quote:Hm lullig...
Op donderdag 10 januari 2002 20:50 schreef dwerg het volgende:
Heeft er al iemand gemeld dat de drummer dood is? Anders zoek ik wel een link.http://news.bbc.co.uk/hi/english/entertainment/music/newsid_1750000/1750644.stm
Vond ze wel leuke muziek maken, maar ze gaan door staat er in dat linkje...
Elk nummer die ik ken en goed vind, staat weer op een
ander album, dus welke is nu het best??
quote:tsja, maar wat is tegenwoordig nog wel punk dan. ik bedoel vergelijk de sex pistols, bad religion en nofx met elkaar. Nouw ik weet niet hoor, het wordt alle drie punk genoemd, maar ik hoor toch wel degelijk een wereld van verschil. wel een beetje offtopic maar goed
Op maandag 27 augustus 2001 00:15 schreef Noodles het volgende:
Laten we 1 ding voorop stellen: Feeder maakt GEEN punk.
quote:Heb je ze gezien in een voorprogramma van Coldplay? Ik ben er niet bij geweest, maar ik ben benieuwd naar een wat uitgebreidere review
Op vrijdag 23 mei 2003 16:06 schreef mrmiddel het volgende:
Feeder live was een hele prettige ervaringBeste voorprogramma wat ik tot nu toe gezien heb
Ik ben toch wel een fan van het eerste uur en heb Swim dan ook orgineel in de kast staan onder andere naast Echo Park; Oxygen is wel een van m'n favorieten. Ik hoop dat ze volgend jaar wat meer concerten gaan geven en niet alleen voorprogramma's en festivals doen. Ik had ze graag willen zien eind december in de Wembley Arena, maar de staanplaatsen zijn al een tijdje uitverkocht, dus daar was ik veel te laat bij ondanks de reminder mailtjes van de feederweb.com
BTW, voor mij is het gewoon een bijzonder aangename mix tussen Rock en Britpop
quote:Jup.. voorprogramma Coldplay in Lille en Parijs. Kan je zo geen uitgebreidere review geven.. omdat ik eerlijk moet bekennen dat ik Feeder daarvoor qua muziek niet echt kende voor die tijd. Shame on me, huh?
Op zondag 17 augustus 2003 00:13 schreef Steffie het volgende:[..]
Heb je ze gezien in een voorprogramma van Coldplay? Ik ben er niet bij geweest, maar ik ben benieuwd naar een wat uitgebreidere review
quote:Ik kan anders goed leven met Mark Richardson. Tuurlijk is ieder mens uniek, dus Jon Lee ook. Maar Jon was niet het mastermind van de band. Grant Nicholas schrijft voornamelijk de nummers. Tot op heden zijn de lyrics en de hoofdlijnen van de muziek nog geschreven door hem.
Op zondag 17 augustus 2003 22:10 schreef TIC het volgende:
Feeder is wel aardig, jammer dat de met fotomodel getrouwde drummer dood is(zelfmoord)
Feeder is voor mij niet minder Feeder, nu met Mark als drummer. De sound van Comfort In Sound is moeilijk te vergelijken met die van Swim, maar die evolutie was ook al merkbaar in Polythene, Yesterday Went To Soon en Echo Park. Tijd staat nu eenmaal niet stil
Nog maar een kick omdat ik gisteren het album Echo Park gekocht hebquote:Op zaterdag 27 september 2003 16:53 schreef ralpje het volgende:
Klein Kickje dan maar.
Feeder gezien in het voorprogramma van de Stones afgelopen maandag (het 'inhaalconcert' in de Arena).
Van te voren geen idee wie of wat het voorprogramma zou doen, en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast werd. De meeste stones-fans zullen Feeder niet echt hebben kunnen waarderen volgens mij, maar ik moet zeggen dat ik me prima vermaakt heb!
Muziek gebruikt voor intro van Gran Turismo3 (een van de best verkochte PS2 games)quote:Op dinsdag 18 januari 2005 18:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Kan zijn omdat ik Just a Day maar een keer gehoord heb, toen ik de video zag op de bonus DVD van Comfort inSound, maar waarom is dat nummer zo bijzonder?Kan zijn dat ik door de video afgeleid was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |