abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24628488
Just a Day heeft niet de meest geniale tekst, daar hebben ze andere nummers voor. De clip is inderdaad erg bijzonder en als theme van GT3 is het natuurlijk een toppertje.

Wat het nummer echt uniek maakt is het moment van spelen (laatste nummer concert) en de wijze van spelen. Grant (aka JCF) zet de eerste tonen in waarna het publiek het tututu stukje begint te schreeuwen en vervolgens gaat iedereen nog een keertje los voor een minuutje of 6. De sfeer is uniek (kippenvel) en het nummer is gewoon erg sterk als afsluiter. Natuurlijk zijn er ook andere springnummers (Buck Rogers, Godzilla, 7 days). Ik hou altijd een beetje in bij die nummers, want 1 ding weet je zeker Markie en Grant komen nog met HET nummer en dan moet je springen.

Als album is het b-side album het beste, maar NIETS gaat boven een live optreden (bootleg) met JaD als afsluiter
pi_25534522
Morgen Vanavond dus in Paradiso
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi.
pi_25549890
Woehoe, ik zal er ook vanavond zijn. Die ene. Met dat Feeder t-shirt dus.
pi_25551013
Hmm.. Feeder is wel ok. Wist dat ze naar NL kwamen. Maar trekt me verder niet zo om ze ook te gaan bekijken. Ik moet wel zeggen dat ik Pushing the Senses inmiddels een zeer ok album vind.
I don't really come from outer space || Last.fm
  vrijdag 18 maart 2005 @ 00:36:30 #55
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_25557040
En het concert was ook zeer okee! Het begon een beetje dufjes, maar al snel kwam het publiek, en de band, goed los. Dat er af en toe wat kleine meisjes op het podium sprongen om Grant een kusje te geven, okee, maar toen het op het eind een hele hype geworden was en ze daardoor nou net dat ene hele mooie nummer lichtelijk verpest werd vond ik wel een beetje jammer.

Die drummer, die niet een van de lichtste personen was, die aan het eind met duik waarop een blauwe vinvis trots zou zijn in het publiek denderde? Ik kon hem dus net ontwijken. Een vriendin van me niet, en lag er vol onder
pi_25558069
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 00:36 schreef Scylla het volgende:
En het concert was ook zeer okee! Het begon een beetje dufjes, maar al snel kwam het publiek, en de band, goed los. Dat er af en toe wat kleine meisjes op het podium sprongen om Grant een kusje te geven, okee, maar toen het op het eind een hele hype geworden was en ze daardoor nou net dat ene hele mooie nummer lichtelijk verpest werd vond ik wel een beetje jammer.
Ja een keer is leuk, net als de vorige keer in de melkweg, maar nu werd het op het einde een beetje teveel. Just A Day kennen we onderhand wel en de uitvoering was opzich nog steeds redelijk goed, maar je herinnert je dat nummer nu eerder vanwege het publiek op het podium, dan vanwege Feeder's performance.

Overigens heeft het absoluut niets af kunnen doen aan het algehele gevoel dat ik na dit concert heb overgehouden. De sfeer was echt geweldig en de setlist was erg prettig, met in het achterhoofd dat dit de Pushing The Senses promo tour is. En de uitvoering was ook erg oke, met uitzondering van een paar intro's die niet echt liepen, maar dat kan de besten gebeuren. Dat bleek vanavond maar weer

Hopelijk komen ze in oktober of november weer terug voor een tweede tour. Fans genoeg die er voor in zijn

Oja de setlist voor de liefhebbers:
01 - Feeling A Moment
02 - Comfort In Sound
03 - Pushing The Senses
04 - Tender
05 - Tumble And Fall
06 - Turn
07 - Frequency
08 - Bitter Glass
09 - Pilgrim Soul
10 - Come Back Around
11 - Descend
12 - We Can't Rewind
13 - Insomnia
14 - Just The Way I'm Feeling
15 - Buck Rogers
---
16 - Dove Grey Sands
17 - High
18 - Just A Day

[ Bericht 13% gewijzigd door Steffie op 18-03-2005 03:54:20 ]
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 09:52:48 #57
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_25560082
High, en we Can't Rewind vond ik het best...en Buck Rogers natuurlijk De nieuwe nummers vielen me allemaal erg mee, ook eigenlijk wel erg goed, terwijl ik de cd een beetje duf vind...
pi_25560992
Ben gister niet gegaan omdat ik geen zin had om naar Amsterdam te reizen... terwijl ik de kaartjes al had!!!
Heb dr nu nogal ernstig spijt van moet ik zeggen. Enige wat ik nu kan doen is w88 op de volgende keer. En het dan niet verzieken door mijn domheid

[ Bericht 3% gewijzigd door Roald900 op 18-03-2005 10:49:28 ]
  vrijdag 18 maart 2005 @ 16:45:06 #59
62130 Iridian
Skullfucked~
pi_25568133
Je wilt niet weten wat je gemist hebt.

Maar ik ben echt nog nooit zo uit m'n dak gegaan bij een concert. Fantastisch!
Don't change yourself, just lie.
pi_25571174
Die kleine meisjes begonnen wel steeds irritanter te worden naar mate de show vorderde Maar daarvan afgezien, onvergetelijk
pi_25587402
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 19:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Die kleine meisjes begonnen wel steeds irritanter te worden naar mate de show vorderde Maar daarvan afgezien, onvergetelijk
Kwam er net pas achter dat je een review van Pushing The Senses voor de FP hebt geschreven. Daar ook maar even een reactie achtergelaten Komt er nog een review van het concert in Paradiso?

http://frontpage.fok.nl/review.fok/2591/1#1925262
pi_25587668
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 15:11 schreef Steffie het volgende:

[..]

Kwam er net pas achter dat je een review van Pushing The Senses voor de FP hebt geschreven. Daar ook maar even een reactie achtergelaten Komt er nog een review van het concert in Paradiso?

http://frontpage.fok.nl/review.fok/2591/1#1925262

Ik heb geen review gepland van het concert. Ik heb het niet gedaan omdat we net een review van feeder hebben gehad. Zeker ook omdat ik die review gedaan heb. Daarbij misschien we ook geschikt fotomateriaal voor bij het verhaal. En als je zoiets reviewt, moet het de volgende dag online staan, zoals bij 3voor12.
pi_25588290
Ik was ook in Paradiso afgelopen donderdag, kwam eigenlijk voor Zornik dan voor Feeder. Ik vond Zornik erg goed, beter dan dat ik verwacht had, maar veel te kort!!
Ik kende maar 1 of 2 nummers van Feeder, maar ga nu wel wat nummers d/l van hun. Vond het een erg goed optreden, maar het was jammer dat er op het einde meer mensen dan bandleden op het podium stonden.
Dat er af en toe iemand was, ok. Maar het liep gewoon uit de hand. Dat vond ik best jammer. Allemaal die mensen die aandacht te kort komen en zo ff laten zien dat ze fan zijn van een band, ergens best zielig
"per aspera ad astra"
  zaterdag 19 maart 2005 @ 15:52:20 #64
52513 whosvegas
The Trickster
pi_25588378
Feeder is goed
Are you nuts??
pi_25588510
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 15:49 schreef PiAir82 het volgende:
Ik was ook in Paradiso afgelopen donderdag, kwam eigenlijk voor Zornik dan voor Feeder. Ik vond Zornik erg goed, beter dan dat ik verwacht had, maar veel te kort!!
Ik kende maar 1 of 2 nummers van Feeder, maar ga nu wel wat nummers d/l van hun. Vond het een erg goed optreden, maar het was jammer dat er op het einde meer mensen dan bandleden op het podium stonden.
Dat er af en toe iemand was, ok. Maar het liep gewoon uit de hand. Dat vond ik best jammer. Allemaal die mensen die aandacht te kort komen en zo ff laten zien dat ze fan zijn van een band, ergens best zielig
Tja, die typisch Nederlandse na-aapcultuur is er ook in het 'aternatieve' circuit. Zo zat ik woensdag op een terras nabij 013 waar dezelfde avond Good Charlotte zou spelen. ECHT iedereen zag er hetzelfde uit. Nu verbaast het me niks, want bij Slipknot en dat soort bands heb je dat ookin een bepaald mate, maar dat zoveel achter elkaar aanlopen, wist ik niet. Het Feederpubliek is trouwens wel okee, op die groupieachtige meisjes dan. Dat blijf je toch houden
pi_25591563
Was er ook bij. In 1 woord geweldig !!!
Ik vind Pushing the Senses dan ook een erg mooi album - heb alleen deze en Comfort in Sound maar ga me wel verdiepen in de voorliggende 3 albums.
Ja, ik ben ´t wel met de andere posts eens. Dat eerste meisje en daarna die jongen die het podium opklommen vond ik nog wel leuk maar ´t ging echt te ver. Ik vond dat ´t nog wel aardig lang doorging voordat de beveiliging ingreep !
Verder geweldig concert, ga ze zeker weer zien !!
pi_25592062
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 18:08 schreef Bianca73 het volgende:
Was er ook bij. In 1 woord geweldig !!!
Ik vind Pushing the Senses dan ook een erg mooi album - heb alleen deze en Comfort in Sound maar ga me wel verdiepen in de voorliggende 3 albums.
Er zijn er meer dan drie

Two Colours (EP, die al jaren niet meer te koop is vanwege beperkte oplage)
Swim
Polythene
Yesterday Went Too Soon
Echo Park
Picture Of Perfect Youth (2cd album met b-sides (waaronder Just A Day); gereleased tussen CIS en PTS in, maar die is ook niet meer te koop vanwege een beperkte oplage)

Als je meer wilt weten kan je me natuurlijk mailen
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 15:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik heb geen review gepland van het concert. Ik heb het niet gedaan omdat we net een review van feeder hebben gehad. Zeker ook omdat ik die review gedaan heb. Daarbij misschien we ook geschikt fotomateriaal voor bij het verhaal. En als je zoiets reviewt, moet het de volgende dag online staan, zoals bij 3voor12.
Oke, wel jammer. Het is altijd leuk om wat uitgebreidere reacties op een concert te lezen

[ Bericht 1% gewijzigd door Steffie op 19-03-2005 18:38:47 ]
pi_25622486
Een erg mooi concert en een stukje beter dan Keulen. Het duurde even voordat de stemming erin zat, maar toen hadden we ook wat. Jammer dat het een beetje doorschoot op het einde. Het midden stuk was toen al een poosje uit elkaar geslagen, maar daar moet je ook niet staan als je niet wil springen.

Ik heb een stuk minder gesprongen dan in de melkweg en hammersmith destijds, maar ik word ook een dagje ouder. De bandleden hadden er echt zin in en deden alles met een smile. Echt een verschil tov Keulen toen ze ook zin hadden, maar niet zo happy waren als nu.

De nummers zijn live net een tikkie lekkerder al moet je bij iets als Pilgrim Song wel de live versie gezien hebben om de lol te snappen. De setlist was zo goed als ik verwacht had. Natuurlijk wil je wat meer oud werk (Sweet 16 aub of minimaal 7 days in...) maar het is een promotietour. Dat viel in Paradiso ook wat minder op, want het ging niet over het album de hele tijd.

Al met al een erg gaaf concert met de mooiste JaD ooit, want Mark heeft nog nooit de beat aangegeven tijdens het "tututu" stuk.

Wel erg gaaf om de band gewoon buiten te zien lopen tijdens het snacken. De volgende keer toch maar mijn cd meenemen, want ik mis nog 2 handtekeningen op de hoes
  zondag 20 maart 2005 @ 23:02:20 #69
52513 whosvegas
The Trickster
pi_25622851
Foutje
Are you nuts??
pi_29237305
Jezus... Feeder stond in Italie in het voorprogramma van U2. Helaas met een slecht geluid maar ze waren populairder bij het U2publiek dan Ash in elk geval.

Overigens ben ik bezig om alle b kanten van Feeder te verzamelen en op cd te branden aangezien dat Picture of a Perfect Youth niet meer te krijgen is. Rare is wel dat ik op 3 volle cds uitkom als ik alle nummers meeneem.
Ik mis eigenlijk alleen nog Bruised (een nieuwe b kant, staat op Feeling a Moment) en Bring it Together (Forget About Tomorrow). Iemand die me kan helpen?

[ Bericht 2% gewijzigd door Toffe_Ellende op 29-07-2005 16:41:56 ]
pi_29240135
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 15:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Jezus... Feeder stond in Italie in het voorprogramma van U2. Helaas met een slecht geluid maar ze waren populairder bij het U2publiek dan Ash in elk geval.

Overigens ben ik bezig om alle b kanten van Feeder te verzamelen en op cd te branden aangezien dat Picture of a Perfect Youth niet meer te krijgen is. Rare is wel dat ik op 3 volle cds uitkom als ik alle nummers meeneem.
Ik mis eigenlijk alleen nog Bruised (een nieuwe b kant, staat op Feeling a Moment) en Bring it Together (Forget About Tomorrow). Iemand die me kan helpen?
> ICQ / MSN
pi_37211853
22 mei 2006 Feeder
Paradiso (main hall), Amsterdam
pi_37215289
Check. Gisteren ben ik nog naar Skin geweest waar ze openden met Only Vultures. Dat is een b-side van Just Let The Sun waar Markie aan mee heeft geschreven. Toch wel leuk om te zien dat de relatie tussen beide bands nog evengoed is als in de periode dat Markie nog drummer was bij Skunk Anansie. Was een goede opwarmer voor 22 mei
  zondag 23 april 2006 @ 15:49:15 #74
137085 bolletje_25
Nuance is voor mietjes
pi_37215314
Feeling a moment en Turn luisteren
"Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"
pi_37215682
Jah Feeling the moment, mooi nummer!
quote:
Op zondag 23 april 2006 15:49 schreef bolletje_25 het volgende:
Feeling a moment en Turn luisteren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')