is dé formule voor haren wassen zonder dat je trommelvliezen het begeven.

Toen de magische leeftijd van 2 jaar en nog een beetje werd bereikt was de afgeharde doorgewinterde douchekopstraalharewasser ineens een zielig brullend, wegduikend en kronkelend hoopje mens geworden.
pi_21557618
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 14:49 schreef Tan het volgende:
[..]
Toen de magische leeftijd van 2 jaar en nog een beetje werd bereikt was de afgeharde doorgewinterde douchekopstraalharewasser ineens een zielig brullend, wegduikend en kronkelend hoopje mens geworden.

* Bright ziet de toekomst onzeker tegemoet ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')