Kan best, maar het feit dat jij het slecht vindt is geen reden een topic te sluiten.quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:02 schreef methodmich het volgende:
De Beste Voetbal Talenten
Zijn al meerdere van dit soort topics en de lijst is slecht.
Alle voorgaande talententopics zijn alweer wat ouder.quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:18 schreef methodmich het volgende:
Nee okee, maar een dubbel topic is dat wel toch?
Dicht.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:59 schreef DIGGER het volgende:
Kan een Mod dit topic even opschonen? Vitesse - Feyenoord
Wel dicht, want voor aparte wedstrijden van de HCE, uitgezonderd de klassiekers, openen we geen aparte topics.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:50 schreef DIGGER het volgende:
Niet dicht, opschonen.
Welke link?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:35 schreef placebeau het volgende:
Beste mod, de eerste link bij ADO Den Haag linkt door naar DannyGames. klopt niet echt dus.
Ik bedoelde in het handige-linkjes topicquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Welke link?
Ik zie in de OP geen link staan
Oké, ik heb dat linkje weggehaald.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:39 schreef placebeau het volgende:
Ik bedoelde in het handige-linkjes topic
Handige voetbal-linkjes!
Het eerste linkje
Sorry voor de onduidelijkheid
Ik zocht namelijk naar welke ADO den haag speler een basisplaats had, om in mijn ploeg te zetten, want ik heb geen geld voor wat betersquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké, ik heb dat linkje weggehaald.
quote:De puntentelling:
Spelen:
Basis: 3 punten
Invallen: 1 punt
Wedstrijd:
Winst: +3
Verlies:-3
Gelijk:+1
scoren:
Doelpunt: +2
Winnende: +3
Eigen goal:-3
Keeper:
De nul houden +1
kaarten en Schorsingen:
Schorsing op basis van tv beelden: -3
Rode kaart: -3
Gele Kaart: -2
Prijzen:
Nationale beker: 10 punten
Landstitel: 15 punten
Uefacup: 20 punten
Champions League: 25 punten
Promotie/degradatie:
Promotie naar hogere divisie: 15 punten
Degradatie naar lager divisie: -15 punten
Transfer:
Verdubbeling van de startwaarde
Let Op:
- In Engeland wordt van de bekertoernooien alleen de F.A. cup gevolgd.
- De winnende goal is altijd de goal die je langs zij brengt. Dus bij een stand van 5-1 is de 2-1 de winnende.
- Om punten te scoren moet je speler wel tijdens de wedstrijd in het veld hebben gestaan. Niet gespeeld is geen punten!
- 2 x geel telt voor 1 x rood. Dus niet 2 x -2 + -3.
Ik heb het erbij gezet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Golfer of JM kan dit in de OP van het Zaakwaarnemersspel: de startwaarden Bij voorbaat dank.
[..]
Dank u.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:14 schreef just me het volgende:
Golfer is goed
aan jou de eer om een slotje te zettenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Dank u.
Jij ook, als je namens ons een beslissing wilt nemen wat we aanmoeten met dit topic De Beste Voetbal Talenten
Ja, ja, altijd hetzelfde: mij het vuile werk laten opknappen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:19 schreef just me het volgende:
aan jou de eer om een slotje te zetten
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ja, altijd hetzelfde: mij het vuile werk laten opknappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |