quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:29 schreef babette21 het volgende:
Iwan, je remix is
nu heb ik nog meer zin in 't nieuwe seizoen!!!!
ook maar vast een avatar update.....quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:46 schreef Iwan1976 het volgende:
Wat gaat het topic trouwens hard! En het nieuwe seizoen moet nog beginnen.![]()
Van mij mag hij terugkomen. Hij speelt altijd van die irritante, gemene rollen. Jammer dat die verhaallijn met Kyra niet verder is uitgewerkt.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:46 schreef Wup het volgende:
nog maar eentje voor de Goudkusthaters, een persfoto uit die dagen....
[afbeelding]
maar jullie waren ook al geen Levi Duynstee voorstanders geloof ik...
* Wup wel
Wat denk je waarom de server zich zo vaak verslikt?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:46 schreef Iwan1976 het volgende:
Wat gaat het topic trouwens hard! En het nieuwe seizoen moet nog beginnen.![]()
Het wordt hoog tijd dat jij eens een pictogram neemt.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:48 schreef Wup het volgende:
ook maar vast een avatar update.....
En het mooie van dit alles is: je favoriete forum wordt er alleen maar leuker op!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:48 schreef Wup het volgende:
ook maar vast een avatar update.....
Als jij wilt dat het forum leuker wordt, moet je de clearasilkop van Joost weghalen.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:54 schreef Iwan1976 het volgende:
En het mooie van dit alles is: je favoriete forum wordt er alleen maar leuker op!![]()
hij heeft ook een heerlijk valse kop daarvoor...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:51 schreef Iwan1976 het volgende:
Van mij mag hij terugkomen. Hij speelt altijd van die irritante, gemene rollen. Jammer dat die verhaallijn met Kyra niet verder is uitgewerkt.
geen commentaar;)quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:54 schreef Iwan1976 het volgende:
En het mooie van dit alles is: je favoriete forum wordt er alleen maar leuker op!![]()
Graag Aafke terugquote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:57 schreef Wup het volgende:
Graag Levi terug ja
en voor straf nog een Goudkust persfoto van iemand die absoluut terug moet komen in ONM.....quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
En opzouten met Dr. Slettebak! WEG! NU!
Oh. Vroeger noemden we dat een gigantische geilheidsaanval.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:11 schreef Wup het volgende:
* Wup heeft een intense heimwee naar Goudkust-aanval
Correctie.....quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:14 schreef Noa-lynn het volgende:
Ik ben bang blij dat we die allemaal niet meer terug krijgen hoor.
wie wequote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Oh. Vroeger noemden we dat een gigantische geilheidsaanval.
Mijn generatie. Je weet wel ... die nog verstand had.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:17 schreef Wup het volgende:
wie we
Ja, en dan zeker mijn verhalen die ik hier plaats jatten en misbruiken!? Al mijn verhalen worden vanaf nu van een W_i_v-logo voorzien.quote:
Doe dat maar! Ik ben ooit mijn verstand verloren. (Toen ben ik getrouwd).quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:24 schreef Wup het volgende:
ik zal mijn taal kuisen zodat je 'verstand' een beetje in zijn hok blijft
mja pas maar op voor die snaai jongens, die jatten alles wat los en vast zit en dan zetten ze nog een eigen handtekening eronder ook.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja, en dan zeker mijn verhalen die ik hier plaats jatten en misbruiken!? Al mijn verhalen worden vanaf nu van een W_i_v-logo voorzien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |