abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2774496
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 20:50 schreef dwerg het volgende:
Heeft er al iemand gemeld dat de drummer dood is? Anders zoek ik wel een link.

http://news.bbc.co.uk/hi/english/entertainment/music/newsid_1750000/1750644.stm

Hm lullig...

Vond ze wel leuke muziek maken, maar ze gaan door staat er in dat linkje...

"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_2833754
Maar welk album is nu het best??

Elk nummer die ik ken en goed vind, staat weer op een
ander album, dus welke is nu het best??

pi_10627952
Ik heb sinds kort hun laatste album, Comfort In Sound. Echt super!
It's easier to get forgiveness than permission.
  vrijdag 23 mei 2003 @ 14:26:53 #29
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_10629257
Feeder
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_10631570
Feeder live was een hele prettige ervaring Beste voorprogramma wat ik tot nu toe gezien heb
  vrijdag 23 mei 2003 @ 18:34:12 #31
42555 Tomek
Take on the world!
pi_10634623
quote:
Op maandag 27 augustus 2001 00:15 schreef Noodles het volgende:
Laten we 1 ding voorop stellen: Feeder maakt GEEN punk.
tsja, maar wat is tegenwoordig nog wel punk dan. ik bedoel vergelijk de sex pistols, bad religion en nofx met elkaar. Nouw ik weet niet hoor, het wordt alle drie punk genoemd, maar ik hoor toch wel degelijk een wereld van verschil. wel een beetje offtopic maar goed
pi_12490276
quote:
Op vrijdag 23 mei 2003 16:06 schreef mrmiddel het volgende:
Feeder live was een hele prettige ervaring Beste voorprogramma wat ik tot nu toe gezien heb
Heb je ze gezien in een voorprogramma van Coldplay? Ik ben er niet bij geweest, maar ik ben benieuwd naar een wat uitgebreidere review

Ik ben toch wel een fan van het eerste uur en heb Swim dan ook orgineel in de kast staan onder andere naast Echo Park; Oxygen is wel een van m'n favorieten. Ik hoop dat ze volgend jaar wat meer concerten gaan geven en niet alleen voorprogramma's en festivals doen. Ik had ze graag willen zien eind december in de Wembley Arena, maar de staanplaatsen zijn al een tijdje uitverkocht, dus daar was ik veel te laat bij ondanks de reminder mailtjes van de feederweb.com

BTW, voor mij is het gewoon een bijzonder aangename mix tussen Rock en Britpop

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi.
pi_12496116
Het eerste nummer wat ik van hen hoorde van Just the way I'm feeling. Echt geweldige rockplaat. Is trouwens ook nog een grote hit geweest in Engeland. De nieuwe single Forget about tomorrow is juist weer een gevoelig nummer.
The happiness of society is the end of government. (John Adams)
  zondag 17 augustus 2003 @ 14:09:34 #34
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_12498814
feeder is !! heb het album comfort in sound en die is gewoon super, amg is geen graadmeter is deze...
pi_12500235
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 00:13 schreef Steffie het volgende:

[..]

Heb je ze gezien in een voorprogramma van Coldplay? Ik ben er niet bij geweest, maar ik ben benieuwd naar een wat uitgebreidere review

Jup.. voorprogramma Coldplay in Lille en Parijs. Kan je zo geen uitgebreidere review geven.. omdat ik eerlijk moet bekennen dat ik Feeder daarvoor qua muziek niet echt kende voor die tijd. Shame on me, huh?
pi_12507935
Feeder, gezien op Werchter

zeker een goeie band

zondag 17 augustus 2003 @ 22:10:56 #37
52684 TIC
Drank de Buffel komt later
pi_12509199
Feeder is wel aardig, jammer dat de met fotomodel getrouwde drummer dood is(zelfmoord)
Ik zeg maar zo ik zeg maar niks dan zeg ik al veel te veel.
www.hetknakkertje.nl
pi_12513923
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 22:10 schreef TIC het volgende:
Feeder is wel aardig, jammer dat de met fotomodel getrouwde drummer dood is(zelfmoord)
Ik kan anders goed leven met Mark Richardson. Tuurlijk is ieder mens uniek, dus Jon Lee ook. Maar Jon was niet het mastermind van de band. Grant Nicholas schrijft voornamelijk de nummers. Tot op heden zijn de lyrics en de hoofdlijnen van de muziek nog geschreven door hem.

Feeder is voor mij niet minder Feeder, nu met Mark als drummer. De sound van Comfort In Sound is moeilijk te vergelijken met die van Swim, maar die evolutie was ook al merkbaar in Polythene, Yesterday Went To Soon en Echo Park. Tijd staat nu eenmaal niet stil

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi.
pi_13480789
Klein Kickje dan maar.
Feeder gezien in het voorprogramma van de Stones afgelopen maandag (het 'inhaalconcert' in de Arena).
Van te voren geen idee wie of wat het voorprogramma zou doen, en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast werd. De meeste stones-fans zullen Feeder niet echt hebben kunnen waarderen volgens mij, maar ik moet zeggen dat ik me prima vermaakt heb!
  zondag 11 april 2004 @ 11:09:44 #40
89005 jonny
protegé moi
pi_18340849
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 16:53 schreef ralpje het volgende:
Klein Kickje dan maar.
Feeder gezien in het voorprogramma van de Stones afgelopen maandag (het 'inhaalconcert' in de Arena).
Van te voren geen idee wie of wat het voorprogramma zou doen, en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast werd. De meeste stones-fans zullen Feeder niet echt hebben kunnen waarderen volgens mij, maar ik moet zeggen dat ik me prima vermaakt heb!
Nog maar een kick omdat ik gisteren het album Echo Park gekocht heb

Ik vond Feeder destijds als voorprogramma super, ook al kende ik alleen maar het nummer Buck Rogers.
obsessions in my head don't connect with my intellect
pi_24199727
Er komt eind januari een nieuw album van ze uit, genaamd 'Pushing The Senses'.
It's easier to get forgiveness than permission.
pi_24214863
Pushing The Senses is een zwaar goed album, zeker in vergelijking met Comfort In Sound. Begint meteen lekker en trekt die lijn bijna het hele album door. Goeie zaak
pi_24217713
Op 17 maart komen ze optreden in Paradiso. Ik kijk echt uit naar het nummer Pilgrim Soul en hoe Markie zich daarop uit gaat leven
pi_24218788
Ik kijk natuurlijk uit naar Just a Day, alleen is dat ook altijd het einde van het concert. Zodra ze die als exit tape gaan spelen (oasis-stijl ) is het feest van Feeder voorbij.

Het nieuwe album begint goed te leven, maar er zijn b-sides die veel beter zijn. Van mij mogen ze ook een concertje met B-sides gaan doen, want het zonde dat je sommige nooit hoort. Neemt niet weg dat seven days in the sun, Buck Rogers en natuurlijk JaD onovertroffen zijn en die er horen te zijn.

Bij de autoscrobbler groep van Fok! gaat feeder ook lekker
pi_24587191
Ik wist dat Feeder goede nummers had, maar dat het constant van hoog niveau is, was onbekend. De nieuwe cd vind ik trouwens een van hun beste.

Zornik staat overigens in het voorprogramma 17 maart. Dat is goed nieuws.

[ Bericht 23% gewijzigd door Toffe_Ellende op 15-01-2005 21:34:02 ]
  dinsdag 18 januari 2005 @ 17:49:32 #47
92932 MrGP
This is bat country!
pi_24626417
Geweldige band
Persoonlijke faforiten tot nu toe: Summers gone, Child in you, Comfort in sound en natuurlijk Just a day
Find me some golf shoes. Otherwise, we'll never get out of this mess alive!
pi_24626964
Kan zijn omdat ik Just a Day maar een keer gehoord heb, toen ik de video zag op de bonus DVD van Comfort inSound, maar waarom is dat nummer zo bijzonder? Kan zijn dat ik door de video afgeleid was

[ Bericht 2% gewijzigd door Toffe_Ellende op 18-01-2005 19:24:05 ]
  dinsdag 18 januari 2005 @ 19:10:37 #49
92932 MrGP
This is bat country!
pi_24627328
Omdat het denk ik toch wel hun bekendste/ meest geluisterde nummer is
Check: http://www.audioscrobbler.com/music/Feeder
Find me some golf shoes. Otherwise, we'll never get out of this mess alive!
pi_24627787
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 18:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Kan zijn omdat ik Just a Day maar een keer gehoord heb, toen ik de video zag op de bonus DVD van Comfort inSound, maar waarom is dat nummer zo bijzonder? Kan zijn dat ik door de video afgeleid was
Muziek gebruikt voor intro van Gran Turismo3 (een van de best verkochte PS2 games)
Videoclip gemaakt door fans voor fans (betrokkenheid met fans)
B-side van Seven Days In The Sun (b-sides zijn sowieso van hoge kwaliteit, maar deze valt gewoon extra op)
Vaak laatste nummer op setlist (catchy intro )

Overigens is het niet mijn favoriet hoor. Tekstueel gezien is het niet bepaald een hoogtepunt

[ Bericht 10% gewijzigd door Steffie op 18-01-2005 20:15:34 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')