abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2004 @ 22:43:09 #101
7074 moussy
kuttekop
pi_21497188
Phil

Dit is René en mij overkomen bij K3
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_21497417
We zijn allemaal mensen, maken allemaal fouten, daar heb je gelijk in. Blunders kan iedereen maken, dat overkomt je gewoon, dat wil ik hier niet aankaarten en ik vind je stelling ook iritant dat bepaalde situaties mijn en Chiara niet (zouden kunnen) overkomen. Maar waar ik over viel in mijn reactie hierboven is de nalatigheid, het onallert zijn met waar je mee bezig bent, of waar je mee bezig zou moeten zijn... in mijn ogen is dat geen blunderen meer.
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2004 @ 22:58:36 #103
7074 moussy
kuttekop
pi_21497524
Zoals?
pi_21497581
Vind je dat er toe doen?
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2004 @ 23:02:20 #105
7074 moussy
kuttekop
pi_21497604
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 23:01 schreef melonovy het volgende:
Vind je dat er toe doen?
anders vroeg ik het niet
pi_21497723
Ik vind het dus niet nodig om hier bepaalde situaties te noemen, of naar mensen te wijzen.
Sommige blunders zijn grappig, anderen vind ik niet leuk meer.

Het voelt goed hè?
A je to!
pi_21497775
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 23:07 schreef melonovy het volgende:
Ik vind het dus niet nodig om hier bepaalde situaties te noemen, of naar mensen te wijzen.
Sommige blunders zijn grappig, anderen vind ik niet leuk meer.

Ik ben eerlijk gezegd net als moussy wel nieuwsgierig waar dan de grens tussen blunderen en nalatigheid ligt... Maar als je geen mensen aan wilt wijzen wordt dat lastig duidelijk maken volgens mij...
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
pi_21497868
ik klapte tot mijn 12e ook steeds dubbel in de bioscoop
mooi he, alles
pi_21497953
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 23:13 schreef phileine het volgende:
ik klapte tot mijn 12e ook steeds dubbel in de bioscoop
Ik doe ut nu nog...
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2004 @ 23:16:59 #110
43556 miss_dynastie
pi_21497970
Een ongeluk zit in een klein hoekje, dat gezegde is er niet voor niets. Zelfs de meest alerte ouder kan een blunder met levensgevaarlijke gevolgen maken. Ik denk niet dat dit topic er alleen is voor grappige situaties, het is ook uitwisselen van ervaringen. Ouders maken fouten. Het belangrijkste is denk ik dat het niet te vaak en niet expres gebeurt! Elke dag de vingers tussen de deur gaat mij bijvoorbeeld een beetje te ver, om maar een voorbeeld te noemen.
pi_21498047
Geweldig topic!!!!

Ik ben er zo eentje die tijdens het voeren van een kindje onbewust broodkrummels e.d. met een vingertop oppikt en in haar mond stopt.
Zo ook een keer zo'n halfharde neuspulk van Esther
Zolang er was is, is er leven.
pi_21498060
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 22:52 schreef melonovy het volgende:
We zijn allemaal mensen, maken allemaal fouten, daar heb je gelijk in. Blunders kan iedereen maken, dat overkomt je gewoon, dat wil ik hier niet aankaarten en ik vind je stelling ook iritant dat bepaalde situaties mijn en Chiara niet (zouden kunnen) overkomen. Maar waar ik over viel in mijn reactie hierboven is de nalatigheid, het onallert zijn met waar je mee bezig bent, of waar je mee bezig zou moeten zijn... in mijn ogen is dat geen blunderen meer.
Als je daarmee op mijn post doelt...
Dit is de enige keer dat er eens zoiets is gebeurd. Oké, toen jij bij me was liep ik bij Wilyan weg terwijl hij op een stoel stond, daar ik dacht dat jij 'm wel even in de gaten wou houden..
Misschien verkeerd gedacht...

Buiten dat had Wilyan écht nog nooit enige interresse in de trap getoond, en was hij nog nooit ergens opgeklommen, we hadden net de vorige avond met mijn vader gebeld dat hij wat haast achter de zelfgemaakte traphekjes moest zetten (moesten nog op maat gemaakt worden)
Die dus na het incident direkt afgebeld is (de traphekjes doen nu overigens dienst als hondehekjes )

Verder zijn de keren dat ik een tijdschrift lees zeer zeldzaam, meestal lees ik Wilyan zijn Nijntje en Dikkie Dik boekjes (voor)......

Op één of andere manier voelde ik me genoodzaakt om dit te posten.. Ik zal er verder niet proberen op in te gaan.
Heel vaak wil ik wel ergens een reactie op posten maar ben vaak bang dat ik iets ontzettend onnozels zeg (en geloof me, ik zeg vaak zoiets doms... ), en daardoor iemand kwets, en daarom dus dan maar weer niks post..
W ~ H ~ T
pi_21498112
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 23:16 schreef Luckepuk het volgende:

[..]

Ik doe ut nu nog...
Ik kom écht óveral tussen met mijn vingers...
Manlief en familie kunnen zich er nog steeds over verbazen..
W ~ H ~ T
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2004 @ 23:24:48 #114
7074 moussy
kuttekop
pi_21498164
Ja dat bedoel ik nou, er zullen nu zat mensen die aan zichzelf gaan twijfelen en zich waarschijnlijk nóg schuldiger voelen en zich dus aangesproken voeln.

Ik niet, ik geef toe dat ik geen ogen in mijn achterhoofd heb en niet de gedachtengang van mijn kinderen voor kan zijn
  maandag 23 augustus 2004 @ 23:29:41 #115
30488 coolbabe
My little pwny
pi_21498308
En ik heb expres wat harder geduwd toen ik merket dat Jaspers vinger tussen de deur zat
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_21498455
Ja, ik voelde me door Melonovy's post wel lichtelijk aangesproken, maar ik voel me niet onnodig schuldig. Het is gebeurd en er viel niks aan te doen, klaar!

Ik moet zeggen dat er buiten de pies-ongelukjes, valpartijtjes (gepaard met builen en blauwe plekken) en op een dag dat de winkels dicht zijn zonder Bambix of opvolgmelk komen te zitten, verder nog niks afkloppen raars gebeurd is.
Maar nu vind ik laatst genoemden nou ook weer geen echte blunders, dat overkomt iedereen..
W ~ H ~ T
pi_21498502
Ooooooooooohhhhhhhhhhhhh Cooooooooooooooooooolbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaabe................

W ~ H ~ T
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2004 @ 23:43:46 #118
7074 moussy
kuttekop
pi_21498698
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 23:35 schreef Jonnetje het volgende:

Ik moet zeggen dat er buiten de pies-ongelukjes, valpartijtjes (gepaard met builen en blauwe plekken) en op een dag dat de winkels dicht zijn zonder Bambix of opvolgmelk komen te zitten, verder nog niks afkloppen raars gebeurd is.
ah maar daar hebben ze pakken melk voor en beschuitjes. Dat verkopen ze wel bij de benzinepomp

Ik heb René haar klapstoeltje nog ff aangeduwd bij K3
  maandag 23 augustus 2004 @ 23:45:46 #119
30488 coolbabe
My little pwny
pi_21498764
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 23:36 schreef Jonnetje het volgende:
Ooooooooooohhhhhhhhhhhhh Cooooooooooooooooooolbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaabe................

Ik weet het, ik ben een kreng én een vreselijk ontaarde moeder
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_21498816
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 23:43 schreef moussy het volgende:

[..]

ah maar daar hebben ze pakken melk voor en beschuitjes. Dat verkopen ze wel bij de benzinepomp
quote:
Ik heb René haar klapstoeltje nog ff aangeduwd bij K3
Tsja, je moet er natuurlijk wél langs kunnen, als je nieuwe (dure) merchandise voor ze moet kopen...
W ~ H ~ T
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2004 @ 23:47:44 #121
43556 miss_dynastie
pi_21498822
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 23:45 schreef coolbabe het volgende:

[..]

Ik weet het, ik ben een kreng én een vreselijk ontaarde moeder
Nee hoor, korthouden die vingertjes
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2004 @ 23:50:11 #122
7074 moussy
kuttekop
pi_21498888
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 23:47 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nee hoor, korthouden die vingertjes
en waarom denk je dat we masaal in alle vingertjes en teentjes knippen, zo kunnen ze tenminste niet aan onze dúre-uitgestald-voor-de-buitenwereld-spullen komen!!
  maandag 23 augustus 2004 @ 23:52:19 #123
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21498953
Toen ik dit topic opende bedoelde ik het wel op een grappige manier, niet om iemand anders zich schuldig om lomp te laten voelen. Moge het duidelijk zijn
pi_21498990
quote:
ik vind je stelling ook iritant dat bepaalde situaties mijn en Chiara niet (zouden kunnen) overkomen.
Jouw post (die anderen weer irritant vonden) suggereert dat in ieder geval. Je stelt dat het nalatigheid en onverantwoordelijkheid is, dus dat het niet zou mogen gebeuren. Ik neem aan dat jij jezelf niet nalatig of onverantwoordelijk acht en dat jij dus stelt dat die bepaalde dingen jou NIET gebeuren.
mooi he, alles
pi_21499189
Oh, wacht! Over korthouden gesproken..

Zal wel niet onder blunders vallen maar goed...

Toen we nog in ons vorige durrep woonden was ik met twee buufs in gesprek. De één haar dochter is zo'n twee maanden ouder dan Wilyan en de ander haar zoon is twee dagen eerder geboren dan Wilyan. Het gesprek kwam op nageltjes knippen plus al-dan-niet bijhorende drama's..
Dus ik zeg zo: "Ik moet elke week wel zijn vingertjes knippen....." Mis dus....Ik knipte Wilyan's vingertjes af.... oh wat was ik een slechte moeder...
Pffffffffffffffffff.... Gelukkig heb ik het niet langer dan een week aan hoeven horen, daarna waren ze het wel weer vergeten...
W ~ H ~ T
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2004 @ 00:03:43 #126
7074 moussy
kuttekop
pi_21499282
[foute opvoeding]

Na tig keer gewaarschuwd hebben dat je niet je middelvinger op mag steken was ik het spuug maar dan ook spuugzat!! Toen zei ik dat ik die vinger er af zou knippen als ze het nog eens deed. Tien minuten later, ja hoor, hét vingertje. We hebben door het hele huis achter elkaar aan gezeten, ik met een schaar en René krijzend van ellende. Ze heeft het nóóit meer gedaan!!

[/foute opvoeding]
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 10:18:23 #127
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_21503049
Okay, hier komt mijn enorme rampzalige, zeker niet grappige blunder wellicht grenzend aan het hier veelbesproken nalatigheid...

Cheyenne was vroeger géén makkelijk meisje. Mijn grens tot wat ik accepteerde lag bij haar op den duur nogal laag. Zeker doordat ik net gescheiden was en aan het opklimmen was uit een zware depressie.
Toen ze op een dag de hele dag vreselijk aan het krijsen was had ik het helemaal gehad. Mijn geduld was óp! Maar toen kwam het grote moment.... madam had gepoept. Meteen was het duidelijk, de reden dat ze zo veel huilde, was niet dat ze vervelend was... het arme kind had gewoon buikpijn! Haar luier, romper en maillot waren doordrenkt van de diarree. Op zich was dit al een blunder. Ik had mijn kind lopen straffen terwijl ze alleen maar ziek was

Maar het ergste moest nog komen. Het was allemaal zo smerig dat ik haar niet even beneden kon verschonen, ik moest naar boven. Ik kon Chinook niet alleen beneden laten dus twee kinderen onder de arm, naar boven, traphekje dicht aangezien Chinook al kon kruipen, Cheyenne op de commode en verschonen maar.
Cheyenne was echter zo overstuur dat ze niet bepaald stil lag. In haar wilde bewegingen schopte ze haar besmeurde maillot op de grond en terwijl ik me omdraaide om te kijken of Chinook niet naar de vieze maillot kroop, maaide ik per ongeluk het aankleedkussen met Cheyenne en al van de commode.

De gevolgen waren rampzalig. De luier met poep gleed langs de muur ondersteboven op de grond, Cheyenne lag in haar eigen poep eveneens op de grond, Chinook kroop vrolijk naar de luier en toen ik het aankleedkussen optilde om Cheyenne van de grond te plukken was de ramp compleet. Cheyenne spoot bloed uit haar neus Het was echt heel zielig!!

Wat moest ik doen? Chinook uit de poep trekken? Cheyenne troosten die onder het bloed en diarre zat te krijsen? Ik wist het even niet meer. Ik heb de douche aangezet, Chinook op mijn kamer gezet met de deur dicht, hopende dat ze haar vingers niet in haar mond zou stoppen, Cheyenne opgepakt en met kleren en al onder de douche gezet.

Wat een ramp. Achteraf denk ik dat Cheyenne haar neusje zelfs gebroken heeft want ze heeft heel lang met een blauwe neus gelopen. Net toen ik dacht dat ik naar de dokter moest ermee gaf ze zelf aan dat het geen pijn meer deed. Maar er zit nog steeds een knobbeltje op haar neus.
Ik heb hier nog lang naar van gedroomd en het staat heel diep in mijn geheugen gegrift. De poep en bloedvlekken kreeg ik niet meer van de muren geboend, er moest grondig schilderwerk aan te pas komen.

Ik heb hier wel van geleerd om eerst na te gaan waarom de kinderen zo jengelen en mijn geduld te bewaren als ik zelf moe en gesressed ben.

Minder ernstige blunders... pfff met 4 kids te veel om op te noemen

Een greep uit het rijtje:

Kind vergeten op te halen van school (en niet één keer)
Buiten gesloten worden doordat de kinderveilige sluithendel lam was geworden en dan zelf moeten inbreken in je eigen huis
Afspraak CB tot drie keer toe vergeten zodat ze bezorgd op thuisbezoek komen
Kind naar school sturen terwijl ze duidelijk aangaf niet lekker te zijn en haar kotsend en wel weer op moeten halen.
Kind bedorven melk te drinken geven en boos worden omdat ze het niet opdrinkt (pas later merken dat het zuur was )

euh...
Moet ik doorgaan?
pi_21503140
Och Tan, wat een doom-scenario! Ik hoop hiervoor gespaard te blijven
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2004 @ 10:27:59 #129
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21503208
Tan, wat zal jij je rot gevoeld hebben.
pi_21503303
jeetje, Tan

Ik ben Damon 2 maanden geleden kwijtgeraakt in een drukke winkelstraat in Harderwijk samen met mijn moeder. Mijn moeder ging even de C&A binnen en Damon zat in een muntjesauto voor de etos. Ik keek 3 seconden de andere kant uit en weg was ie. Nergens te vinden....

Met mijn moeder zeker een kwartier alle winkels in en uit gelopen, ieder naar een kant, maar niks.

Was echt verschrikkelijk! Ik begon in paniek te raken en ben gewoon gaan lopen en lopen en ineens zag ik zijn legergroene jasje bovenop een plastic glijbaan voor een winkel. Ik ben nog nooit zo blij geweest geloof ik.

We zijn meteen weg gegaan want we hadden het beiden wel gehad (mijn moeder en ik). Ik werd 2 uur later pas wat rustiger...
pi_21503463
Jeetje Tan dat eerste verhaal wat erg

Moussy
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 10:44:49 #132
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21503521
Tan, wat een nachtmerrie. Kan me voorstellen dat je er gigantisch van van slag bent geweest...

Ben dan wel geen ouder maar ik denk maar niet dat ik daardoor blundervrij ben Gelukkig is er een Brecht om volledig mee de mist in te gaan

Wist je dat kinderen maar een beperkte hoeveelheid snoep opkunnen voor ze hartstikke ziek worden? Als ze al een paar handenvol slagroom op hebben, een stuk of 3 koekjes, een paar handelvol rozijntjes, een paar stukken brood, een heleboel happen van verschillende borden indiaas eten dan zijn drie danoontjes misschien een beetje teveel van het goede Gelukkig was ze zo lief om pas te gaan kotsen toen ze bij mama op schoot zat

Een paar maanden geleden was ze met Taco en mij op stap en een van haar favoriete spelletjes is verstoppertje spelen (handjes voor haar ogen en zeggen "Waar ben ik?") Nou, na 6000 keerachter elkaar is het heel moeilijk om weer verbazing te faken over het feit dat ze schijnbaar in rook is opgegaan en we met een lege buggy zitten Dus wij begonnen tegen elkaar te geinen dat als Brechtje dan toch plotseling verdwenen was het ook geen zin had om die lege buggy naar huis te slepen. Konden we dus best ergens laten staan en naar huis gaan
Brecht he-le-maal over de zeik Gillen: Hier ben ik! Ik ben niet weg! Niet mij alleen laten!
Nu nog steeds vraagt ze regelmatig als ze bij mij is: "Jij gaat niet bij me weg, he?"

Mental note: dit soort grappen komen bij een adoptiekind dat al eens is verlaten misschien een tikkie verkeerd over
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_21503527
Ik heb ook nog wel een paar kleine blundertjes..

Mijn zusje was een half jaar oud toen we op vakantie gingen naar een camping, ik mocht haar s avonds in badje doen samen met een vriendinnetje, ze was helemaal glibberig van het zeep en daar was een heel ander badje dan thuis, veel dieper! Ik dacht dus dat ik haar goed vasthad, maar ze glipte uit mn handen en ging koppie onder Ze vond het geloof ik niet echt boeiend, ik was lichtelijk overstuur. Gelukkig is het allemaal nog goedgekomen

Een jaar later op vakantie...op een andere camping...(in Duitsland) mocht ik haar weer in badje doen..maar dit was zo'n badje/aankleedkussengeval....supergammel....ik leg haar op het aankleedkussen neer, en zo zakt dat ding in! Zusje op de grond, brullen, ik overstuur....draaaama's. Volgens mij heb ik haar daarna op vakantie nooit meer in badje gedaan oid

Toen ik stageliep op het kdv was er een ziek en zielig jongetje, dus ik had hem even lekker op schoot genomen.....ineens maakt ie een raar geluid en rare beweging en voel ik het op mn buik en benen warm worden.....had ie over me heengekotst Ook op de grond, toen ik dat schoonmaakte kotste ik zelf ook bijna....Schoon shirt van daar aangetrokken, maar heb de hele dag met een zure lucht rondgelopen. Bah wat was dat goor
pi_21503614
Och Lily, en dan heb je in de donkerstraat ook net de intertoys zitten..die ze vanaf de etos kunnen zien.
pi_21503697
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 10:49 schreef jolene het volgende:
Och Lily, en dan heb je in de donkerstraat ook net de intertoys zitten..die ze vanaf de etos kunnen zien.
hij was echt ver weg, zeker paar honderd meter (niet bij een speelgoedzaak)
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2004 @ 10:59:46 #136
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21503812
luca is ook zo van de wegloperige, maar tot een maand geleden kon ik hem altijd wel bijhouden.
een maand geleden is hij er dus echt een keer vandoorgeglipt. ik dacht dat ik hem rechtdoor had zien rennen, maar kon hem niet meer terugvinden op de weekmarkt. ik heb toen een stadswacht aangeklampt die vervolgens nog drie collega's mobiliseerde en met zijn vieren hebben ze de markt afgezocht, terwijl ik in de omgeving ging zoeken. ze vonden hem inderdaad. hij wilde in eerste instantie niet met ze mee, want hij mocht niet met vreemde mensen mee van zijn moeder zei hij.
onder zwaar protest van luca hebben ze hem meegenomen naar de plek waar we afgesproken hadden. en toen kon ik mijn wegloper weer in de armen sluiten.
pi_21504091
Wat een wegloopdrama's! Ik vrees de toekomst al ...
Heel klein bloopertje dan ...
Gisteravond lekker met z'n beiden in bad, Elise lekker ingezeept, glipt ze weg. Dus ik probeer haar te pakken voordat ze koppie-onder gaat. Dat lukt, maar ze is zo glad dat ze gelijk weer wegglijdt. Na 4x proberen heb ik haar eindenlijk vast, terwijl ze zelf dacht dat het een spelletje was (en dus nog eens lekker ertegenin gaat)
Ach, ze durft al wel onder water, dus daar was ik niet bang voor, maar toch, als je al 3x tevergeefs je kind uit het water probeert te halen, dan schrik je toch even...
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 augustus 2004 @ 11:19:59 #138
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_21504222
Christan heeft voor alle zekerheid een dogtag (www.dogtag.nl). En laat ik die zaterdag nou eens niet vergeten
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 11:26:09 #139
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_21504359
O dat is wel handig Rewimo. Gaan die ook kapot als er aan getrokken word (anders vind ik ze met spelen weer eng) Zoiets zou ik voor Bo ook wel aan willen schaffen. En voor Janneke als ze wat groter is ook natuurlijk Voor Bo had ik toen ze iets kleiner was gewoon een klitteband polsbandje waarmee ze ook aan mij vast zat. Anders liep ze zo weg, zo de straat over. En als je dan met nog een baby loopt dan ben je er niet altijd op tijd bij. Ik ben heel vaak boos aangekeken en aangesproken door mensen dat dat toch niet kon. Als ik dan uitlegde dat ik dit liever deed dan dat ze onder een auto liep of dat ik haar kwijt was begrepen de meeste het wel. En zo niet.......jammer dan Zelf vond ze het overgens prima.
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2004 @ 11:57:50 #140
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21504997
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 13:46 schreef coolbabe het volgende:
Jasper was een weekje oud toen we met hem uit wandelen gingen en ik een oude bekende tegenkwam. Toen ze vroeg hoe hij heette moest ik even heel hard nadenken, ik was zijn naam vergeten
Deze vind ik waanzinnig grappig. Natuurlijk niet als je zelf in die situatie zit, maar ik moest van het weekend toen ik deze las zo hard lachen dat Slaapvriendje boven kwam kijken of het wel goed met me ging

Verder een supertopic dames
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2004 @ 12:05:42 #141
7074 moussy
kuttekop
pi_21505136
Niet een blunder van mij, maar heel veel mensen noemden Cas toen hij er net was Mink
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 12:08:41 #142
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_21505199
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 10:27 schreef lady-wrb het volgende:
Tan, wat zal jij je rot gevoeld hebben.
Ja best wel Nog steeds wel, maar ik had het er later eens met haar over toen we het hadden over vreselijk vallen. Ze kon het zich gelukkig niet meer herinneren

Typisch gevalletje van, we zijn allemaal maar mens met een grens. Toch heeft dit voorval me echt geleerd om tot tien te tellen en rustig te blijven hoe moe ik ook ben. En waarempel, het werkt. Ik heb sindsdien nooit meer zo'n overstuur kind meegemaakt, het scheelt echt de helft als je zelf rustig blijft.
pi_21505223
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 12:05 schreef moussy het volgende:
Niet een blunder van mij, maar heel veel mensen noemden Cas toen hij er net was Mink
offtopic.
Mouse, dat wil ik geen blunder meer noemen.
Das vooral voor jullie erg verdrietig
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 12:20:02 #144
11682 Moonah
Jolie femme
pi_21505404
Oh, wat zijn jullie eerlijk!
Leuk lurktopic.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_21505441
quote:
Dat is geen blunder, dat is een gigantisch stomme en kwetsende fout van die mensen
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_21505448
Ik heb om veel blunders moeten lachen. Ik neem aan dat veel ouders er ten tijde zeker niet om konden lachen. Nalatigheid, vindt ik iets te ver gaan. Het is makkelijk om te zeggen dat een ander iets fout doet, maar kijk maar uit daarmee. Dat is altijd heel gevaarlijk.

De grootste blunder hier was dus dat Joshua van het bed afdonderde in onze slaapkamer. Verder hier nog niets ergs gebeurd gelukkig. **Afklopt op hout**

En hoe komen jullie erop om je vinger in de luier te steken om te kijken of ze gepoept hebben

Ik heb trouwens zo'n nagelknippertje met dat plastic eromheen zodat je niet in de vingertjes kan knippen. Gaat precies tegen het vingertje aan
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 12:24:10 #147
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_21505471
quote:
Da's best lullig ja. Dan weet je denk ik ook niet hoe je moet kijken (beide partijen)
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 12:25:33 #148
11682 Moonah
Jolie femme
pi_21505496
quote:
Oeps. Overheen gelezen.
Pijnlijk...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2004 @ 12:26:12 #149
7074 moussy
kuttekop
pi_21505507
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 12:22 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Ik heb om veel blunders moeten lachen. Ik neem aan dat veel ouders er ten tijde zeker niet om konden lachen. Nalatigheid, vindt ik iets te ver gaan. Het is makkelijk om te zeggen dat een ander iets fout doet, maar kijk maar uit daarmee. Dat is altijd heel gevaarlijk.
Vooral als je ook nog eens even terug leest in dit topic
quote:
En hoe komen jullie erop om je vinger in de luier te steken om te kijken of ze gepoept hebben
Nou gewoon, ff het randje van de luier aan de kant doen met je vinger en je vinger dan iets te ver in de luier proppen, zodat je dipsaus aan je vingers hebt

quote:
Ik heb trouwens zo'n nagelknippertje met dat plastic eromheen zodat je niet in de vingertjes kan knippen. Gaat precies tegen het vingertje aan
Waar koop je dat, die wil ik ook!!
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2004 @ 12:27:37 #150
7074 moussy
kuttekop
pi_21505542
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 12:22 schreef rena het volgende:

[..]

Dat is geen blunder, dat is een gigantisch stomme en kwetsende fout van die mensen
Ik snap ook niet hoe ze er op komen oa. mn moeder Dr zit een jaar tussen

Ach, na wat uitbranders van mij was het zo over
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')