kom daar niet, dus zou het niet weten, zal wel komen door de geruime aanbod van ringtone sites op dit moment.quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:08 schreef Quarks het volgende:
[..]
Het is echt zo'n 13 in een dozijn design.
Die layout kom je echt overal tegen, ook bij gratis templates, dus die gedachte was niet ze raar
Zoals hierboven al gesteld wordt: zou je het plaatje ergens anders neer kunnen zetten. Spymac is kut. Dat blijkt wel weer.quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:33 schreef SHERMAN het volgende:
[afbeelding]
Commentaar?
Ja een screen in IE want FF verneukt mijn lay out een beetje![]()
quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:33 schreef SHERMAN het volgende:
[afbeelding]
Commentaar?
Ja een screen in IE want FF verneukt mijn lay out een beetje![]()
als je naar de url had gekeken had je wat anders gezegt :81 staat in de urlquote:Op zondag 22 augustus 2004 18:42 schreef sop het volgende:
[..]
Zoals hierboven al gesteld wordt: zou je het plaatje ergens anders neer kunnen zetten. Spymac is kut. Dat blijkt wel weer.
MOD verander ff de img url ervan van http://neobie.spymac.net:81/html/sitescreen.JPG in http://neobie.spymac.net/sitescreen.JPG!!!!quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:52 schreef Renesite het volgende:
Login scherm best wel irritantjes ja
Je kun je eigen post toch editenquote:Op zondag 22 augustus 2004 18:56 schreef jagermaster het volgende:
[..]
MOD verander ff de img url ervan van http://neobie.spymac.net:81/html/sitescreen.JPG in http://neobie.spymac.net/sitescreen.JPG!!!!
het is niet mijn post, maar die van die gast.... (weet ff z'n nick nie meer)quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:03 schreef Quarks het volgende:
[..]
Je kun je eigen post toch editen
Oh sorryquote:Op zondag 22 augustus 2004 19:15 schreef jagermaster het volgende:
[..]
het is niet mijn post, maar die van die gast.... (weet ff z'n nick nie meer)
edit: sherman bedoel ik
weet niet of het de bedoeling is dat ik telefoon nummers en mailadressen van je site kan trekken van mensen????quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:20 schreef SHERMAN het volgende:
Het is al ge-edit. Mijn fout
Zat blijkbaar even niet zogoed op te letten.
Zou knap zijn...quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:33 schreef jagermaster het volgende:
[..]
weet niet of het de bedoeling is dat ik telefoon nummers en mailadressen van je site kan trekken van mensen????
De telefoonboom is anders zo te downloaden hoorquote:Op zondag 22 augustus 2004 19:34 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Zou knap zijn...
een deel van de problemen is opgelost @home heeft de webspace verhoogt naar 50 MBquote:Op zondag 22 augustus 2004 16:48 schreef Quarks het volgende:
[..]
Ja daar van @home weet ik alles van
Maar met die plaatjes bedoel ik dat de verhoudingen niet kloppen en dat je daardoor wazige of gekartelde plaatjes krijgt.
En wat frames betreft, tja persoonlijke kwestie.
Mag ik vragen waarmee je je site maakt?
Volgens mij kennen julle mijn site beter dan ikquote:Op zondag 22 augustus 2004 19:38 schreef Quarks het volgende:
[..]
De telefoonboom is anders zo te downloaden hoor![]()
neobie.spymac.net >> downloadsquote:Op zondag 22 augustus 2004 19:40 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Volgens mij kennen julle mijn site beter dan ik
open je mailbox maarquote:Op zondag 22 augustus 2004 19:34 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Zou knap zijn...
Alleen staat die telefoonboom niet onlinequote:Op zondag 22 augustus 2004 19:41 schreef Quarks het volgende:
[..]
neobie.spymac.net >> downloads
btw interressante opzet... leuk initiatief alleen ga die kinderen wel goed begeleiden!!quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:42 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Alleen staat die telefoonboom niet online
Niet gezienquote:Op zondag 22 augustus 2004 19:42 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Alleen staat die telefoonboom niet online
Ikke welquote:Op zondag 22 augustus 2004 19:44 schreef jagermaster het volgende:
[..]
btw interressante opzet... leuk initiatief alleen ga die kinderen wel goed begeleiden!!
Is mijn fout, ik heb die site bij 3 hosts ongebracht...en dat ging er even fout.quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:45 schreef Quarks het volgende:
[..]
Niet gezien
Maar ik vind het er goed uitzien, helemaal niet te donker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |