abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 augustus 2004 @ 16:29:47 #31
39240 jagermaster
stof en water, dat ben ik
pi_21466727
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 15:15 schreef WalfredGeesink het volgende:
http://www.walfredgeesink.nl/projects/wip/walfredGeesink2005/

Dit is een kleine versie van een intro waar ik mee bezig ben, voor mijn toekomstige site. De bedoeling was om een lekkere snelle "show-off" intro te maken; het zegt dus niks over mijn eigenlijke site.

Ik ben er ongeveer 3 uur mee bezig geweest, vandaar dat er soms rare dingen in voorkomen. Alle commentaar is welkom maar het liefst zou ik willen weten of het flitsend en chaotisch overkomt
je gaat met sommige teksten iets te snel! vind ik.
Where's my fear???
pi_21466735
http://members.home.nl/woutervanderende
wat vinden jullie van de layout? ik wil graag een overzichtelijke layout. Op welke punten kan ik mijn website verbeteren?

bvd
  zondag 22 augustus 2004 @ 16:36:24 #33
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_21466857
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 16:30 schreef wouter37 het volgende:
http://members.home.nl/woutervanderende
wat vinden jullie van de layout? ik wil graag een overzichtelijke layout. Op welke punten kan ik mijn website verbeteren?

bvd
Ten eerste: frames

Ten tweede: no offence, maar het ziet eruit als een bijelkaar geraapt zooitje van plaatjes en tekst.

Ten derde: de header is lelijk, "Wouter" word afgekapt en die teller staat er niet echt mooit bij (verplaats die naar het onderste gedeelte van je site).

Ten vierde: De plaatjes zijn niet altijd mooi, sommige zijn teveel gecropt, andere teveel gestretchd.

Ten vijfde: Met die kleur groen op zich is niks mis, maar probeer je kleurenschema daarop aan te passen (kijk hier )
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
pi_21466941
bedankt voor het commentaar ik ga er direct wat mee doen.
alleen frames wat is daar mis mee?
o ja die plaatjes dat is enkel omdat in niet zoveel webspace van @home heb
  zondag 22 augustus 2004 @ 16:48:40 #35
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_21467091
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 16:41 schreef wouter37 het volgende:
bedankt voor het commentaar ik ga er direct wat mee doen.
alleen frames wat is daar mis mee?
o ja die plaatjes dat is enkel omdat in niet zoveel webspace van @home heb
Ja daar van @home weet ik alles van
Maar met die plaatjes bedoel ik dat de verhoudingen niet kloppen en dat je daardoor wazige of gekartelde plaatjes krijgt.

En wat frames betreft, tja persoonlijke kwestie.

Mag ik vragen waarmee je je site maakt?
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
pi_21467200
1st page 2000 daar is alles mee gemaakt en de plaatjes doe ik met Arles Image Web Page Creator. en die frames ik ben nog op zoek naar wat anders maar ik weet nog niet wat
pi_21467285
Eindelijk ook een site om te checken

url : http://www.steenbergen-streetcars.nl

het is een site voor een autoclub in steenbergen (zoals het url al deed vermoeden )
site is ouderwets gecode met behulp van HTML Kit. Tevens een van de eerste sites waarbij ik veel meer met CSS doe. Serverside scripting is mbv PHP. Draait nog een simpele MySQL database structuur achter voor het eenvoudige onderhoud van gegevens.

ik moet nog een content en gebruikers beheer maken met een bijbehorend login gedeelte. in de witte balk onder de skyline komt het menu, maar ook daar ben ik nog mee aan de slag.

dus c&c aub op alleen layout momenteel, want met scripting ben ik nog bezig
  zondag 22 augustus 2004 @ 17:01:45 #38
39240 jagermaster
stof en water, dat ben ik
pi_21467319

graag commentaar op dit layout
Where's my fear???
  Lieve Belg zondag 22 augustus 2004 @ 17:03:26 #39
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_21467356
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 17:00 schreef UsurPia het volgende:
Eindelijk ook een site om te checken

url : http://www.steenbergen-streetcars.nl

het is een site voor een autoclub in steenbergen (zoals het url al deed vermoeden )
site is ouderwets gecode met behulp van HTML Kit. Tevens een van de eerste sites waarbij ik veel meer met CSS doe. Serverside scripting is mbv PHP. Draait nog een simpele MySQL database structuur achter voor het eenvoudige onderhoud van gegevens.

ik moet nog een content en gebruikers beheer maken met een bijbehorend login gedeelte. in de witte balk onder de skyline komt het menu, maar ook daar ben ik nog mee aan de slag.

dus c&c aub op alleen layout momenteel, want met scripting ben ik nog bezig
bekijk je site eens in een andere browser dan IE. bijvoorbeeld firefox, die menu links is al totaal anders en dooreen
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_21467375
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 17:01 schreef jagermaster het volgende:
[afbeelding]
graag commentaar op dit layout
ziet er strak uit .. kleuren zijn netjes, alleen vind ik dat rode rond je menu headers niet zo geweldig ..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')