ok. suc6 met aanpassen, roep maar als je het aan hebt gepast neem ik weer een kijkje.quote:Op zondag 5 september 2004 18:58 schreef Chandler het volgende:
jagermaster; het moet (c) zijn maar door een andere caracterset heb ik nu even andere tekens, dit zal ik asap aanpassen en tevens de kleuren.
*spam report*quote:Op zondag 5 september 2004 19:53 schreef Meki het volgende:
Heey
wat moet ik veranderen aan me site , wat moet erbij komen
tips hoor ik graag
hier is me site www.meki-online.4t.com en sneller is www.meki.tk
Ik zie alleen maar rode kruisjesquote:Op zondag 5 september 2004 22:09 schreef Chandler het volgende:
Meki; wat een gore reclame site... sorry maar vind het totaal niets....
Bagger van de bovenste plank.quote:Op zondag 5 september 2004 19:53 schreef Meki het volgende:
Heey
tips hoor ik graag
Zelden zo veel bagger onder ogen gehad.quote:Op zondag 5 september 2004 19:53 schreef Meki het volgende:
Heey
tips hoor ik graag
onzinquote:Op zondag 5 september 2004 22:24 schreef jagermaster het volgende:
[..]
*spam report*
roep maar als je de reclame eraf hebt gesmeten, pas dan ga ik is een keertje je site bekijken. Want volgens mij post je dit hier niet om je site te laten checken maar om te spammen en geld te verdienen met de reclame die je er op hebt staan.
mijn zaak is wel dat jij geld wilt verdienen met die banners hierdoor.quote:Op maandag 6 september 2004 10:02 schreef Meki het volgende:
[..]
onzin
ik wil weten wat er jullie ervan vinden
wat er moet gebeuren enzo
diea dvertenties zijn mijn zaken en niet de jouwe![]()
Ben helemaal mee eens!quote:Op maandag 6 september 2004 10:40 schreef jagermaster het volgende:
[..]
mijn zaak is wel dat jij geld wilt verdienen met die banners hierdoor.
commentaar?
niet 800x600 compatible
irritant knipperende plaatjes (advertenties)
inrelevante combi plaatjes aan de rechterkant met de advertenties.
plaatjes gejat volgens mij van andere site, en dat is volgens mij nog altijd schending van de auteursrechten.
enz..
Neem hier eens een kijkje: Site checks deel 31 - aub GEEN spam!quote:Op zondag 5 september 2004 19:53 schreef Meki het volgende:
Heey
tips hoor ik graag
Dat is natuurlijk gelul; de laatste is een redirect naar de eerste, mag je mij uitleggen hoe die sneller kan zijnquote:Op zondag 5 september 2004 19:53 schreef Meki het volgende:
hier is me site www.spam.4t.com en sneller is www.spam.tk
Ik weet niet wat je tips geweest zijn... Maar er is weinig te zien van enig design...quote:Op vrijdag 10 september 2004 09:33 schreef wouter37 het volgende:
ik heb mijn site al eerder gepost maar ik heb mijn site nu thuis op mijn server draaien
http://members.home.nl/woutervanderende
er zijn een paar kleine veranderingen doorgevoerd door de tips die ik hier kreeg.
alvast bedankt
euh.... als ik je de vraag stel zou jij als je op jou site als bezoeker komen te vreden zijn over de uitstraling van de site?quote:Op vrijdag 10 september 2004 09:33 schreef wouter37 het volgende:
ik heb mijn site al eerder gepost maar ik heb mijn site nu thuis op mijn server draaien
http://members.home.nl/woutervanderende
er zijn een paar kleine veranderingen doorgevoerd door de tips die ik hier kreeg.
alvast bedankt
Misschien niet een functionele toevoeging, maar het oogt wel beter. De animatie in de header zorgt ervoor dat het niet zo statisch overkomt en hetvloeiende menu had nooit bereikt kunnen worden met .gif animaties (die natuurlijk uit den boze zijn).quote:Op zondag 12 september 2004 19:37 schreef Leshy het volgende:
Vind je je gebruik van Flash daadwerkelijk een functionele toevoeging aan je site?
lees jij de openingspost eensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |