Jaja, lul je er maar uit! Het was weer een sneer naar het sexy kinkuiltje van mijn Nikkie!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Antwoord op de vraag: Pim Reitsema (#2)
Dat was inderdaad een foute recast... gluiperige vent... misschien een rol voor WIV?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:21 schreef MirSus het volgende:
van die gast krijg ik nou echt-neigingen!!!
getsie Iwan.....quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:20 schreef Iwan1976 het volgende:
[vies plaatje van buik]
Ja bah!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:23 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een foute recast... gluiperige vent...
Ik ben benieuwd hou die tractor zich heeft gehouden toen die over haar kuil reed.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jaja, lul je er maar uit! Het was weer een sneer naar het sexy kinkuiltje van mijn Nikkie!
net als Frank2, Margot2...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:23 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat was inderdaad een foute recast... gluiperige vent...
De tractor kreeg een stijve .... trekhaak ... en bleef net bijtijds hangen.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:24 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik ben benieuwd hou die tractor zich heeft gehouden toen die over haar kuil reed.![]()
Margootje 2 was lekker. Gewoon een lekker en lief mens.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:27 schreef Wup het volgende:
net als Frank2, Margot2...
maar Pim1 was toch wel de leukste van het stel
Frank2 was ook wel fout inderdaad, maar niet zo gluiperig als die Pim recast!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:27 schreef Wup het volgende:
[..]
net als Frank2, Margot2...
maar Pim1 was toch wel de leukste van het stel
Ja, of dat envelopje vorig jaar bij de laatste aflevering van het seizoen. Toen was er die poll voor wie de tofste werknemer was, en dat was zij, maar de uitslag werd nooit openbaar gemaakt omdat toen net de Couwenbergs en de van Walsums op de vuist gingen... zo herinner ik het me iig.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:22 schreef Wup het volgende:
de vrolijke doos van Liesje, ONM 15 januari 2004
ik krijg bij Wendy Brouwer dezelfde neigingen als jij bij Marjolein Keuning, wat was ik blij toen dat mens aftaaide zeg....quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:30 schreef MirSus het volgende:
Frank2 was ook wel fout inderdaad, maar niet zo gluiperig als die Pim recast!
Margot2 vond ik wel(vond haar in 't begin ook niet echt iets..maar op den duur vond ik haar niet meer zo erg
)
die mishandelde screencaps die op de yorinsite staan?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
Oh Wup: de nieuwe leader van ONM bestaat uit jouw pics.....
De Couwendwergjes en de van Pletwalsums hebben elkaar nooit muilperen gegeven. Behalve Joyce, want klapte op Tuurs bek en ze trok de pruik van Huug los.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:31 schreef Lemijn het volgende:
Ja, of dat envelopje vorig jaar bij de laatste aflevering van het seizoen. Toen was er die poll voor wie de tofste werknemer was, en dat was zij, maar de uitslag werd nooit openbaar gemaakt omdat toen net de Couwenbergs en de van Walsums op de vuist gingen... zo herinner ik het me iig.
Arme Lisette!
Oh, en toen ze verliefd was op Duuk, zo zielig! Domme doos!
hihi ja ik kan me er wel iets bij voorstellen want dat had ik in 't begin ook altijd bij Wendy... maar op de een of andere manier sinds een jaartje of 2 niet meer! (zal me overigens bij Jasmine/Kyra vást niet gebeuren, daar zal ik altijd dezelfde neigingen bij houdenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:33 schreef Wup het volgende:
[..]
ik krijg bij Wendy Brouwer dezelfde neigingen als jij bij Marjolein Keuning, wat was ik blij toen dat mens aftaaide zeg....
Ja, maar jij bent een vrouw en kunt dat niet beoordelen. Laat dat nou aan een man (ik) over!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:35 schreef MirSus het volgende:
hihi ja ik kan me er wel iets bij voorstellen want dat had ik in 't begin ook altijd bij Wendy... maar op de een of andere manier sinds een jaartje of 2 niet meer! (zal me overigens bij Jasmine/Kyra vást niet gebeuren, daar zal ik altijd dezelfde neigingen bij houden)
tering wat nep, die wond... stelletje amateurs hebben ze toch af en toe in dienst.....quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:20 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Antwoord op de vraag: Pim Reitsema (#2)
Op Wendy heb ik nu ook niks meer aan te merken hoor!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een vrouw en kunt dat niet beoordelen. Laat dat nou aan een man (ik) over!
Ja, maar jij bent een vrouw en kunt dat niet beoordelen. Laat dat nou aan een man (ik) over!!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:38 schreef MirSus het volgende:
Op Wendy heb ik nu ook niks meer aan te merken hoor!![]()
Jasmine daarentegen ga ik maar niet eens meer over beginnen![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:41 schreef babette21 het volgende:
* Babette vond Margot2 altijd wel oké!!
Margot 1 vond ik in elk geval niks!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:41 schreef babette21 het volgende:
* Babette vond Margot2 altijd wel oké!!
Tja, jij bent een vrouw en kunt dat perfect beoordelen.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:44 schreef MirSus het volgende:
Margot 1 vond ik in elk geval niks!Margot2 was een stuk beter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |