Jahaaa dat werktquote:Op zondag 3 oktober 2004 20:01 schreef jagermaster het volgende:
volgens mij moet je eerst ff al je framesets goed sluiten.
Welke pagina's bedoel je?quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:04 schreef jagermaster het volgende:
Chirstine je layout is wel "verkloot" in de andere pagina's klopt dat??
zat waarschijnlijk in een frame waardoor alleen de pagina van ecards werd goed weergegeven en de rest niet goed. Als ik de url direct benader doet ie het gewoon normaal dus foutje van mijn kant.quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Welke pagina's bedoel je?
Volgens mij is dat enkel als je de pagina niet fullscreen opent. Een probleem waar ik nog wat aan moet doen.
het mainframe is toch het frame waar de kaart in geladen wordt dt gaat toch goed? als je het in een nieuw vensten wilt laten openen moet je <a> target="_new" toevoegenquote:Op zondag 3 oktober 2004 20:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Jahaaa dat werkt
Nu alleen nog het probleem van het "main". Als iemand een e-card opent, dan bestaat het "main" frame namelijk niet. Lastig
De kaart wordt geopend in het frame "intermain", welke onderdeel uitmaakt van het hele middenstuk van de site. Normaalgesproken gebruik ik twee framesets om de pagina in te laden, waarbij het hele middenstuk de framenaam "main" heeft meegekregen.quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:22 schreef jagermaster het volgende:
[..]
het mainframe is toch het frame waar de kaart in geladen wordt dt gaat toch goed? als je het in een nieuw vensten wilt laten openen moet je <a> target="_new" toevoegen
of begrijp ik je totaal verkeerd![]()
het is me nu een stuk duidelijker! zal proberen vanavond er naar te kijken en te bekijken wat er aan te doen is.quote:Op maandag 4 oktober 2004 08:08 schreef Christine het volgende:
[..]
De kaart wordt geopend in het frame "intermain", welke onderdeel uitmaakt van het hele middenstuk van de site. Normaalgesproken gebruik ik twee framesets om de pagina in te laden, waarbij het hele middenstuk de framenaam "main" heeft meegekregen.
Als je nu een e-card opent, bestaat er geen "main" frame, zodat alle pagina's vervolgens in een nieuw venster openen. Wat dus niet de bedoeling is
Zo duidelijk?
Ik weet alleen niet wat ik eraan kan doen![]()
je meent toch niet dat je dat bij think quest wil gan inleveren en iets winnen he ?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:52 schreef Hanzel_lane het volgende:
hoi hoi!
Hackers - Zegen of Vloek.
Ik geef ze ook weinig kans. Enorm onoverzichtelijk en duidelijk bepaalde elementen gejat van die Atsol (?) deelnemer.quote:Op maandag 4 oktober 2004 09:10 schreef innovation het volgende:
[..]
je meent toch niet dat je dat bij think quest wil gan inleveren en iets winnen he ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |