abonnement Unibet Coolblue
pi_21419219
Herhaald wordt er immer om kostenbesparing. Ik verwachtte geen ander antwoord als dit, maar vier reportageteams is meer dan ik verwachtte. Wat dat betreft vind ik het nog steeds teleurstellend.
pi_21419305
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 10:59 schreef okee6 het volgende:
Herhaald wordt er immer om kostenbesparing. Ik verwachtte geen ander antwoord als dit, maar vier reportageteams is meer dan ik verwachtte. Wat dat betreft vind ik het nog steeds teleurstellend.
Klopt, maar nu heb ik het zwart op wit. Gelukkig is dit prima materiaal voor een column om te pleiten voor meer geld voor topsport en een groter budget voor Studio Sport
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 11:06:07 #78
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_21419358
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 10:37 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Een antwoord op mijn mail
[..]
Ik kreeg net antwoord op mijn mail en wat denk je?
Ze hebben dit mailtje nu maar als standaard mail gemaakt....ik kreeg precies wat jij kreeg...Veel woorden, weinig inhoud want ik vroeg echt naar de reden voor al die herhalingen.
pi_21419362
Mja... Vreemd hoor, met die "4 multi" lijkt het me echt niet nodig om zoveel te herhalen of zelfs maar te stoppen met uitzenden soms, er zijn genoeg andere sporten te zien als er even geen Nederlander in actie is.

Maar het zal er ook wel mee te maken hebben dat zo'n wedstrijd dan wel commentaar moet krijgen, en misschien dat ze niet genoeg mensen daarvoor in Athene hebben zitten. In Hilversum commentaar geven is ook niet handig omdat statistieken e.d. dan niet goed door komen lijkt me.
pi_21419451
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 11:06 schreef Oldbie het volgende:


Ik kreeg net antwoord op mijn mail en wat denk je?
Ze hebben dit mailtje nu maar als standaard mail gemaakt....ik kreeg precies wat jij kreeg...Veel woorden, weinig inhoud want ik vroeg echt naar de reden voor al die herhalingen.
Het betekent dus dat er iig meerdere mensen geweest zijn die zich eraan geërgerd hebben. Een verslaggever vervangen tijdens een evenement als de Tour doe je uit fatsoensoverwegingen niet, maar je uitzendschema's kan je nog iets veranderen door minder te herhalen en wat meer 'kleine' sporten te laten zien
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 11:11:04 #81
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_21419462
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 11:06 schreef calvobbes het volgende:
Mja... Vreemd hoor, met die "4 multi" lijkt het me echt niet nodig om zoveel te herhalen of zelfs maar te stoppen met uitzenden soms, er zijn genoeg andere sporten te zien als er even geen Nederlander in actie is.

Maar het zal er ook wel mee te maken hebben dat zo'n wedstrijd dan wel commentaar moet krijgen, en misschien dat ze niet genoeg mensen daarvoor in Athene hebben zitten. In Hilversum commentaar geven is ook niet handig omdat statistieken e.d. dan niet goed door komen lijkt me.
Ik ben bezig met mijn reactie op hun standaard mail. Ik zie namelijk gewichtheffen op de "multi's" terwijl wij dan maar weer Mia te zien krijgen.
pi_21419562
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 11:03 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Klopt, maar nu heb ik het zwart op wit. Gelukkig is dit prima materiaal voor een column om te pleiten voor meer geld voor topsport en een groter budget voor Studio Sport
De rokers van Nederland gaan komend jaar de monumentenzorg verblijden, weet jij al wie die topsportcenten gaan opbrengen? Op zich zou het opheffen van het derde nederlandse kanaal ook het geld kunnen opleveren, maar goed da's misschien minder wenselijk.
pi_21419655
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 11:06 schreef calvobbes het volgende:
Mja... Vreemd hoor, met die "4 multi" lijkt het me echt niet nodig om zoveel te herhalen of zelfs maar te stoppen met uitzenden soms, er zijn genoeg andere sporten te zien als er even geen Nederlander in actie is.

Maar het zal er ook wel mee te maken hebben dat zo'n wedstrijd dan wel commentaar moet krijgen, en misschien dat ze niet genoeg mensen daarvoor in Athene hebben zitten. In Hilversum commentaar geven is ook niet handig omdat statistieken e.d. dan niet goed door komen lijkt me.
Ach, ze denken waarschijnlijk: als je die 4 multi wilt zien, kun je ook op BBC/ARD/RAIUNO/TVE/CNN kijken.
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 11:37:28 #84
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_21419966
Dit was mijn reactie op hun standaar mail:
quote:
Bedankt voor uw reactie maar het is helaas geen antwoord op mijn vraag.

Ik zie achter de verslaggever een aantal schermen (waarschijnlijk de multi’s?) Daar zie ik sporten op zoals gewichtheffen. Helaas wordt dat dan niet uitgezonden maar komt er een samenvatting van wat er vandaag allemaal is gebeurd. Een herhaling dus. En dit gebeurt een aantal keer per dag waardoor ik wel acht keer zie dat Mia Audina de finale niet heeft gewonnen.

Ik kan mij voorstellen niet overal verslaggevers bij kunnen zijn, maar het is ook mogelijk om dat in Hilversum te verzorgen.

Mijn klacht, en mijn grote ergernis, is dat er eindeloos herhaald word.

Ook begrijp ik niet dat er tussen 12:00 en 15:00 zo vaak Tekst TV wordt uitgezonden terwijl de sporters in Athene nog druk bezig zijn.

Met vriendelijke groet,

Oldbie
Dit kreeg ik als antwoord:
quote:
Geachte heer/mevrouw,

Dank u voor uw e-mail. Uw reactie/opmerking heb ik inmiddels ter informatie doorgezonden naar de betrokken redactie.

Met vriendelijke groet
N.Kosterman

NOS Publieksvoorlichting
Ik zal er wel niets meer van horen ben ik bang.
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 11:46:49 #85
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_21420154
Sam Oud moest ik nou alweer live op de Duitser zien, omdat de NOS de voor, voor, voorrondes 100 meter dames gaat uitzenden... sjeez!!!!
pi_21420162
Krijgen we Oud niet te zien.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_21420189
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 11:47 schreef zjroentje het volgende:
Krijgen we Oud niet te zien.
Ze zenden medaillekandidaten uit
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 12:10:14 #88
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_21420636
Nou ze hebben anders door dat 'we' op een 3e plaats staan, want nu ineens wel bootje varen te over.
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_21420715
Wat ik wel opvallend vind is dat bij de NOS ook een 8ste plaats oke is

In Sydney was alles wat geen medaille opleverde een "nederlaag", maar nu is het allemaal
pi_21420721
Owja, atletiek is begonnen dus wen er maar vast aan

had het met zwemmen ook wel weer gehad
pi_21420734
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 12:15 schreef calvobbes het volgende:

In Sydney was alles wat geen medaille opleverde een "nederlaag", maar nu is het allemaal
Dan heb jij gister Inge de Bruijn niet zien uitvallen tegen de verslaggever, genant
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 12:30:24 #92
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_21420992
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 12:17 schreef okee6 het volgende:

[..]

Dan heb jij gister Inge de Bruijn niet zien uitvallen tegen de verslaggever, genant
Nu herhalen ze ALLES! Maar DAT heb ik dus nog niet voorbij zien komen

En about atletiek, tja. Ik trek me dan uit dit topic terug. Als ze vandaag besluiten om 24/7 atletiek uit te zenden, dan is het mij nog ok! (ik ben atleet, dus kan er nooit genoeg van krijgen om atl. te zien).

Maar ja, ik zie liever een samenvattinkje van het hoogspringen meerkamp ( Kluft!) dan weer een saaie dikke mamma partij judo.
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_21421065
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 12:30 schreef 456 het volgende:

[..]

En about atletiek, tja. Ik trek me dan uit dit topic terug. Als ze vandaag besluiten om 24/7 atletiek uit te zenden, dan is het mij nog ok! (ik ben atleet, dus kan er nooit genoeg van krijgen om atl. te zien).
Werkt een nederlandse Olympiër vier jaar aan een optreden, degradeer jij hem tot de uitslagenlijsten voor wat 'diverse' atletiek.
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 12:35:51 #94
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_21421098
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 12:33 schreef okee6 het volgende:

[..]

Werkt een nederlandse Olympiër vier jaar aan een optreden, degradeer jij hem tot de uitslagenlijsten voor wat 'diverse' atletiek.
Je moet geen dingen door elkaar halen.
Ik geef net toe, dat ik mijn objectiviteit verlies omdat ik graag atletiek zie.
Ik zeg niet dat ik het optreden van de NOS goedkeur mochten ze dit zouden doen, en wel om alle eerder genoemde redenen.
subtiel verschil.
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_21421412
Ze nemen nu gewoon een pauze van ruim 2 uur terwijl er volop atletiek is

pi_21421452


Zat laatst met een vriend van mij Studio Sport te kijken. Zegt ie opeens: Dat is eigenlijk best een lekker wijf

Hoe kom je er op
...drop it like it's hot...
pi_21421525
Schoonspringen op Eurosport, Atletiek op de BBC en een schakelprogramma op de ZDF

en bij de NOS ieder kwartier een herhaling van het journaal
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21421678
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 12:51 schreef calvobbes het volgende:
Ze nemen nu gewoon een pauze van ruim 2 uur terwijl er volop atletiek is

Onjuist! Het atletiek heeft nu ook pauze en begint pas vanavond om half 7 weer met wedstrijden.

Of je moet van herhalingen houden.......
Everytime she sneezes I believe it's love
pi_21421708
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 11:04 schreef Nyluzzz het volgende:
Wat heb ik me gisteren ge-ergerd aan de muziek die NOS liet horen onder filmpjes over de prestaties van Pieter en Leontien. Bij deze krachtige topprestaties lieten ze een over ander zoet HipHop deuntje horen. En dan ook nog bij twee verschillende filmpjes hetzelfde muziekje (gebrek aan creativiteit). Ik vond het echt voor geen meter klinken; bij zo'n prestatie hoort gewoon een stevig trance of rock-rummer, dan heb je een mooi filmpje.

Elco van der Geest gewonnen trouwens, Ippon.

En waarom zenden ze niet gewoon op twee zenders uit, NL 1 en 3 hebben toch niks te melden.
veel te weinig OS op tv :
Wie een kuil graaft voor een ander is een arbeider |
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add.. but when there is nothing left to take away
pi_21421725
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 12:53 schreef Nyluzzz het volgende:
[afbeelding]

Zat laatst met een vriend van mij Studio Sport te kijken. Zegt ie opeens: Dat is eigenlijk best een lekker wijf

Hoe kom je er op
CUNERA VAN SELM
Wie een kuil graaft voor een ander is een arbeider |
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add.. but when there is nothing left to take away
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')