Vergeet de spellingscontrole niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:52 schreef Onderbroek het volgende:
ik ben even een word document inelkaar aan het zetten waarin ik m'n excuses aanbied.
daarom hebben ze smilies uitgevonden... die dingen zijn voor meer dan alleen omdat ze er grappig uitzien.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:58 schreef Cerbie het volgende:
Dat is ook het irritante aan MSN en andere chatprogramma's, je hoort het niet gezegd worden en mist daarmee intonatie, waardoor het nogal eens verkeerd opgevat kan worden door de ander
Hij versprak zich... hij zei per ongeluk dat het een smerige dikke hoer was met korsten.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:01 schreef JeanClaude_Ballzack het volgende:
Wat "zei" je dan over haar uiterlijk?![]()
iets in de vorm van dat ze haar uiterlijk niet meeheeftquote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:01 schreef JeanClaude_Ballzack het volgende:
Wat "zei" je dan over haar uiterlijk?![]()
Uit welk land kom jij dan waar dat wél humor is?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:06 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
iets in de vorm van dat ze haar uiterlijk niet meeheeft
was niet verkeerd bedoelt eigelijk (komt wel zo over voor sommigen). Maar dat is gewoon m'n humor (niet iedereen zal het 'humor' noemen..maar goed).
Heb nu al 3/4 kantje volgeschreven met uitleg e.d.....man...zit zuigt zwaar![]()
ik schrijf gewoon waar het mee te maken heeft, niet wat ik letter gezegd heb.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:07 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Uit welk land kom jij dan waar dat wél humor is?
nog beter....gebruik gewoon geen msn en spreek lekker met der af op het terras en praat met der in real life over koetjes en kalfjesquote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:01 schreef _The_General_ het volgende:
Ik beledig emmy de hele tijd op msn, daar kickt ze op.
ontopic. Dat is idd het probleem van msn, probeer de volgende keer smillie's?
Als het haar eigen schuld is, waarom dan een excuse brief schrijven??quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:10 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
ik schrijf gewoon waar het mee te maken heeft, niet wat ik letter gezegd heb.
Ik maak wel vaker van die gemene opmerkingen, maar de mensen die me goed kennen wéten dat ik daar niks mee bedoel. Op msn kwam het voor haar anders over dan wat ik bedoelde, eigen schuld.
misschien begrijp je me verkeerd, het is mijn fout.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:10 schreef Tenusia het volgende:
[..]
Als het haar eigen schuld is, waarom dan een excusse brief schrijven??
ik weet zeker dat hij IRL ook met zulke lompe humor aan komt zetten. Het is echt niet zo dat je je karakter met een live-gesprek kan veranderen hoor.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:10 schreef halleekes het volgende:
[..]
nog beter....gebruik gewoon geen msn en spreek lekker met der af op het terras en praat met der in real life over koetjes en kalfjes
Maar als je door het aanbieden van die excuses wel binnenkort kan neuken, is die zwakte ook wel weer de moeite waardquote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:14 schreef Erikbobo het volgende:
Je bent het belangrijkste vergeten: Klopte wat je zei ook, want excuses aanbieden voor het zeggen van de waarheid is zwak...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |