quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:43 schreef m@x het volgende:
Ik hoorde van meneerm@x de volgende anekdote:
meneerm@x (op ongeveer 4-jarige leeftijd): Mama, wat is neuken?
mama: slik..... dat is als twee mensen die van elkaar houden gaan knuffelen
meneerm@x (een paar dagen later op een verjaardag met een kamer vol visite): mama, zullen we even neuken?
Baffen ? Ik ben 32 en weet nog niet wat dat isquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:22 schreef moussy het volgende:
Ja nog ff en ze weten op hun 5de wat pijpen, beffen en baffen is
Mopjequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:45 schreef Ladybos het volgende:
[..]
Baffen ? Ik ben 32 en weet nog niet wat dat is![]()
quote:We nemen aan dat je weet wat beffen is ..... wat is nu baffen?
Wel, dat is de anus uitlikken van je partner.
En wat is nu boffen?
Boffen is dat je niet hoeft te baffen!
in z'n onderschrift heeft...quote:Snoep verstandig, lik m'n reet.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 08:26 schreef Mwanatabu het volgende:En die mop van iemand die
[..]
in z'n onderschrift heeft...
Bij jou thuis boft er dus iemand niet
Zo gaan we het dus niet uitleggenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:34 schreef Spooky4u het volgende:
Ik was een jaar of 5 toen ik eindelijk een serieus antwoord kreeg op de vraag waar beebies nou vandaan komen.
Mijn vader en moeder hebben me het toen keurig uitgelegd dat het zaadje en het eitje samenkwamen en dat daar dan een kindje uit groeide.
Enkele weken later hing er door heel het huis een weeïge lucht, maar er was niets te vinden. Totdat ze eindelijk het uiterste hoekje van de kelderkast gingen bekijken.
Daar had ik een kommetje met een ei en vogelzaad neergezet, en dat ging volgens mij heel goed, want mijn broertje had al haren gekregen.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:34 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik heb alleen één keer in een volle kamer met bezoek verwonderd gevraagd nadat ik er de hele dag al over had nagedacht:"Maar.....waar dóén jullie dat eigenlijk dat met dat vrijen? In de badkamer?"
Het leek mij nogal een geklooi met al die lichaamssappen namelijk. Je plast toch ook niet in bed?
Baffenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:22 schreef moussy het volgende:
Ja nog ff en ze weten op hun 5de wat pijpen, beffen en baffen is
quote:Op woensdag 1 september 2004 13:27 schreef poemojn het volgende:
En de blunder is dat je die foto's hier post?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |