Volgens mij is hij daar zelfs tot speler van de eeuw verkozen..quote:Op maandag 7 juli 2008 19:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
In Nederland nooit echt doorgebroken, maar heeft in Engeland (vooral bij Wigan natuurlijk) de nodige waardering gehad
Dat is wel aardig wat waardering tochquote:Op maandag 7 juli 2008 19:07 schreef Breach het volgende:
[..]
Volgens mij is hij daar zelfs tot speler van de eeuw verkozen..
quote:Hertog zet definitief punt achter voetballoopbaan
Door Sander Berends
Dinsdag, 08 juli 2008, 16:54
Damien Hertog stopt definitief met voetballen. De 33-jarige middenvelder kwam door een chronische blessure aan zijn kuit en achillespees de laatste twee seizoenen bij Excelsior al nauwelijks meer in actie. Dat meldt AD Sportwereld. De Vlaardinger ziet af om verder te gaan bij de amateurs. Samen met Wouter Gudde (RKC Waalwijk) wordt hij trainer van amateurclub Excelsior Maassluis C1.
Hertog speelde 309 competitiewedstrijden (52 goals) in het betaalde voetbal voor Excelsior, RBC en De Graafschap. In de voorbereiding op het seizoen 2006/2007 raakte hij zwaar geblesseerd. ``Eind vorig jaar had ik de hoop op profvoetbal al min of meer opgegeven,” zegt Hertog in AD Sportwereld. ``Daarna heb ik nog wel geprobeerd om fit te worden voor het amateurvoetbal.”
Maar hoewel Excelsior Maassluis, BVV Barendrecht, Spijkenisse, Deltasport, HVO en DOVO hem polsten, houdt hij het voor gezien. ``Ik deed laatst mee aan een horecatoernooitje en liep daarna vier dagen mank de trap op. Daar heb ik geen zin meer in.”
vi.nlquote:Na anderhalf jaar in de Amerikaanse competitie vindt Claudio Reyna het mooi geweest. De Amerikaanse oud-international zet per direct een punt achter zijn carrière.
Reyna was dit seizoen nog actief voor New York Red Bulls. Met zijn optreden op 25 mei tegen Chicago Fire komt een einde aan de actieve loopbaan van de 34-jarige middenvelder. Problemen met zijn hamstrings en rug hebben bijgedragen aan zijn beslissing.
'Mijn geest en mijn lichaam zeiden me te stoppen', vertelde Reyna. 'Ik ben erg gelukkig met mijn beslissing. Sommigen blijven tegen beter weten in zoeken naar een nieuwe club. Zo'n speler wilde ik niet worden.'
Reyna begon zijn internationale carrière bij Bayer Leverkusen. Na anderhalf seizoen VfL Wolfsburg verkaste hij naar Glasgow Rangers. Sunderland en Manchester City waren zijn volgende clubs, waarna de 112-voudig international in 2007 terugkeerde naar de Verenigde Staten.
quote:Oud-Ajacied Lindenbergh stopt met voetbal
Oud-Ajacied Olaf Lindenbergh zegt het betaalde voetbal definitief vaarwel. Voor de middenvelder die vorig seizoen onder contract stond bij Sparta heeft zich geen enkele profclub gemeld tijdens de transferperiode.
De 34-jarige Lindenbergh gaat nu verder als amateur bij tweedeklasser Purmersteijn. Ook zal hij gaan zaalvoetballen bij Veerhuys/Desko.De middenvelder versleet in zijn loopbaan vier clubs. Sparta, De Graafschap, AZ en Ajax boden Lindenbergh onderdak. Hij speelde in totaal 321 competitieduels in de Eredivisie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |