Ik dacht dat er om 15:45 ook wielrennen op de NOS was? Of krijgen we alleen een fucking samenvatting om 16:15 ofzo?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:49 schreef tong80 het volgende:
Wielrennen op de BBC dan maar.
Ik ben weer bezig met een mailtje...ze zullen mijn mailadres moeten blocken om van mij af te komen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:09 schreef Tony_Montana67 het volgende:
En weer een herhaling van wat er gebeurd is
Waarom zien we één springster, zo is er toch geen reet meer aan
Hij heeft verloren van de Est. Was wel live bij eurosport.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:15 schreef mitt het volgende:
jammer dat ze nu niet de finale +100 kg laten zien met die Italier
hoe wist ik anders dat ie bezig wasquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij heeft verloren van de Est. Was wel live bij eurosport.
Niet zeuren....er was trampolinespringen....een uitzending van wel 83 seconden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:25 schreef RayMania het volgende:
Wat me leuk lijkt om te zien is trampolinespringen, hopelijk krijgen we dat nog te zien...
Ik maak maar even gebruik van de "god van Audina".....*bid voor trampoline*.
ja en dan tegen de avond, staat er op 1 zo'n schermpie hier geen uitzendingen meer vandaagquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:22 schreef Oldbie het volgende:
Ongelovelijk. Ik heb ADSL van KPN, dus ik denk ik ga maar eens de streams op internet bekijken. Ze zijn gratis dus ik kan me er geen buil aan vallen.....
Ik open stream 1 --> Een klok
Ik open stream 2 --> Een klok
Ik open stream 3 --> Een klok
Ik open stream 4 --> Een klok
Helemaal geen sport. NIETS. Ik weet in ieder geval wel hoe laat het is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |