quote:Je kan het ook anders vertalen.
Op zondag 09 september 2001 14:57 schreef Groenlinks het volgende:
Gelukkig valt trouwen voor homo's in de categorie "Seksualiteit" en is trouwen voor hetero 's iets moois en heeft het iets aandoenlijks.
Trouwen voor homo's: sex en realtie.
Trouwen voor hetro's: relatie en stiekem overspel plegen...
Nielsh26(jeroen)
Dus als het niet teveel moeite is kunnen we dan weer ontopic mensen ?
quote:Da's een sterke!
Op zondag 09 september 2001 15:20 schreef Nielsh26 het volgende:[..]
Je kan het ook anders vertalen.
Trouwen voor homo's: sex en realtie.
Trouwen voor hetro's: relatie en stiekem overspel plegen...
Nielsh26(jeroen)
Vindt het knap trouwens dat jij en je vriend zo'n afspraak hebben met elkaar. Betekent niets anders dan dat jullie een heel sterke band hebben. Ik zou het zelf denk ik niet kunnen.
Als dat dan kan binnen een relatie met de juiste afspraken is daar wat mij betreft niets mis aan. Het geeft volgens mij juist aan dat een relatie heel erg sterk is!
quote:En weet je... ik ben blij dat wij van mening verschillen!
Op zondag 09 september 2001 16:21 schreef Maggiblokje het volgende:
Kijk, ik ga er van uit dat er mensen zijn die monogaam kunnen zijn. Maar ik ga er ook van uit dat er mensen zijn die meer stimulans nodig hebben en die van nature niet monogaam zijn.Als dat dan kan binnen een relatie met de juiste afspraken is daar wat mij betreft niets mis aan. Het geeft volgens mij juist aan dat een relatie heel erg sterk is!
quote:Mij best. Zoveel mensen, zoveel meningen. Even goede vrienden.
Op zondag 09 september 2001 16:26 schreef Hapertje het volgende:[..]
En weet je... ik ben blij dat wij van mening verschillen!
quote:Jammer dat je niet iemand bent die zegt: ik sta boven dit modder-gegooi!
Op zondag 09 september 2001 14:32 schreef hoogl298 het volgende:[..]
(waarschuwing voor Gellarboy: je kunt nu nog beslissen of je mijn stukje wilt lezen of niet.....gelukkig heb je best een dikke plaat voor je kop, dat zal schelen)
Djiezes Gellarboy!!!
Wat ben jij een vreselijk mens met een vreselijk rottig karakter!! Valt me zó enorm tegen, ik heb je stom genoeg totaal verkeerd ingeschat, dat is mijn fout!
(om over je uiterlijk nog maar te zwijgen: hier lusten de honden echt geen brood van) Een kop als een meelbal met twee ingedrukte krenten als ogen.......najah laat maar. Ik zou d'r acuut militant lesbisch van worden (
)
Je echtgenoot komt op mijn waarderingsbalk niet verder dan een 2. Het is net de mannelijke uitvoering van Ien Dales.... Gelukkig dat jij dit niet zo zietEn de manier waarop je reageert op iemand met een integere mening zoals YRRAB, gaat ook alle perken te buiten. Ik kreeg sterk het gevoel dat je het maar slecht kon hebben dat zo iemand jouw (opgeblazen) persoontje doorprikt en je bent ook nog zo laag geweest om bepaalde eerlijke bekentenissen tegen hem te gebruiken.
Triest hoor, HEEL triest .......
quote:Okee, ik wou nog even laten weten dat ik het gelezen heb.
Op zondag 09 september 2001 14:32 schreef hoogl298 het volgende:
[..]
quote:HAHAHA
Op zondag 09 september 2001 14:32 schreef hoogl298 het volgende:[..]
(waarschuwing voor Gellarboy: je kunt nu nog beslissen of je mijn stukje wilt lezen of niet.....gelukkig heb je best een dikke plaat voor je kop, dat zal schelen)
Djiezes Gellarboy!!!
Wat ben jij een vreselijk mens met een vreselijk rottig karakter!! Valt me zó enorm tegen, ik heb je stom genoeg totaal verkeerd ingeschat, dat is mijn fout!
(om over je uiterlijk nog maar te zwijgen: hier lusten de honden echt geen brood van) Een kop als een meelbal met twee ingedrukte krenten als ogen.......najah laat maar. Ik zou d'r acuut militant lesbisch van worden (
)
Je echtgenoot komt op mijn waarderingsbalk niet verder dan een 2. Het is net de mannelijke uitvoering van Ien Dales.... Gelukkig dat jij dit niet zo zietEn de manier waarop je reageert op iemand met een integere mening zoals YRRAB, gaat ook alle perken te buiten. Ik kreeg sterk het gevoel dat je het maar slecht kon hebben dat zo iemand jouw (opgeblazen) persoontje doorprikt en je bent ook nog zo laag geweest om bepaalde eerlijke bekentenissen tegen hem te gebruiken.
Triest hoor, HEEL triest .......
Pak em! Die irritante relnicht van een Gellarboy!!
Go Hoogl!
quote:Heb je hem ook weer!
Op zondag 09 september 2001 16:38 schreef Ron_Jeremy het volgende:
Pak em! Die irritante relnicht van een Gellarboy!!
Op de chat is er momenteel een kleine discussie. Ik ben in ieder geval blij dat de fijne mensen op het forum achter MIJ staan. Dank u.
En nu stop ik, niet goed voor m'n humeur dit.
quote:Mja.
Op zondag 09 september 2001 17:08 schreef Hapertje het volgende:
Je zegt dat Jeremy zich aansluit bij een clubje... en wat doe jij zelf? Je gaat op het forum verdediging en bevestiging zoeken... ohoh Dirk-Jan... meet jij altijd met twee maten? Je bent zelf precies hetzelfde!
Niets van die types aantrekken gellar. Je bent zoals je bent, en mensen moeten het maar accepteren. Mensen die je dan op zulke punten gaan aanvallen zijn blijkbaar bang voor zulke confrontaties en gaan het maar uit de weg door die mensen voor gek te zetten (in hun ogen)
Zoals je al schreef, er staan mensen achter je. En dat zijn er meer die hetzelfde als jij denken, dan die tegen je zijn.
Hier heet het nichtenkift, en in de zieke wereld der heterosexuelen (let op, een relativerende smiley ) heet het flamen. Zo lust ik wel 10 topics op een dag, kan me niet ongenuanceerd genoeg toegaan die rellen.
Wat was eigenlijk de topic?
Ohja, jackoff parties. Ooit geweest, haakte af toen ze het sfeerverhogende nummer "Je t'aime-moi non plus" van Jane Birkin en Serge Gainsbourg opzetten op een krakkemikkige draaitafel. Zoveel grollen konden mijn lachspieren niet verdragen.
quote:"groepje"?????
Op zondag 09 september 2001 17:03 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Heb je hem ook weer!
In je eentje kun je het niet en nu sluit je je aan bij dit groepje?
Hoe volwassen! Lijkt de basisschool wel.Op de chat is er momenteel een kleine discussie. Ik ben in ieder geval blij dat de fijne mensen op het forum achter MIJ staan. Dank u.
En nu stop ik, niet goed voor m'n humeur dit.
Mag ik misschien even weten wat jou op dit idee brengt? Ik sluit mij i.i.g. nooit aan bij een groepje, als er iemand een einzelgänger is dan ben ik het wel!!
Maar het verklaart voor mij weer vanuit wat voor bekrompen perceptie jij denkt: in groepsgedrag bijvoorbeeld.....
Je speelt hiermee YRRAB ook nog in de kaart, want hij beweerde al steeds dat in de homo-scene men het liefst in groepjes "opereert" omdat men te weinig persoonlijkheid heeft om zich alleen in het uitgaansleven te bewegen Dat klopt dus inderdaad.
Als je zo populair bent als je zelf wel beweerd, waarom laat je je dan verleiden om hierop te reageren? En bovendien: Waarom zou je humeur hier onder lijden?
Je hebt toch zo'n ijzersterk ego?
Je spuugt duidelijk op alles en iedereen die het nep-beeld van jou niet aanvaarden/aanbidden.
Misschien moeilijk voor jou te accepteren....maar je wordt niet door iedereen gezien als een Fok! God.
Niet dat dit niet vreselijk intersesant is integendeel het lijkt hier steeds meer op een goede soap serie door sommige opmerkingen van bepaalde mensen.
En dat is wel jammer want op zich is dit een goede discussie.
Ik hoop dus dat het nivo weer omhoog gaat en dan het liefst in een nieuwe topic.
quote:Ik vind het wel meevallen met dit om zeep gebrachte topic. Er zijn legio voorbeelden van threads die na een woordenwisseling weer op het rechte pad kwamen, vanzelf, zonder dat iemand daar de hand in had. Ik heb nog hoop dus.
Op zondag 09 september 2001 18:02 schreef yvonne het volgende:
Fijn, weer een leuk topic om zeep geholpen, bedankt
Is het niet zo dat iemand die hier wellicht belang bij had op de chat heeft lopen rondvragen wie er nog meer vond dat hij hier benadeeld werd, en dat je daarom vindt dat dit topic om zeep is geholpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |