hahaquote:Op woensdag 15 juni 2005 08:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat vind ik dan weer wat overdreven. Ook als de box in NL uitkomt, koop ik hem niet. Zo'n geweldige serie is het nu ook weer niet. Ik kijk voornamelijk vanwege de seksscènes. Ik kom nl amper gepassioneerde seksscènes tegen met mooie vrouwen, dus dit is kat in het bakkie voor mijHeb zelfs de seksscènes met Bette en Tina uit de film uit de film geknipt en verzameld
Offtopic: de lesboseksscene uit Mulholland Drive vond ik erg mooi!! Wat de rest van de film betreft, het is een David Lynch film, en daar moet je van houden.quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat vind ik dan weer wat overdreven. Ook als de box in NL uitkomt, koop ik hem niet. Zo'n geweldige serie is het nu ook weer niet. Ik kijk voornamelijk vanwege de seksscènes. Ik kom nl amper gepassioneerde seksscènes tegen met mooie vrouwen, dus dit is kat in het bakkie voor mijHeb zelfs de seksscènes met Bette en Tina uit de film uit de film geknipt en verzameld
Kissing Jessica Stein is een leuke good-feeling film. Gaat eigenlijk over twee hetero vrouwen die door een toeval / experiment een relatie krijgen. Goldfish Memory is ook zo'n goodfeeling film, draait nu nog in de bioscoop en behandelt dit thema ook trouwens.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:44 schreef Thomas B. het volgende:
Meer offtopic:
David Lynch is geweldig
en
volgende week woensdag op Yorin ook een film over lesbiennes... voorstukjes zien er wel interessant uit
-edit-
Kissing Jessica Stein heet ie.
Het is een beetje raar met die serie. De ene aflevering is 55 minuten (zonder reclame), de ander 45 of 43 of 52 ofzo.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:53 schreef PM-girl het volgende:
Heb net de pilot gezien, (ergens vandaan), kan het kloppen dat de pilot bestaat uit de eerste 2 afleveringen die in nederland worden uitgezonden? Het duur de namelijk ruim anderhalf uur.
Op tv komt het slechts een uur en dan nog met reclame??
Ik vond het trouwens een erg coole serie!
fijn themaquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:02 schreef Tarak het volgende:
[..]
Kissing Jessica Stein is een leuke good-feeling film. Gaat eigenlijk over twee hetero vrouwen die door een toeval / experiment een relatie krijgen. Goldfish Memory is ook zo'n goodfeeling film, draait nu nog in de bioscoop en behandelt dit thema ook trouwens.
dunno... niet gekekenquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:25 schreef PM-girl het volgende:
waar eindigde episode 1 mee dan op yorin?
*graaft in geheugen*... was dat geen kusscène tussen bette en tina?quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:25 schreef PM-girl het volgende:
waar eindigde episode 1 mee dan op yorin?
Jenny die wegloopt toch?quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*graaft in geheugen*... was dat geen kusscène tussen bette en tina?
pin me er niet op vast![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:31 schreef Tarak het volgende:
[..]
Offtopic: de lesboseksscene uit Mulholland Drive vond ik erg mooi!! Wat de rest van de film betreft, het is een David Lynch film, en daar moet je van houden.
Jaa daardoor heb ik the L word ontdekt. Had zo net de laatste tien minuten gezien ofzo op een duitse zender en toen had ik 'm opgezocht op imdb... en daar stond ook the l word.quote:Op zondag 19 juni 2005 10:27 schreef haagse_elfje het volgende:
Tina = Laura Holloman heeft dus ook in the incredible true adventure off two girls in love gespeeld..
Nice Job growing up!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |