Ja een keer is leuk, net als de vorige keer in de melkweg, maar nu werd het op het einde een beetje teveel. Just A Day kennen we onderhand wel en de uitvoering was opzich nog steeds redelijk goed, maar je herinnert je dat nummer nu eerder vanwege het publiek op het podium, dan vanwege Feeder's performance.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:36 schreef Scylla het volgende:
En het concert was ook zeer okee! Het begon een beetje dufjes, maar al snel kwam het publiek, en de band, goed los. Dat er af en toe wat kleine meisjes op het podium sprongen om Grant een kusje te geven, okee, maar toen het op het eind een hele hype geworden was en ze daardoor nou net dat ene hele mooie nummer lichtelijk verpest werd vond ik wel een beetje jammer.
Kwam er net pas achter dat je een review van Pushing The Senses voor de FP hebt geschreven. Daar ook maar even een reactie achtergelatenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Die kleine meisjes begonnen wel steeds irritanter te worden naar mate de show vorderdeMaar daarvan afgezien, onvergetelijk
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:11 schreef Steffie het volgende:
[..]
Kwam er net pas achter dat je een review van Pushing The Senses voor de FP hebt geschreven. Daar ook maar even een reactie achtergelatenKomt er nog een review van het concert in Paradiso?
http://frontpage.fok.nl/review.fok/2591/1#1925262
Tja, die typisch Nederlandse na-aapcultuur is er ook in het 'aternatieve' circuit. Zo zat ik woensdag op een terras nabij 013 waar dezelfde avond Good Charlotte zou spelen. ECHT iedereen zag er hetzelfde uit. Nu verbaast het me niks, want bij Slipknot en dat soort bands heb je dat ookin een bepaald mate, maar dat zoveel achter elkaar aanlopen, wist ik niet. Het Feederpubliek is trouwens wel okee, op die groupieachtige meisjes dan. Dat blijf je toch houdenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:49 schreef PiAir82 het volgende:
Ik was ook in Paradiso afgelopen donderdag, kwam eigenlijk voor Zornik dan voor Feeder. Ik vond Zornik erg goed, beter dan dat ik verwacht had, maar veel te kort!!
Ik kende maar 1 of 2 nummers van Feeder, maar ga nu wel wat nummers d/l van hun.Vond het een erg goed optreden, maar het was jammer dat er op het einde meer mensen dan bandleden op het podium stonden.
Dat er af en toe iemand was, ok. Maar het liep gewoon uit de hand. Dat vond ik best jammer. Allemaal die mensen die aandacht te kort komen en zo ff laten zien dat ze fan zijn van een band, ergens best zielig
Er zijn er meer dan driequote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:08 schreef Bianca73 het volgende:
Was er ook bij. In 1 woord geweldig !!!
Ik vind Pushing the Senses dan ook een erg mooi album - heb alleen deze en Comfort in Sound maar ga me wel verdiepen in de voorliggende 3 albums.
Oke, wel jammer. Het is altijd leuk om wat uitgebreidere reacties op een concert te lezenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik heb geen review gepland van het concert. Ik heb het niet gedaan omdat we net een review van feeder hebben gehad. Zeker ook omdat ik die review gedaan heb.Daarbij misschien we ook geschikt fotomateriaal voor bij het verhaal.
En als je zoiets reviewt, moet het de volgende dag online staan, zoals bij 3voor12.
> ICQ / MSNquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Jezus... Feeder stond in Italie in het voorprogramma van U2. Helaas met een slecht geluid maar ze waren populairder bij het U2publiek dan Ash in elk geval.
Overigens ben ik bezig om alle b kanten van Feeder te verzamelen en op cd te branden aangezien dat Picture of a Perfect Youth niet meer te krijgen is. Rare is wel dat ik op 3 volle cds uitkom als ik alle nummers meeneem.
Ik mis eigenlijk alleen nog Bruised (een nieuwe b kant, staat op Feeling a Moment) en Bring it Together (Forget About Tomorrow). Iemand die me kan helpen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |