abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 15:11:20 #281
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_22352324
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 13:12 schreef marq het volgende:

[..]

ja, dat kan wel..

...
...
klaar
Ah, bedankt! Nu ga ik er ff naar kijken.
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 15:28:09 #282
39240 jagermaster
stof en water, dat ben ik
pi_22352666
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 12:50 schreef gewoongek het volgende:
Jooow fokpeople
Wat vinden jullie van mijn site
Cijfer en commentaar aub
cijfers geef ik niet.
commentaar wel:
home staat strak tegen de linkerkant uitgelijnt about me niet! moet je het zelfe van maken. Ook het plaatje van about me moet je ff 2 pixels meer ruimte tussen de e van me en de rand van het plaatje plaatsen, anders zit het er zo strak tegen aan.
Je probeert te vertellen met je site dat je kan designen. Moet je ook iets weten van uitstraling. Zelf vind ik een netstat tellertje er nie echt "top" bij staan als je ook gewoon stats van webalizer op je server hebt (als het goed is). Het @ in contact vind ik echt NOT DONE.
Tja beetje grijs, opzich niets mis mee. Zou alleen de achtergrond in het textvlak iets afvlakken het is me een beetje de camoflage achtig, en zeker middenonder wordt hetdan donker. Je donkere vlakken hebben namelijk een negatieve invloed op de leesbaarheid van de tekst.
Where's my fear???
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 15:45:25 #283
39240 jagermaster
pi_22352978
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 13:25 schreef Christine het volgende:
Je mag mijn site wel checken dan??
www.marcuskerk-denhaag.nl
Over de "home"-pagina ben ik niet echt tevreden.
begin met de layout:
de tekst Marcuskerk is wel erg hoekig in contrast met de rest van het "moderne kunst" plaatje. Zou er een iets ronder lettertype voor uitzoeken. Daarnaast is het erg pixelig, geen knopje met smooth anti-alias voor het lettertype? daarnaast is de kleur ervan het enigste witte wat er inzit, dus gebruik gemaakt van repeterende kleuren. Wat ik zou doen is die tekst wat groter maken, de rand smooth maken en de breedte van de lijn aan de buitenkant van de letters inplaats van 1 pixel op 2 zetten en dan een transparantie instellen van iets van 20%.

menubar:
Vaak zie je dat in een horizontale menubar de tekst voor het grootste deel verticaal gezien aan de onderkant wordt uitgelijnt. Jij lijnt het echter aan de bovenkant uit. Zou dat precies in het midden doen of niet iets onder het midden. Vergroot de leesbaarheid zeker in contrast met het witte van de Marcuskerk wat de aandacht weghaalt van het linkergedeelte van de menubar.

menu:
>Home
home

vind 1 home te veel, zou de bovenste weglaten. Daarnaast mag de ruimte van home en statistieken van mij wel iets minder groot zijn, neem tenminste aan dat het 1 menu is en niet twee verschillende onderdelen?

snelkoppelingen:
werk dat witterandje om dat pijltje ff weg, ziet het er wat beter uit!

fotoalbum:
om het fototje een border van 1 px zetten misschien? hebje een betere fotoboek uitstraling naar mijn idee. Verder text-align:justify van de tekst bij de foto zou ik gewoon left van maken, ziet er niet uit met die gate in de tekst, dat is mijn smaak niet iedereen is het mij daarover eens.

mail de domein geeft een leeg scherm in de begin pagina van contact & route.

Je moet me commentaar niet zien dat ik het volledig afkraak hoor, gewoon wat aandachtspuntjes die mij (als zeikerd nr1) gewoon opvallen.

suc6

<toevoeging>je wilde nog ideeen voor je home page, was ik zowaar vergeten om hier neer te zetten. Misschien de kerk van binnen lichtjes op de achtergrond met een paar fotootjes en een korte! tekst en een wat korter nieuwsitem balkje.</toevoeging>

[ Bericht 5% gewijzigd door jagermaster op 02-10-2004 15:48:55 (was nog wat vergeten.. zie toevoeging) ]
Where's my fear???
pi_22357245
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 15:28 schreef jagermaster het volgende:

[..]

Je probeert te vertellen met je site dat je kan designen.
Het maken van websites lukt 'm iig nog niet.
De content is een image dat kan echt niet hoor:
http://www.tuffel.nl/images/info/achtergrond.jpg
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 19:17:32 #285
42555 Tomek
Take on the world!
pi_22357583
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:00 schreef sop het volgende:

[..]

Het maken van websites lukt 'm iig nog niet.
De content is een image dat kan echt niet hoor:
http://www.tuffel.nl/images/info/achtergrond.jpg
O mijn god!
Dit gaat inderdaad te ver
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 19:52:47 #286
78693 Hanzel_lane
Made by cerror
pi_22358346
Op vrijdag 30 juli 2004 13:25 schreef Houzer het volgende:
Hanzel is zo'n knuffelnewbie O+
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 23:40:55 #287
39240 jagermaster
pi_22363877
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:52 schreef Hanzel_lane het volgende:
hoi hoi!

Hackers - Zegen of Vloek

.
je wilt hem gecheckt hebben?

menuutjes zien er wel leuk uit, misschien iets te groot lettertype? bovenbanner gaat nog wel, maar die bruine balk waar artikel en de buttons van home enzo instaan is echt IEL. Veel ste groot, of dat er later ff bij is gemaakt door iemand die de rest van de site niet heeft gemaakt of zo. De pagina waar je naar toe linkt met die blokjes waar je ieder artikel inbeschrijft is wel een leuk idee, misschien iets te groot en de rondingen niet mooi afgewerkt en op sommige plaatsen niet rekening gehouden met dat de tekst over het plaatje heen valt maar ok. Dan hebben we het nog niet gehad over een donkerblauwe link onderaan die boxjes om de aandacht te trekken om de rest van de tekst te lezen. Valt niet echt op. Zowieso zou ik "lees verder >>" direct na het eerste stukje zette of zo. Maar in ieder geval iets meer mee doen dan dat nu is.

Maar ik ga Angst belle misschien dat ik later nog meer schrijf.
Where's my fear???
  zondag 3 oktober 2004 @ 17:30:44 #288
59049 Dwork
Ik ben niet lelijk..!
pi_22376209
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 13:02 schreef Christine het volgende:
Nog iemand die mij kan helpen????????
(Zie boven)
Christine,

Ik heb op de site gekeken, maar hij opend bij mij alleen maar nieuwe bladzijdes (nieuwe pagina's)
Verder vind ik de pagina best "fleurig" niet geheel mijn smaak maar dat is iets persoonlijk's. Verder vind ik het geheel een verbetering met wat "hij " hier voor was,
www.ukkienet.com Mijn zoontje's website.
www.aquadrome.net Mijn aquarium.
Gratis onzichbare webstatistieken fujindesign.com/stats
  zondag 3 oktober 2004 @ 19:07:24 #289
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_22378134
Mensen bedankt voor de opmerkingen
Ik ga er absoluut mee aan de slag!
Rest mij nog de vraag over de e-cards, die inmiddels vaak bekeken zijn (ik krijg elke keer een melding :') ) maar niemand heeft me er nog mee kunnen helpen.

Nogmaals:
De URL van een e-card http://www.marcuskerk-den(...)hp?id=20041002105425
Wat ik niet werkend krijg is:
- blank.html in het allerrechtste frame,
- de pagina's openen in een nieuw venster omdat het frame "main" onvindbaar is, en
- dat hij maar één keer een bevestigingsmailtje stuurt dat de kaart bekeken is :')
  zondag 3 oktober 2004 @ 20:01:11 #290
39240 jagermaster
pi_22379397
[quote]Op zondag 3 oktober 2004 19:07 schreef Christine het volgende:
Mensen bedankt voor de opmerkingen
Ik ga er absoluut mee aan de slag!
Rest mij nog de vraag over de e-cards, die inmiddels vaak bekeken zijn (ik krijg elke keer een melding :') ) maar niemand heeft me er nog mee kunnen helpen.

Nogmaals:
De URL van een e-card http://www.marcuskerk-den(...)hp?id=20041002105425
Wat ik niet werkend krijg is:
- blank.html in het allerrechtste frame,
volgens mij moet je eerst ff al je framesets goed sluiten.

- de pagina's openen in een nieuw venster omdat het frame "main" onvindbaar is, en
target=_new misschien toevoegen

- dat hij maar één keer een bevestigingsmailtje stuurt dat de kaart bekeken is :')
zoek in de code ernaar of check je mailinstellinge niet toevallig een pop en een forwarder aan staan??

<edit>
probeer dit is als frameset indeling?
[code]
<frameset cols="*,800,*" frameborder="0" framespacing="0" border="0">
<frame name="blank" src="../blank.html" marginwidth="0"
marginheight="0" frameborder="0" noresize>

<frameset rows="80,20,*" frameborder="0" framespacing="0" border="0">

<frame src="../interactief/interactief.jpg" marginwidth="0"
marginheight="0" frameborder="0" noresize scrolling=no>

<frame name="navtop" src="../navtop.html" marginwidth="0"

<frameset cols=180,*" frameborder="0" framespacing="0" border="0">

<frame name="internav" src="../interactief/internav.html" marginwidth="0"

<frame name="intermain" src="kaart.php?id=20041002105425" marginwidth="0"
</frameset></frameset>

<frame name="blank" src="../blank.html" marginwidth="0"

<noframes>

You are using a browser that doesn't support frames. Please come back another time!
</noframes>
</frameset>
[/code]
</edit>

[ Bericht 42% gewijzigd door jagermaster op 03-10-2004 20:03:00 (code toegevoegd) ]
Where's my fear???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')