omdat Ozzie Davis de vader van Bette speelde die in aflevering 12 overlijdt. Vandaar ook het in memoriam aan het einde van de aflevering.quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:52 schreef Mellone het volgende:
en dat heeft te maken met The L Word omdat...?
hehe toch niet zo boeiend voor het verhaalquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:51 schreef Mellone het volgende:
owkee ja die had ik nog niet gezien
schijnt een enorme domper te zijn, die laatste aflevering. Heb ik iig gelezen op het forum www.l-word.com. Ik heb er vanochtend al even doorheen geskiptquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:18 schreef glannie het volgende:
Ik vond hem weer mooi
Het hele seizoen btw supervet
I know!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:49 schreef Mellone het volgende:
voor de nieuwsgierigen:
Maandag op Yorin om 22:20: The L Word, seizoen 1
Echt een must see!
geen herhaling op tv dus??quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:14 schreef Viking84 het volgende:
Hahaik heb het allemaal al gezien. Jullie hebben wel een sublieme vrijscène tussen Bette en Tina
gemist
(of was dat in episode 2?)
nee, volgens mij herhaalt de commerciele oproep nooit iets.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:23 schreef PM-girl het volgende:
[..]
geen herhaling op tv dus??
dannuh, zoek ik *ergens anders* wel een herhaling!![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:14 schreef Viking84 het volgende:
Hahaik heb het allemaal al gezien. Jullie hebben wel een sublieme vrijscène tussen Bette en Tina
gemist
quote:
Heb ik niet gezien, zal dus wel in episode 2 zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:14 schreef Viking84 het volgende:
gemist
dat vind ik dan weer wat overdreven. Ook als de box in NL uitkomt, koop ik hem niet. Zo'n geweldige serie is het nu ook weer niet. Ik kijk voornamelijk vanwege de seksscènes. Ik kom nl amper gepassioneerde seksscènes tegen met mooie vrouwen, dus dit is kat in het bakkie voor mijquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:54 schreef Mellone het volgende:
*heeft de dvd box uit de states*
*erg blij mee is*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |