Halverwege,... joh je moet gewoon je tent opslaan en overwinteren.... in de lente trek je weer verder ! Ben je voor de zomer terugquote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:39 schreef silver-surfer het volgende:
Als ik strols buik zou moeten rondreizen ben ik met de kerst eeecht niet terug...
Pleur op joh huilebalkquote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:53 schreef PapaFokker het volgende:
[afbeelding]-topic
huiliequote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:02 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Pleur op joh huilebalk![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:02 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:17 schreef P8 het volgende:
zn lul is ook te zien
ff offtopic: ik weet nog steeds niet wat het nut is van quoten en er verder niks bij zetten, zoals 3 x achter elkaar hier. kan iemand mij dat nog uitleggen?
[..]
zn lul is ook te zien
ff offtopic: ik weet nog steeds niet wat het nut is van quoten en er verder niks bij zetten, zoals 3 x achter elkaar hier. kan iemand mij dat nog uitleggen?
Ga jij maar fijn ergens anders oorlogje spelenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:16 schreef PapaFokker het volgende:
zielige kliek hiero
Eigenlijk doen ze wedstrijdje "wie kan het hardste meelopen"quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:18 schreef PapaFokker het volgende:
[..]
![]()
Ze bevestigen elkaar, omdat ze niet willen achterblijven bij het meelopen.
Zit jij ook op Xbox Live?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:16 schreef PapaFokker het volgende:
zielige kliek hiero
zn lul is ook te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |