2x ...of is dit een strikvraag en moeten we nu 3x antwoorden omdat ze nu Pamela ook aan 't vervangen is volgens jou?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
VRAAG : Hoe vaak speelde Guuske Kotte de rol van Bettina Wertheimer?
2 periodes... 10x in seizoen 7 en 33x in seizoen 8.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
VRAAG : Hoe vaak speelde Guuske Kotte de rol van Bettina Wertheimer?
Jij bent de sterkste schakel!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:14 schreef Iwan1976 het volgende:
2 periodes... 10x in seizoen 7 en 33x in seizoen 8.
Nee, haar gok staat scheef na veel te sterke Absinth.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:18 schreef Iwan1976 het volgende:
Ellen weet het (nog) niet
Nee hoor, Bet stond door toedoen van Ed onder hypnose. Hij wilde haar meenemen naar "Orion".quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:20 schreef babette21 het volgende:
Bet onder hypnose?! Kan ik me niks van herinneen... bij Duuk zeker?? En kwam ze zo van die straatvrees af.... flauw hoor....
Ik heb in Spanje Absinth gedronken. Dat was toch iets te sterk voor mijquote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nee, haar gok staat scheef na veel te sterke Absinth.
Ach, je bent een liefhebber van paardenpis?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:27 schreef Svensational het volgende:
Dat was toch iets te sterk voor mijIk hou het maar bij bier(Jupiler ofzo
)
Geen.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
VRAAG : Welke rol speelde Jop de Vries in de eerste aflevering van de derde reeks van Coasta?
Man! Zeik toch niet over die kuttikfouten?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:28 schreef Svensational het volgende:
Geen.
Hij speelde wel een rol in Costa als bedrijfsleider van de Poco Loco. Hij nam Greetje (Kim-Lian) aan als schoonmaker.
En hij ontsloeg Ice (Sylvie Meis)! De flikker!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:28 schreef Svensational het volgende:
Geen.
Hij speelde wel een rol in Costa als bedrijfsleider van de Poco Loco. Hij nam Greetje (Kim-Lian) aan als schoonmaker.
nee dat was geen hypnose, maar narcose.....quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nee hoor, Bet stond door toedoen van Ed onder hypnose. Hij wilde haar meenemen naar "Orion".
Vic op slippertjes!!!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:31 schreef Svensational het volgende:
vic in costa
Zeurpiet! In ONM worden termen te pas en te onpas gebruikt. Zo was Duuk psycholoog, maar toen hij pilletjes ging uitdelen was hij psychiater om vervolgens weer psycholoog te zijn.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:32 schreef babette21 het volgende:
nee dat was geen hypnose, maar narcose.....
Orion was echt de beste verhaallijn in ONM ever!!!!!
en dan durf je Goudkust een kutserie te noemen.......quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
VRAAG : Welke rol speelde Jop de Vries in de eerste aflevering van de derde reeks van Costa?
Alleen staan die niet op de fotoquote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
Vic op slippertjes!!!
Orion was echt lachen.......quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:32 schreef babette21 het volgende:
Orion was echt de beste verhaallijn in ONM ever!!!!!
"Pisa" was rond 1981 of 1982 een geweldig komisch / satirisch programma van de VARA, met Henk Spaan en Harry Vermeegen. De naam "Popie Jopie" komt van hen en ook "kopje koffie, glazenwasser?".quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:34 schreef babette21 het volgende:
pisa?? wa's dat??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |