Gaat per 2 maanden. Ik ben bang dat we er al over zijn, vriendin heeft van een slome site 4 Portugese cd's zitten downen. Maar goed, mooie goal!quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:18 schreef twi het volgende:
Dan moet je Divx maar installerenBijna eind van de maand, zal wel los lopen
quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:45 schreef RedGuy het volgende:
Ik vond het niet eens een prachtige goal, mooi gedaan, maar niet prachtig.
Maar Zlatan speelde helaas wel goed, toch mag hij een doodschop krijgen vanwege die elleboog tegen Gio.
quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:45 schreef RedGuy het volgende:
Ik vond het niet eens een prachtige goal, mooi gedaan, maar niet prachtig.
Maar 't is al langer bekend dat wij F'noorders niet van voetbal houden
Ik zie liever een mooi geplaatst schot zoals die van Ono vanmiddag.quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:52 schreef Suijk het volgende:
Jij ziet liever Kuijt die al vallend en stoempend na een scrimmage toevallig zijn knie tegen de bal krijgt.
Dat mag.
Of Sneijderquote:Op zondag 22 augustus 2004 17:53 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik zie liever een mooi geplaatst schot zoals die van Ono vanmiddag.
Ja, dat vond ik een mooiere goal dan die van Zlatan. En niet alleen omdat ik Zlatan een waardeloze speler vind.quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:53 schreef twi het volgende:
[..]
Of Sneijder
die kop van vd vaart ookquote:Op zondag 22 augustus 2004 17:08 schreef twi het volgende:
Over een klein minuutje http://www.cybercomm.nl/~twi/zlatan-5-1.mpg
Is wel 12 MB ofzo
er is ook adsl met datalimietquote:Op zondag 22 augustus 2004 17:18 schreef Chadi het volgende:
Hehehe tijd voor ADSL
quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:41 schreef jimjim1983 het volgende:
ik hou weer van zlatan![]()
Dat is hij dus al.quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:08 schreef Stpan het volgende:
Kortom, meer van dit soort goals en minder ellebogen en het zou een spits van wereldklasse kunnen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |