ik voorspel dezelfde uitslag als vorig jaarquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:54 schreef gras het volgende:
[..]
Ja en zondag is hij weer helemaal top aangezien we die gasten uit Breda met 5-0 van de mat spelen.
Overdrijven is ook een vak.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:56 schreef Potter het volgende:
Zlatan helpt Feyenoord een handje door 2 spelers bijna kapot te trappen.
Goh je nam het serieus.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:56 schreef gras het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak.
Ja, ik denk ook dat Ajax de titel gaat prolongeren.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
ik voorspel dezelfde uitslag als vorig jaar
Ach ja, het eerste goud voor PSV dit jaar is reeds binnenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:57 schreef gras het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook dat Ajax de titel gaat prolongeren.
Namelijk?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ach ja, het eerste goud voor PSV dit jaar is reeds binnen
Nee, eigenlijk heb ik Koeman nooit een goede trainer gevondenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:54 schreef gras het volgende:
[..]
Ja en zondag is hij weer helemaal top aangezien we die gasten uit Breda met 5-0 van de mat spelen.
VDHquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:59 schreef gras het volgende:
[..]
Namelijk?
Jouw seizoen kan zeker niet meer stuk.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
VDH
Ik ook niet, maar ik snap al dat negatieve en pessimischte gedoe allemaal niet. Ik voorspel dan ook minimaal een kwartfinale-plek voor Ajax in de CL.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk heb ik Koeman nooit een goede trainer gevonden.
Over die kwartfinale-plek..... Dat hangt natuurlijk helemaal van de poule af he, vergeet niet dat je nu gewoon bij 3 topclubs in de poule kunt komen, omdat Real Madrid, Juventus etc. zich via de voorronde plaatsenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:04 schreef gras het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik snap al dat negatieve en pessimischte gedoe allemaal niet. Ik voorspel dan ook minimaal een kwartfinale-plek voor Ajax in de CL.
Wij komen in pot 3, jullie in 4?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Over die kwartfinale-plek..... Dat hangt natuurlijk helemaal van de poule af he, vergeet niet dat je nu gewoon bij 3 topclubs in de poule kunt komen, omdat Real Madrid, Juventus etc. zich via de voorronde plaatsen
Ook in 3 geloof ik.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wij komen in pot 3, jullie in 4?
is dat al bekend danquote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:17 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ook in 3 geloof ik.
Dat gaat gewoon volgens de UEFA coefficient geloof ik.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
is dat al bekend dan
Kunnen PSV en Ajax bij elkaar in de pot komen dan? Nee toch?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:20 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat gaat gewoon volgens de UEFA coefficient geloof ik.
Dus ManU en Juve komen dan ook weer gewoon in pot 1.
Tuurlijk wel. Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kunnen PSV en Ajax bij elkaar in de pot komen dan? Nee toch?
Jawel, het is zelfs extra makkelijk voor de UEFA, dan hoeven ze geen lotingtrucjes uit te halen om PSV niet bij ajax in de poule te krijgenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wel bij elkaar in de pot maar niet in de poule dacht ikquote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
oh zo, nee ik was ff in de war, ik dacht dat de pot hetzelfde was als de poule maar dit is natuurlijk gewoon de pot van het lotenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:22 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Waarom zou dat niet kunnen?
Precies. Clubs uit hetzelfde land kunnen niet bij elkaar in de poule, en er wordt rekening mee gehouden dat ze ook niet tegelijk moeten spelen ivm het uitzenden.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wel bij elkaar in de pot maar niet in de poule dacht ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |