abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21419044
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 04:22 schreef Wup het volgende:
haha, sorry, shoppen dus

je moet echt een beetje liever gaan doen over mn Claire nu want mijn arme kinderzieltje kan dit toch echt niet meer aan.... Bram... dat is wel hele zware Clairemishandeling......
.
Ik denk dat Frida terugkomt en Claire met een leuk baantje in een of ander maf land weglokt in ruilvoor wat vriendendienstjes:)
Het is een koude, mistige novemberavond...
Claire's auto wil niet starten en Bram biedt aan om haar naar huis te rijden. Ze zijn allebei verlaten door hun wederhelft... van het een komt het ander... en om een lang verhaal kort te maken: Bram & Claire krijgen een ernstig auto-ongeluk. Bram is hersendood (of is hij dat altijd al geweest?) en Claire's hart heeft het begeven. Bram draagt geen donorcodicil bij zich en Ellen weigert om toestemming te geven, zodat Claire's leven gered kan worden. Verblind door z'n liefde voor Claire besluit Niels toch om het hart van Bram te transplanteren... en met succes. Claire is een compleet ander mens geworden.

Als Ellen, die met alcohol het verlies van Bram probeert te vergeten, hier achter komt, gaat ze compleet door het lint en belandt ze in een benarde situatie die haar en Tara bijna fataal wordt. Tara is gewond geraakt in haar gezicht en moet onder het mes van de nieuwe plastische chirurg, die kampt met een cokeverslaving. Ze krijgt een nieuw cobje, waar ze in eerste instantie niet blij mee is. Na weken van intensieve therapie komt ze tot de conclusie dat ze van geluk mag spreken dat ze überhaupt nog leeft.

Niels moet voor de tuchtraad verschijnen en raakt zijn leerstoel kwijt aan Hugo, die inmiddels is gaan samenwonen met Chris. Deze laatste heeft tegelijkertijd ook een relatie met Sanne Klein, de dochter van Marnix Klein, het nieuwe hoofd van de SEH. Marnix is hier allesbehalve blij mee.

Inmiddels is Daphne overgekomen naar Amsterdam om haar zus over te halen om met haar mee te gaan naar Italië. Voordat Claire vertrekt wil ze Arthur in de gevangenis opzoeken, waarop Arthur haar met chirurgische precisie harteloos de nek omdraait... gevolgd door een van zijn vele meesterlijke oneliners.

Op de begrafenis van Bram denkt Ellen dat Bram nog leeft als ze zijn tweelingbroer Bert ziet. Bert besluit een tijdje te blijven in Amsterdam en tussen de twee bloeit iets moois op. Bert vraagt of Ellen met hem mee wil gaan naar Canada, waar hij een hotel runt. Ellen besluit om haar baan in het Beatrix op te zeggen en vertrekt samen met Doris en Bert naar Canada, alwaar ze oog in oog komt te staan met Lara en Pim, die de explosie op de boot toch blijken te hebben overleefd.
pi_21419057
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 10:16 schreef Svensational het volgende:
Nieuwsdienst Svensational:

Tanja Jess zal terugkeren in soapland. Dit maal niet als bitch Bowien in GTST maar als co-assistent in ONM
Goed nieuws! Hopelijk gaat ze weer een bitch spelen.
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 10:56:44 #278
22273 Dizer
Save the beard!
pi_21419170
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 10:49 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Tssk Ze moet weer spelen in GTST
Friends don't let friends remain beardless...
pi_21419208
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 10:49 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Ze wordt een schattig meisje, geen bitch. Ze heet Marjolein en ze krijgt een relatie in hetziekenhuis die veel stof zal doen opwaaien...
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_21419769
Het volledige artikel:
quote:
Ik zal Billy vreselijk missen"

Superbitch wordt schatje
door Petra Boots
AMSTERDAM - Ongelooflijk, maar waar. Vanaf aanstaande maandag wandelt Tanja Jess weer vrolijk de draaideur van de Endemol Studio's in Aalsmeer door. En dat een keer of vier, vijf per week. Dezelfde deur die ze exact vier jaar geleden nog met een beslist gebaar achter zich dicht had getrokken. Het voelt als een reünie, maar dat is het niet. Neehee, superbitch Bowien Galema uit Goede Tijden Slechte Tijden zal niet uit haar gruwelijke dood herrijzen. Maar wat dan wel? Houd u vast, want als de mooie Marjolein Curie zal Tanja de komende maanden bij Yorin gestalte geven aan een mooie en uiterst sympathieke co-assistente in... Onderweg Naar Morgen .

Tanja Jess

Met zoonlief Billy op haar ene arm, een volgepropte tas in de andere en met haar heup de kinderwagen voortduwend, bereikt Tanja Jess puffend het terras van haar Amstelveense sportschool. "Raar weer toch, in Nederland. Ze voorspellen regen en veel wind en kijk eens: er is nauwelijks nog een plek in de zon te vinden." Tanja is helemaal in shape. Volledig hersteld van een herniaoperatie heeft de sexy actrice er net een uurtje flink zweten opzitten. "Heerlijk dat ik weer voluit mag trainen. Billy is nu vijftien maanden en eindelijk kan ik zeggen dat ik mijn lichaam van vóór de zwangerschap terug heb."

Precies op tijd dus om weer dagelijks voor de nietsontziende camera's te kunnen verschijnen. Tanja grinnikt: "Alsof ik na de geboorte van Billy alleen nog maar luiers heb verschoond. Maar ja, zo is het wel in Nederland, hè. Na Bowien heb ik onder andere een musical gedaan, een filmprogramma gepresenteerd, een hoofdrol gehad in Bonbini Beach en meegespeeld in de films Shouf Shouf Habibi en Kees de Jongen. Maar dat pikt men dan blijkbaar niet op. Voor velen ben en blijf ik, hoewel ik er inmiddels alweer vier jaar uit ben, nog steeds mannenverslindster Bowien uit GTST."

"Maar, ik merk de laatste tijd wel dat ik steeds vaker gewoon bij mijn naam word aangesproken. Dat is al heel wat, hè? Ach, aan de andere kant, je zou ze de kost moeten geven die me nog naroepen met: 'Hé Bowien '! Mijn God, denk ik dan, dat is al een eeuwigheid geleden."

What's in a name? Vanaf volgende week ben je Marjolein. Nooit gedacht jou nog een keer in een soap terug te zien. Terwijl ze Billy, die zich overigens voorbeeldig gedraagt, een schone luier geeft, legt Tanja uit: " Ik ben destijds met GTST gestopt omdat ik zin had in een andere rol. Bowien had ik wel een keer gezien. En ja, ik heb gezegd dat het spelen in een soap op de lange termijn frustrerend werkt. En zo denk ik er nog steeds over."
pi_21420408
Svensational nieuwsdienst is back

wat geinig
Tanja Jess was hier opgedoken in de LaClaire recastronde een paar topics geleden.

noch co-assistent, noch lief meisje klinkt veelbelovend, maar dat kan altijd nog omslaan toch?
* Wup heet Tanja Jess van harte welkom
pi_21420481
Er zijn wel veel co-assistenten ja...
pi_21420491
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 10:48 schreef Iwan1976 het volgende:
Het is een koude, mistige novemberavond...
Inmiddels is Daphne overgekomen naar Amsterdam om haar zus over te halen om met haar mee te gaan naar Italië. Voordat Claire vertrekt wil ze Arthur in de gevangenis opzoeken, waarop Arthur haar met chirurgische precisie harteloos de nek omdraait... gevolgd door een van zijn vele meesterlijke oneliners.
Iwan bedankt, dit wordt de topscene van seizoen 12 dat lijkt me duidelijk.
pi_21420536
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 10:58 schreef Svensational het volgende:
Ze wordt een schattig meisje, geen bitch. Ze heet Marjolein en ze krijgt een relatie in het ziekenhuis die veel stof zal doen opwaaien...
Misschien de nieuwe liefde van Renée? Co-assistent krijgt relatie met begeleider.
pi_21420540
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 12:02 schreef Svensational het volgende:
Er zijn wel veel co-assistenten ja...
erg veel inspiratie hebben ze niet daar he?
beetje vreemd dat ze Tanja Jess bij het grut indelen.....
pi_21420554
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 12:04 schreef Wup het volgende:
erg veel inspiratie hebben ze niet daar he?
beetje vreemd dat ze Tanja Jess bij het grut indelen.....
Vreemd ja... Tanja Jess behoort intussen ook al weer tot de fossielen van de soap.
pi_21420610
Maar goed, ze krijgt dus een relatie die veel stof zal doen opwaaien. Wie zou het zijn? Ik ga voor Bram..
pi_21420658
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 12:05 schreef Iwan1976 het volgende:
Vreemd ja... Tanja Jess behoort intussen ook al weer tot de fossielen van de soap.
haha, da's wel weer wat grof maar co-assistentjes krijgen we wel genoeg dus ze hadden wel wat originelers kunen bedenken.
en ik gun haar ook wel wat leukers dan Renee, Renee is niet zo bevorderlijk om haar onliever te maken.
Hoe dan ook laat Tanja Jess maar komen, als ze niet bevalt pesten we haar wel weer weg:)
pi_21420669
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 12:08 schreef Svensational het volgende:
Maar goed, ze krijgt dus een relatie die veel stof zal doen opwaaien. Wie zou het zijn? Ik ga voor Bram..
Het enigste stof dat Bram gaat doen opwaaien is... als zijn as wordt uitgestrooid.
pi_21420684
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 12:08 schreef Svensational het volgende:
erg veel leuks wensen jullie haar niet toe he:)
Ik denk dat ze Bram mis loopt hoor.... hij is daar al weg nu.
pi_21420739
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 12:13 schreef Wup het volgende:

[..]

erg veel leuks wensen jullie haar niet toe he:)
Ik denk dat ze Bram mis loopt hoor.... hij is daar al weg nu.
Ik wou eigenlijk Arthur zeggen maar die is al helemaal weg
pi_21420750
Misschien wel LaClaire Die blijft nog even...
pi_21420878
Waar is trouwens wiv om het topic vol te spammen?
pi_21420944
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 12:18 schreef Svensational het volgende:
Misschien wel LaClaire Die blijft nog even...
nope, helaas, ook al weg.
Kim Pieters, Dominique van Vliet en Dennis Overeem zijn gelijktijdig vertrokken dat werd notabene gemeld door de Svensational nieuwsdienst:)

Maar gelukkig weten we nu dat LaClaire sterft door toedoen van Arthur in aanwezigheid van een totaal hysterische Daphne ..... leuker gaat het komend seizoen niet worden
pi_21420989
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 12:27 schreef Wup het volgende:

[..]

nope, helaas, ook al weg.
Kim Pieters, Dominique van Vliet en Dennis Overeem zijn gelijktijdig vertrokken dat werd notabene gemeld door de Svensational nieuwsdienst:)
Jij kwam met een interview van Kim uit de Televizier ofzo waarin stond dat ze nog een tijdje bleef...
pi_21420990
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 12:24 schreef Svensational het volgende:
Waar is trouwens wiv om het topic vol te spammen?
wiv is valse rotopmerkingen over Claire aan het verzinnen
pi_21421000
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 12:30 schreef Svensational het volgende:
Jij kwam met een interview van Kim uit de Televizier ofzo waarin stond dat ze nog een tijdje bleef...
mja lief he?
pi_21421034
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 12:30 schreef Wup het volgende:

[..]

mja lief he?
Ja, erg lief maar het was dus niet de Svensational nieuwsdienst
pi_21421078
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 12:32 schreef Svensational het volgende:
Ja, erg lief maar het was dus niet de Svensational nieuwsdienst
ach natuurlijk wel, als Tanja Jess komende week begint zal zal ze dus pas over een maand of 2 in beeld verschijnen. En dan ligt Claire al in haar grafje.
pi_21421102
Nou, dan wordt het Renee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')