quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 19:36 schreef Noa-lynn het volgende:
Becky verteld dat ze in Londen woont in een klein flatje.Ze hebben het niet zo breed,maar zijn wel een hechte familie.Anouk en Filène kunnen het goed vinden en besluiten samen iets te gaan doen.Anouk heeft geen zin om te zwemmen,want daar zit haar broer natuurlijk weer met al zijn vriendinnen.Filène dringt aan.Ze vindt Ricardo wel leuk.Bij het zwembad aangekomen ziet ze echter Ricardo met Becky zwemmen.Ze rent meteen weg en Anouk rent er achteraan.Wat is er?vraagt Anouk.
Ze zegt die klootzak eerst flirt hij met mij en nu weer met dit mokel
Anouk haalt haar schouders op ja zo is hij nou eenmaal. ik ben er aangewent overal waar wij gaan doet hij het hij heeft ook vaak meerdere meisjes tegelijk.Wat een lul denkt Filéne als ze dit hoort
En David is toch niet zo he want ik laat me zusje niet met een player gaan. En dan zegt Anouk nee hoor David is niet zo hij heeft het al maanden over Pauline , Hmmn tja het gaat niet zo goed met Pauline een vriendin van haar heeft zelfmoord begaan en ze is was daar een beetje depri over.
Maar ik heb der laatst gebelt en ze was erg blij om hem weer te zien. Dan komt er een Chineese jongen langs met zijn oerlelijke maat dingo. Yo dingo look at those France chicks. Waarom op Anouk zegt eigelijk ben ik niet frans maar Nederlands aangenaam mijn naam is Anouk hoe heet jij ik ben Stut zegt de jongen Stut ziet er anders uit dan de gewoone chineesen hij is dan ook geboren in engeland. hij heeft zwart haar met een blonde streep in het midden en kleed zich als een gewoone londense jongen. hij vraagt of Anouk vanavond ook naar de disco komt. Filéne wil ook wel maar als werknemer van de camping kan ze dat niet doen. Anouk stemt toe mits haar neef mee mag . Ze rekent al helemaal niet meer op haar broer met al ze vriendinetjes.