-De tekst voor dat de hersenen in beeld komen valt deels buiten beeld (links)quote:Op zondag 22 augustus 2004 15:15 schreef WalfredGeesink het volgende:
http://www.walfredgeesink.nl/projects/wip/walfredGeesink2005/
Dit is een kleine versie van een intro waar ik mee bezig ben, voor mijn toekomstige site. De bedoeling was om een lekkere snelle "show-off" intro te maken; het zegt dus niks over mijn eigenlijke site.
Ik ben er ongeveer 3 uur mee bezig geweest, vandaar dat er soms rare dingen in voorkomen. Alle commentaar is welkom maar het liefst zou ik willen weten of het flitsend en chaotisch overkomt
Ik weet niet of het ook de bedoeling is om hier intro en andere flash dingen te showen (het is hier geen flashfocusquote:Op zondag 22 augustus 2004 15:15 schreef WalfredGeesink het volgende:
Dit is een kleine versie van een intro waar ik mee bezig ben, voor mijn toekomstige site. De bedoeling was om een lekkere snelle "show-off" intro te maken; het zegt dus niks over mijn eigenlijke site.
Ik ben er ongeveer 3 uur mee bezig geweest, vandaar dat er soms rare dingen in voorkomen. Alle commentaar is welkom maar het liefst zou ik willen weten of het flitsend en chaotisch overkomt
Had ik dus ookquote:Op zondag 22 augustus 2004 15:21 schreef Quarks het volgende:
[..]
Ik weet niet of het ook de bedoeling is om hier intro en andere flash dingen te showen (het is hier geen flashfocus) , maar vooruit.
Chaotisch komt het zeker over, mooi hoe het geluid samenhangt met het beeld.
Na de zin met "people in my mind" gaat het geluid door en houd het beeld op, ik weet niet of dat zo hoort.
Verder vind ik de effecten erg goed![]()
Tis idd flitsend en chaotisch. Maar wat is het doel van een intro die niets met je site te maken heeft?quote:Op zondag 22 augustus 2004 15:15 schreef WalfredGeesink het volgende:
je gaat met sommige teksten iets te snel! vind ik.quote:Op zondag 22 augustus 2004 15:15 schreef WalfredGeesink het volgende:
Ten eerste: framesquote:Op zondag 22 augustus 2004 16:30 schreef wouter37 het volgende:
http://members.home.nl/woutervanderende
wat vinden jullie van de layout? ik wil graag een overzichtelijke layout. Op welke punten kan ik mijn website verbeteren?
bvd![]()
Ja daar van @home weet ik alles vanquote:Op zondag 22 augustus 2004 16:41 schreef wouter37 het volgende:
bedankt voor het commentaar ik ga er direct wat mee doen.
alleen frames wat is daar mis mee?
o ja die plaatjes dat is enkel omdat in niet zoveel webspace van @home heb
bekijk je site eens in een andere browser dan IE. bijvoorbeeld firefox, die menu links is al totaal anders en dooreenquote:Op zondag 22 augustus 2004 17:00 schreef UsurPia het volgende:
Eindelijk ook een site om te checken
url : http://www.steenbergen-streetcars.nl
het is een site voor een autoclub in steenbergen (zoals het url al deed vermoeden)
site is ouderwets gecode met behulp van HTML Kit. Tevens een van de eerste sites waarbij ik veel meer met CSS doe. Serverside scripting is mbv PHP. Draait nog een simpele MySQL database structuur achter voor het eenvoudige onderhoud van gegevens.
ik moet nog een content en gebruikers beheer maken met een bijbehorend login gedeelte. in de witte balk onder de skyline komt het menu, maar ook daar ben ik nog mee aan de slag.
dus c&c aub op alleen layout momenteel, want met scripting ben ik nog bezig
ziet er strak uit .. kleuren zijn netjes, alleen vind ik dat rode rond je menu headers niet zo geweldig ..quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:01 schreef jagermaster het volgende:
[afbeelding]
graag commentaar op dit layout
als je het top plaatje bekijkt zie je links van het logo een lichtere streep zitten, neem aan dat die er niet in hoort. Is ongeveer in het midden van de boven banner..quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:00 schreef UsurPia het volgende:
Eindelijk ook een site om te checken
url : http://www.steenbergen-streetcars.nl
ik had hem al gecheckt met safari, en daar zag hij er "acceptabel" op uit, terwijl je die vrijwel altijd alles vernaggeldquote:Op zondag 22 augustus 2004 17:03 schreef Jump het volgende:
[..]
bekijk je site eens in een andere browser dan IE. bijvoorbeeld firefox, die menu links is al totaal anders en dooreen
probleem gevonden .. is een foutje in mn photoshop layoutquote:Op zondag 22 augustus 2004 17:06 schreef jagermaster het volgende:
als je het top plaatje bekijkt zie je links van het logo een lichtere streep zitten, neem aan dat die er niet in hoort.
komt nog .. in de witte balk onder de skylinequote:nog een menu ergens???
ga is kijken wat ik er mee kan doen, vind deze oplossing ook niet heel mooi, past niet bij de rest van de site, maar het was op korte termijn de enigste oplossing die ik kon bedenken om het goedleesbara te houden. Maar ik ga verder zoeken...quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:04 schreef UsurPia het volgende:
[..]
ziet er strak uit .. kleuren zijn netjes, alleen vind ik dat rode rond je menu headers niet zo geweldig ..
zit het niet in de layer van het logo?? waarom kies je ervoor om dat bovenplaatje op te delen in 4 plaatjes? en een div om die tabel te zetten als je het css-id (wat ik zou veranderen naar een class) ook in de tab <table> kan zetten??quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:08 schreef UsurPia het volgende:
[..]
probleem gevonden .. is een foutje in mn photoshop layout
[..]
komt nog .. in de witte balk onder de skyline
volledig zelf ontworpen? het lijkt me iets naar een free web template te gaan, zeker met die copyrighted erbij.quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:01 schreef jagermaster het volgende:
[afbeelding]
graag commentaar op dit layout
je maakt toch gewoon dat raster in photoshop? kan je toch gewoon een layer eroverheen leggen?quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:27 schreef UsurPia het volgende:
nee, tzit niet in de layer .. ik heb het in photoshop nl. ook en het komt door dat raster wat over de afbeelding ligt .. dat moet ik dus even verhelpen door het raster opnieuw te maken.. waarschijnlijk niet al te netjes met de clonestamp bezig geweest
ik koop en jat niets, dit is geheel me eigen werk. Foto's op de achtergrond zijn van me eigen telefoon. Maar is de kwaliteit zo slecht dat het een free template is??quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:33 schreef Jump het volgende:
[..]
volledig zelf ontworpen? het lijkt me iets naar een free web template te gaan, zeker met die copyrighted erbij.
Het is echt zo'n 13 in een dozijn design.quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:41 schreef jagermaster het volgende:
[..]
ik koop en jat niets, dit is geheel me eigen werk. Foto's op de achtergrond zijn van me eigen telefoon. Maar is de kwaliteit zo slecht dat het een free template is??
copyright is btw ook van mij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |