1 van de betere idd!quote:Op woensdag 1 september 2004 09:57 schreef Merisse het volgende:
- Dutch met "wat doet dat kind hier in de kamer?"
Ik dacht laatst dat er pindakaas in de duwkar gesmeerd was...quote:Op maandag 6 september 2004 15:23 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik dacht van de week nog dat er poep aan de bank zat gesmeerd. Bleek pindakaas te zijn. Gelukkig.
ge-ni-aalquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:22 schreef moussy het volgende:
Ja nog ff en ze weten op hun 5de wat pijpen, beffen en baffen is
Nee hoor, toen René met de vraag kwam wat neuken nou is, vroeg ik hetzelfde terug, nee wist ze niet, ik ook niet zei ik. Klaar, we hebben het er niet meer over gehad.
Hahahahaha, ik ook! Ik was vijf en zal wel gezeurd hebben dat ik erin wilde, want ik kan me niet voorstellen dat mijn vader dat zomaar zou doen. Nou ja, ik werd dus (ondanks dat ik goed werd vastgehouden) toch tamelijk beurs gebeukt, ben er sindsdien nooooooooit meer in geweest, en zal er ook nooit in gaanquote:Op zaterdag 11 september 2004 16:08 schreef Sjeen het volgende:
Ow, Lady_wrb, zo ben ik eens met mijn pap in de botsautootjes geweest. En ik had iets minder geluk dan Luca, ik klapte met mijn gezicht tegen het stuur. Heb nog weken met een blauwe neus gelopenEn durfde vervolgens heeeeeel lang niet meer in de botsautootjes...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |