de valse zus van Liesje lijkt me wel een optiequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:30 schreef Svensational het volgende:
misschien kan wiv nog een leuke recast verzinnen
Ik weet nog wel iets anders dat leuk is. Een andere zus van Claire en Daphne komt op de proppen. Het blijk dat de vrouw een seropositieve heroïnehoer is. Lijkt ze half op Claire.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:30 schreef Svensational het volgende:
misschien kan wiv nog een leuke recast verzinnen
Dan liever de tweelingzus van Liesje. Een dubbelrol van Melline Mollerus. Ze kan meer dan ze mag laten zien.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:34 schreef Wup het volgende:
de valse zus van Liesje lijkt me wel een optie
nee juist niet, niet meer Melline Mollerus, verhaallijntjes moet ze juist niet krijgen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 02:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dan liever de tweelingzus van Liesje. Een dubbelrol van Melline Mollerus. Ze kan meer dan ze mag laten zien.
mjaaaa een stoere Simons vrouw moeten we hebben, hoe meer hoe beterquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 02:43 schreef weet_ik_veel het volgende:Ik weet nog wel iets anders dat leuk is. Een andere zus van Claire en Daphne komt op de proppen.
Jawel, ze moet eens gaan asskicken.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 03:09 schreef Wup het volgende:
nee juist niet, niet meer Melline Mollerus, verhaallijntjes moet ze juist niet krijgen.
De Simonsvrouwen die we tot nu toe kennen zijn hoeren. LaDaphne heeft tig kerels gehad en LaClaire ook. Dat is ordinair hoerengedrag. Een andere Simonsmeid zal geen haar beter zijn. Nog even en ze kunnen een hoerenkot openen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 03:11 schreef Wup het volgende:
mjaaaa een stoere Simons vrouw moeten we hebben, hoe meer hoe beter
nee dat kan ze niet, sorry, dat lijntje op zoek naar een vent/verliefd op Duuk ging haar te slecht af.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 03:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jawel, ze moet eens gaan asskicken.
niet zo nieuwsgierig jij......quote:Btw.: wat doe jij nog zo laat uit je beddezak?
houden zo, soapdames mogen best wat rondsnuffelen, dat staat ze goed.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 03:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
LaDaphne heeft tig kerels gehad en LaClaire ook. Een andere Simonsmeid zal geen haar beter zijn.
Wat heb jij toch met hoerige sletten? Kijk, dat ik er op val is okay, maar van een nette dame als jij (kuch!) had ik iets anders verwacht.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 03:22 schreef Wup het volgende:
houden zo, soapdames mogen best wat rondsnuffelen, dat staat ze goed.
Duffe dozen zijn er al genoeg.
We gaan gewoon voor een nieuw Simons zusje met originele La Simons eigenschapjes........
Mag ik dan bij Lizzy mijn territorium afzeiken?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 03:22 schreef Wup het volgende:
houden zo, soapdames mogen best wat rondsnuffelen, dat staat ze goed.
haha, jij ziet dat wat anders dan een Wupje.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 03:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat heb jij toch met hoerige sletten? Kijk, dat ik er op val is okay, maar van een nette dame als jij (kuch!) had ik iets anders verwacht.
* Wup vindt La Claire helemaal geen hoer....quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 03:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
--- of bedoelde je iets anders? ---
haha, sorry, shoppen dusquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 04:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
Claire dreef Daphne en Maurice uiteen, Claire popte met Vic Kever, Claire popte met Huug, Claire popte met Sid Vicious, Claire popte weer met Huug, Claire popte met Niels en als klap op de vuurpijl gaat ze het in de achtste week van het nieuwe seizoen met Bram doen. Vandaar de definitieve breuk tussen Bram en Ellen.
Hey! Je bent 18- ? Toe! Kom eens langs......quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 04:22 schreef Wup het volgende:
want mijn arme kinderzieltje kan dit toch echt niet meer aan.
Nou! Dan flikker je toch op?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 04:24 schreef Wup het volgende:
ps: ik ben uitgeprutst dus ik ga u nu verlaten.....
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:16 schreef Svensational het volgende:
Nieuwsdienst Svensational:
Tanja Jess zal terugkeren in soapland. Dit maal niet als bitch Bowien in GTST maar als co-assistent in ONM![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |