Raimond van der Gouw de enige spelen uit de Jleague die een Cleague achter zijn naam had staanquote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:30 schreef methodmich het volgende:
In eigen land natuurlijk ook Michael Mols (hoewel nog niet definitief), Patrick Lodewijks, Pierre van Hooijdonk, Paul Bosvelt, Phillip Cocu (misschien nog elders voetballend), Jean-Paul de Jong, Izaäk Verhoeven, Raimond van der Gouw, John Verbaan en Robert Molenaar.
Ja, hij heeft een prima carriere gehad.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:01 schreef methodmich het volgende:
Dr. Daggla leeft nog!!
Inderdaad, bij Zagorakis denk ik automatisch aan Griekenland 2004. Denk dat veel mensen dat hebben. Toch een mooie loopbaan gehad, die hem ook in andere mooie competities bracht.
Spijtig dat zo'n groot voetballer er mee gaat stoppen inderdaadquote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:30 schreef methodmich het volgende:
In eigen land natuurlijk ook [..] Izaäk Verhoeven [..].
Vergeet John Verbaan niet. Toonbeelden van het Nederlandse voetbal. Je kunt toch eigenlijk wel stellen dat deze 2 heren grondleggers zijn van de Nederlandse voetbalstijl zoals wij die vandaag de dag kennen. Zij stonden aan de bakermat. En ondanks alles kregen ze het nooit hoog in hun bol en maakten na afloop van wederom een geweldige wedstrijd altijd even een praatje in het spelershome.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:11 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Spijtig dat zo'n groot voetballer er mee gaat stoppen inderdaad.
Hobbelenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:50 schreef Bos81 het volgende:
Patrick Hobbelen stopt ook met profvoetbal.
Hij gaat verder voetballen bij Geldrop/AEK (zondaghoofdklasse)
bron
quote:Keeper Moens beëindigt carrière
door onze Telesportredactie
EINDHOVEN - Oscar Moens zet definitief een punt achter zijn carrière. De 34-jarige doelman verzocht PSV tot ontbinding van zijn contract en de Eindhovense club heeft daar mee ingestemd. PSV had met Bas Roorda inmiddels al een vervanger voor Moens in huis gehaald als tweede doelman.
Moens had nog een contract voor één seizoen bij PSV. Stan Valckx, manager voetbalzaken bij PSV, betreurt het stoppen van de keeper. “We vinden het erg jammer dat hij stopt, hij vervulde zijn rol als tweede keeper perfect. Maar hij heeft ons aangegeven dat hij het niet meer op kan brengen, derhalve hebben wij ingestemd met ontbinding van zijn contract."
Moens zelf kijk terug op een mooie tijd bij PSV. “Het is een fantastische club, met alleen maar aardige mensen. Maar er komt een punt in je leven om iets anders te gaan doen en dat punt is nu aangekomen”, aldus Moens. De doelman laat nog in het midden wat hij precies gaat doen.
Moens kende vele hoogtepunten in zijn carrière. “Uiteraard het Nederlands elftal, de bekerfinale met Willem II tegen PSV én natuurlijk het laatste seizoen bij PSV. Het landskampioenschap en de Champions League waren natuurlijk prachtig.”
Die man voetbalt al langer op topniveau als ik leef. Wat een ultieme held en icoonquote:Op maandag 31 december 2007 16:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Maldini stopt trouwens ook 100% zeker na dit seizoen.
Wat een prachtcarriere heeft die man gehad..
quote:Voormalig PSV'er De Bilde vindt het genoeg
06 maart 2008
Gilles De Bilde stopt na dit seizoen defintief met voetballen, zo schrijft Het Laatste Nieuws. De 36-jarige Belgische aanvaller komt momenteel uit voor derdeklasser KVC Willebroek-Meerhof.
De Bilde voetbalde tussen 1997 en 1999 voor PSV. Verder droeg hij de shirts van Eendracht Aalst, Anderlecht, Sheffield Wednesday, Aston Villa en Lierse SK. De afgelopen maanden maakte hij vooral zijn opwachting in programma's op de Belgische televisie. Daardoor liet hij al trainingen van zijn club schieten. In wedstrijden komt De Bilde vooral als invaller binnen de lijnen.
quote:Oud-Ajacied Anastasiou is bezig aan laatste profseizoen
Datum: 12-mrt-2008 11:43
Voor Yannis Anastasiou zit zijn loopbaan als profvoetballer er na dit seizoen op. De 35-jarige Griekse spits van FC Omniworld hangt na dit seizoen zijn schoenen aan de wilgen, zo meldt de club uit Almere op haar website.
Anastasiou speelde in het verleden voor onder meer Anderlecht, Roda JC, Ajax en Sparta. Vorig jaar zat hij al enkele maanden zonder club, nadat zijn aflopende contract bij Sparta niet verlengd werd. Uiteindelijk vond hij eind september onderdak bij FC Omniworld, waar hij een contract voor één seizoen tekende. Sindsdien speelde hij tien wedstrijden voor de eerstedivisionist, waarin hij twee keer scoorde. (BR)
quote:Noorse spits Tore André Flo beëindigt zijn voetbalcarrière
Datum: 12-mrt-2008 12:30
Tore André Flo (foto, links) zet per direct een punt achter zijn voetballoopbaan, valt te lezen op de site van zijn club Leeds United. De Noorse aanvaller nam dit besluit na maanden van blessureleed.
De 34-jarige Flo beleefde zijn hoogtijdagen op het Britse continent. De lange spits speelde daar voor Chelsea, Sunderland en Glasgow Rangers. Sinds 2007 speelt Flo voor Leeds United.
'Ik heb het enorm naar mijn zin gehad bij Leeds en in het Engelse voetbal, maar heb een verloren strijd gestreden om fit te worden na een reeks blessures,' legt de Noor uit. 'Daarom is dit de beste beslissing.' (DH)
Ter aanvulling:quote:
quote:Machlas en Anastasiou nemen samen afscheid
Ioannis Anastasiou wil aan het eind van dit seizoen samen met Nikos Machlas afscheid nemen tijdens een speciale wedstrijd. ``Ook Nikos stopt na dit seizoen", zegt Anastasiou tegenover Novum. De 35-jarige spits kondigde afgelopen week aan zijn actieve voetbalcarrière over enkele maanden af te sluiten. Zijn contract bij FC Omniworld loopt ook af.
Anastasiou weet nog niet waar en wanneer de afscheidswedstrijd plaatsvindt. ``Het ligt natuurlijk allemaal wat moeilijk met de play-offs en het begin van het EK. Maar ik ben ervan overtuigd dat we een goede datum vinden."
Na zijn actieve loopbaan hoopt Anastasiou verder te gaan als trainer. ``Ik heb vorige zomer al een spoedcursus gedaan in Engeland met onder anderen Sunday Oliseh en Dwight Yorke. In april ga ik opnieuw voor een cursus naar Engeland." Anastasiou moet daarna minimaal twee jaar ervaring opdoen voordat hij als hoofdtrainer aan de slag kan. Voorlopig gaat hij stage lopen bij FC Omniworld, waar hij zich ook nu al een beetje als trainer gedraagt. ``Ik praat veel over voetbal met onze coach Peter Boeve en hij geeft me ook tips."
Floquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Toen Flo nog bij Chelsea speelde vond ik dat echt een toffe ploeg, met Zola ook nog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |