abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28384371
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 22:58 schreef Dos37 het volgende:

[..]

hij keept nog bij Stoke maar hij was er volgens mij alleen om zijn oude vriend peter Bosz op te zoeken
Hij gaat zelfs toch nog naar West Ham United?
pi_28384583
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 12:31 schreef sjimz het volgende:

[..]

Hij gaat zelfs toch nog naar West Ham United?
Klopt, maar dat kon Dos nog niet weten toen hij reageerde.
That's all folks!
pi_28515564
Jiri Nemec stopt er na een carriere van 15 jaar mee.
That's all folks!
pi_28521027
Slechts 15 jaar? Volgens mij is de man 39, lijkt me dat ie langer balt dan sinds zijn 24e?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28521227
Ja, slechts 15 jaar.
That's all folks!
pi_28522282
Kort dan.
www.thuisuiteten.nl
pi_28532627
Ik dacht die had een carriere van 21 jaar
pi_28532990
Heb je misschien een bron, dan weten het we zeker.
That's all folks!
pi_28533066
Aan zijn uiterlijk te zien waren die 15 jaren wel tropenjaren
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_28534105
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 23:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je misschien een bron, dan weten het we zeker.
Volgens de vi inderdaad 15 jaar
Maar ik dacht dat ik op de Belg las 21.

Zou wel fout zijn van de Belg
  woensdag 6 juli 2005 @ 00:17:33 #81
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_28534154
Maar Jiri Nemec is uit 1966 en is in 2003 al gestopt volgens VI.
-
  woensdag 6 juli 2005 @ 00:21:06 #82
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_28534278
Belg had gelijk
1
2
3
4
5
6
7
1985 - 1987      -     SK České Budějovice (1. liga)
1987 - 1990    -    Dukla Praha (1. liga)
1990 - 1993    -    AC Sparta Praha (1. liga)
1993 - 2002    -    FC Schalke 04 (Německo - Bundesliga)
2002 - 2003    -    FK Bl¨any
2003 - 2004    -    AC Sparta Praha (1. liga)
2003 - 2004    -    FK Viktoria ´i¸kov (1. liga)
-
pi_28534302
Oke, weten we dat ook weer.
That's all folks!
pi_28534505
Had ik het dus toch ook goed gelezen.
pi_28543567
Ik vond het al vreemd.
www.thuisuiteten.nl
pi_28574322
Ovidiu Stinga stopt er ook mee, z'n lichaam werkt niet meer mee.
That's all folks!
pi_28715687
Silvan Inia heeft definitief een punt gezet achter zijn betaalde carrière. De 35-jarige Noord-Hollander gaat afbouwen bij eerste klasser Hollandia.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 22 april 2006 @ 16:30:17 #88
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_37187440
quote:
Ergste vrees komt uit: einde voor Shearer

Een forse tegenvaller voor Alan Shearer. De 35-jarige aanvaller moet eerder dan gepland een punt achter zijn loopbaan zetten door een knieblessure.

Een tweede onderzoek bevestigde vrijdagmiddag waar iedereen bij Newcastle United al voor vreesde: Shearer heeft een ernstig beschadigde mediale knieband opgelopen in het competitieduel met Sunderland van afgelopen maandag.

'Volgens een normale planning hebben we het dan over acht tot twaalf weken voor een herstelperiode', liet manager Glenn Roeder weten. Shearer zelf vertelde aan The Sun dat hij teleurgesteld is dat het zo heeft moeten lopen. 'Maar te klagen heb ik niet. Ik hou fantastische herinneringen over aan mijn carrière.'

Shearer heeft de hoop nog niet opgegeven om op 11 mei officieel actief afscheid te nemen in zijn testimonial, al is het maar voor even. Celtic komt die dag op bezoek voor een erewedstrijd tegen Newcastle United.

Shearer heeft een imposante cijferlijst, ook al kwam hij als speler niet verder dan één kampioenschap met Blackburn Rovers. De spits kwam 557 competitieduels in actie en maakte 283 doelpunten. Met 179 goals is hij topscorer van het Premiership.

Hij scoorde 206 keer voor Newcastle, wat een clubrecord is. In totaal speelde hij 733 wedstrijden en tekende hij voor 379 doelpunten. Namens de Engelse nationale ploeg draafde hij 63 keer op en was hij goed voor dertig goals.
Spijtig afscheid voor zo'n wereldvoetballer. .
-
  zaterdag 2 juni 2007 @ 12:14:43 #89
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_50029594
nog bekende namen die deze zomer stoppen?
De Narcis van Gabon
pi_50029714
Hmm, valt mee geloof ik.

Volgens mij is Mehmet Scholl de bekendste.
www.thuisuiteten.nl
pi_50029779
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 16:56 schreef cultheld het volgende:
Henk Vos stopt er mee
Die Henk, ondoorgrondelijk natuurlijk. Want inmiddels voetbalt hij nog steeds en plakt hij er zelfs nog een jaartje aan vast.
www.thuisuiteten.nl
pi_50029808
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 12:14 schreef PogueMahone het volgende:
nog bekende namen die deze zomer stoppen?

Roger
pi_50029896
In eigen land natuurlijk ook Michael Mols (hoewel nog niet definitief), Patrick Lodewijks, Pierre van Hooijdonk, Paul Bosvelt, Phillip Cocu (misschien nog elders voetballend), Jean-Paul de Jong, Izaäk Verhoeven, Raimond van der Gouw, John Verbaan en Robert Molenaar.
www.thuisuiteten.nl
pi_50029937
Martin Drent
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 2 juni 2007 @ 13:14:28 #95
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_50030785
Luypers is gestopt na afgelopen seizoen...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zondag 3 juni 2007 @ 16:45:59 #96
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_50063670
Robert Molenaar
pi_50498721
Theo Zagorakis stopt ermee. Net als Ilhan Mansiz die stopt vanwege chronische knieklachten. De laatste gaat de modewereld in.
That's all folks!
  zaterdag 16 juni 2007 @ 01:02:03 #98
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_50508561
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 20:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Theo Zagorakis stopt ermee.
Efgaristo poli file moy gia to eyropaiko. .
Een van Griekenland's beste spelers ooit en de belangrijkste man in het team dat verantwoordelijk is voor één van de grootste, misschien wel de allergrootste, stunt in de voetbalhistorie.

En een mooiere afsluiting dan bij de mooiste club ter wereld kan je je niet wensen.
Voor altijd PAOKtzi .
-
pi_50515423
Dr. Daggla leeft nog!!

Inderdaad, bij Zagorakis denk ik automatisch aan Griekenland 2004. Denk dat veel mensen dat hebben. Toch een mooie loopbaan gehad, die hem ook in andere mooie competities bracht.
www.thuisuiteten.nl
pi_50518027
Ik kende hem voor dat EK vooral van Leicester.
That's all folks!
  zaterdag 16 juni 2007 @ 14:08:08 #101
67174 Dos37
Come on Twente
pi_50518786
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 12:30 schreef methodmich het volgende:
In eigen land natuurlijk ook Michael Mols (hoewel nog niet definitief), Patrick Lodewijks, Pierre van Hooijdonk, Paul Bosvelt, Phillip Cocu (misschien nog elders voetballend), Jean-Paul de Jong, Izaäk Verhoeven, Raimond van der Gouw, John Verbaan en Robert Molenaar.
Raimond van der Gouw de enige spelen uit de Jleague die een Cleague achter zijn naam had staan
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zaterdag 16 juni 2007 @ 14:09:54 #102
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_50518836
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 12:01 schreef methodmich het volgende:
Dr. Daggla leeft nog!!

Inderdaad, bij Zagorakis denk ik automatisch aan Griekenland 2004. Denk dat veel mensen dat hebben. Toch een mooie loopbaan gehad, die hem ook in andere mooie competities bracht.
Ja, hij heeft een prima carriere gehad.
Mooi ook dat ie nog net één goal kon scoren voor het nationale team voor ie stopte.. Na 100+ wedstrijden in het Griekse elftal had ie nog niet gescoord .
-
pi_50520151
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 12:30 schreef methodmich het volgende:
In eigen land natuurlijk ook [..] Izaäk Verhoeven [..].
Spijtig dat zo'n groot voetballer er mee gaat stoppen inderdaad .
pi_50520327
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 15:11 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Spijtig dat zo'n groot voetballer er mee gaat stoppen inderdaad .
Vergeet John Verbaan niet. Toonbeelden van het Nederlandse voetbal. Je kunt toch eigenlijk wel stellen dat deze 2 heren grondleggers zijn van de Nederlandse voetbalstijl zoals wij die vandaag de dag kennen. Zij stonden aan de bakermat. En ondanks alles kregen ze het nooit hoog in hun bol en maakten na afloop van wederom een geweldige wedstrijd altijd even een praatje in het spelershome.

Echt ik pinkte even een traantje weg toen ik dit hoorde.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 18:50:34 #105
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_50525222
Patrick Hobbelen stopt ook met profvoetbal.

Hij gaat verder voetballen bij Geldrop/AEK (zondaghoofdklasse)

bron
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_50525616
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 18:50 schreef Bos81 het volgende:
Patrick Hobbelen stopt ook met profvoetbal.

Hij gaat verder voetballen bij Geldrop/AEK (zondaghoofdklasse)

bron
Hobbelen .

Geweldige loop had ie altijd, met z'n duimen omhoog en kont naar achteren .
pi_51103164
quote:
Keeper Moens beëindigt carrière
door onze Telesportredactie

EINDHOVEN - Oscar Moens zet definitief een punt achter zijn carrière. De 34-jarige doelman verzocht PSV tot ontbinding van zijn contract en de Eindhovense club heeft daar mee ingestemd. PSV had met Bas Roorda inmiddels al een vervanger voor Moens in huis gehaald als tweede doelman.

Moens had nog een contract voor één seizoen bij PSV. Stan Valckx, manager voetbalzaken bij PSV, betreurt het stoppen van de keeper. “We vinden het erg jammer dat hij stopt, hij vervulde zijn rol als tweede keeper perfect. Maar hij heeft ons aangegeven dat hij het niet meer op kan brengen, derhalve hebben wij ingestemd met ontbinding van zijn contract."

Moens zelf kijk terug op een mooie tijd bij PSV. “Het is een fantastische club, met alleen maar aardige mensen. Maar er komt een punt in je leven om iets anders te gaan doen en dat punt is nu aangekomen”, aldus Moens. De doelman laat nog in het midden wat hij precies gaat doen.

Moens kende vele hoogtepunten in zijn carrière. “Uiteraard het Nederlands elftal, de bekerfinale met Willem II tegen PSV én natuurlijk het laatste seizoen bij PSV. Het landskampioenschap en de Champions League waren natuurlijk prachtig.”
pi_51828519
Roel Buikema stopt met profvoetbal en gaat onder trainer Frans Danen voor Quick spelen. "Niet om af te bouwen, Quick moet hogerop!"
www.thuisuiteten.nl
pi_55685635
Rui Costa zal er na het seizoen mee stoppen.

Speelt nu nog bij Benfica.

94 interlands gespeeld en werd bekend bij o.a. Fiorentina en AC Milan.
www.thuisuiteten.nl
pi_55686170
Maldini stopt trouwens ook 100% zeker na dit seizoen.
Wat een prachtcarriere heeft die man gehad..
-
pi_55689749
quote:
Op maandag 31 december 2007 16:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Maldini stopt trouwens ook 100% zeker na dit seizoen.
Wat een prachtcarriere heeft die man gehad..
Die man voetbalt al langer op topniveau als ik leef. Wat een ultieme held en icoon
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_57200186
quote:
Voormalig PSV'er De Bilde vindt het genoeg
06 maart 2008

Gilles De Bilde stopt na dit seizoen defintief met voetballen, zo schrijft Het Laatste Nieuws. De 36-jarige Belgische aanvaller komt momenteel uit voor derdeklasser KVC Willebroek-Meerhof.

De Bilde voetbalde tussen 1997 en 1999 voor PSV. Verder droeg hij de shirts van Eendracht Aalst, Anderlecht, Sheffield Wednesday, Aston Villa en Lierse SK. De afgelopen maanden maakte hij vooral zijn opwachting in programma's op de Belgische televisie. Daardoor liet hij al trainingen van zijn club schieten. In wedstrijden komt De Bilde vooral als invaller binnen de lijnen.
pi_57209368
Las het op Sporza ja. Won de Gouden Schoen, maar PSV was 'slechts' zijn top. En Anderlecht dan.
John de Jong pas ook gestopt, kan ook wel in dit topic
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_57328138
quote:
Oud-Ajacied Anastasiou is bezig aan laatste profseizoen
Datum: 12-mrt-2008 11:43

Voor Yannis Anastasiou zit zijn loopbaan als profvoetballer er na dit seizoen op. De 35-jarige Griekse spits van FC Omniworld hangt na dit seizoen zijn schoenen aan de wilgen, zo meldt de club uit Almere op haar website.

Anastasiou speelde in het verleden voor onder meer Anderlecht, Roda JC, Ajax en Sparta. Vorig jaar zat hij al enkele maanden zonder club, nadat zijn aflopende contract bij Sparta niet verlengd werd. Uiteindelijk vond hij eind september onderdak bij FC Omniworld, waar hij een contract voor één seizoen tekende. Sindsdien speelde hij tien wedstrijden voor de eerstedivisionist, waarin hij twee keer scoorde. (BR)
quote:
Noorse spits Tore André Flo beëindigt zijn voetbalcarrière
Datum: 12-mrt-2008 12:30

Tore André Flo (foto, links) zet per direct een punt achter zijn voetballoopbaan, valt te lezen op de site van zijn club Leeds United. De Noorse aanvaller nam dit besluit na maanden van blessureleed.

De 34-jarige Flo beleefde zijn hoogtijdagen op het Britse continent. De lange spits speelde daar voor Chelsea, Sunderland en Glasgow Rangers. Sinds 2007 speelt Flo voor Leeds United.

'Ik heb het enorm naar mijn zin gehad bij Leeds en in het Engelse voetbal, maar heb een verloren strijd gestreden om fit te worden na een reeks blessures,' legt de Noor uit. 'Daarom is dit de beste beslissing.' (DH)
pi_57328358
Flo keek ik toch altijd wel erg tegenop, een bijzondere spits met specifieke kwaliteiten en een mooie naam ook nog eens.
That's all folks!
pi_57328586
Ik vond het ook altijd een fantastische voetballer om naar te kijken .

Sneu dat ie zo moet stoppen.
pi_57328716
Toen Flo nog bij Chelsea speelde vond ik dat echt een toffe ploeg, met Zola ook nog
pi_57373329
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:08 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Ter aanvulling:
quote:
Machlas en Anastasiou nemen samen afscheid

Ioannis Anastasiou wil aan het eind van dit seizoen samen met Nikos Machlas afscheid nemen tijdens een speciale wedstrijd. ``Ook Nikos stopt na dit seizoen", zegt Anastasiou tegenover Novum. De 35-jarige spits kondigde afgelopen week aan zijn actieve voetbalcarrière over enkele maanden af te sluiten. Zijn contract bij FC Omniworld loopt ook af.

Anastasiou weet nog niet waar en wanneer de afscheidswedstrijd plaatsvindt. ``Het ligt natuurlijk allemaal wat moeilijk met de play-offs en het begin van het EK. Maar ik ben ervan overtuigd dat we een goede datum vinden."

Na zijn actieve loopbaan hoopt Anastasiou verder te gaan als trainer. ``Ik heb vorige zomer al een spoedcursus gedaan in Engeland met onder anderen Sunday Oliseh en Dwight Yorke. In april ga ik opnieuw voor een cursus naar Engeland." Anastasiou moet daarna minimaal twee jaar ervaring opdoen voordat hij als hoofdtrainer aan de slag kan. Voorlopig gaat hij stage lopen bij FC Omniworld, waar hij zich ook nu al een beetje als trainer gedraagt. ``Ik praat veel over voetbal met onze coach Peter Boeve en hij geeft me ook tips."
pi_57373372
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Toen Flo nog bij Chelsea speelde vond ik dat echt een toffe ploeg, met Zola ook nog
Flo
Zola
pi_57376652
Vond het altijd zo opmerkelijk dat Anastasiou zo geroemd werd om zijn inbreng in de groep. Hij scheen echt een soort nestor te zijn voor de jongere spelers. Een goeie voor 'in de kleedkamer' zeg maar. Maar bij interviews kon ik hem amper verstaan
Woo-loo-loo!
pi_57380240
quote:
Carsten Ramelow keek en vond dat het genoeg is geweest
De 33-jarige Carsten Ramelow keek gisteren thuis op televisie toe hoe zijn team Bayer Leverkusen zich ten koste van Hamburg voor de kwartfinales van de UEFA Cup plaatste. "Blijkbaar hebben ze mij niet meer nodig. Ik stop ermee", besloot Ramelow toen hij zijn scherm uitzette.

Jonge spelers
De 46-voudige Duitse international, die als verdediger of verdedigende middenvelder speelde, had vorige vrijdag trainer Michael Skibbe al gemeld dat hij niet meer op hem moest rekenen. "Een plaats als 17e of 18e speler interesseert mij niet", had hij hem uitgelegd. "Geef een jonge speler dan een kans..."

Vicewereldkampioen
Ramelow werd met Duitsland vicewereldkampioen in 2002, en datzelfde jaar met Leverkusen vicekampioen van Duitsland, finalist van de Champions League en van de Beker van Duitsland. In 1993 behoorde tot het andere kamp tijdens de overwinning (0-1) van Bayer tegen Hertha Berlijn in de finale van de beker.

Technische staf
Ramelow speelde nog geen enkele wedstrijd in 2008, en slechts vier dit seizoen. Hij speelde 333 wedstrijden in de Bundesliga (22 doelpunten). Ramelow blijft wel ter beschikking van de club tot het einde van het seizoen en daarna krijgt hij een plaats in de technische staf. Hij had al aangekondigd dat hij zou stoppen in 2008, toen hij zijn contract in 2005 voor drie jaar verlengde. (belga/gb)

Carrière: Hertha Berlijn (1991-1995), Bayer Leverkusen (sinds 1995)

Palmares:
Finalist Wereldbeker 2002
Finalist van de Champions League in 2002 (Bayer Leverkusen)
Vicekampioen van Duitsland in 2002 (Bayer Leverkusen)
Finalist van de Beker van Duitsland in 1993 (Hertha Berlijn) en 2002 (Bayer Leverkusen)

Eerste cap: Turkije - Duitsland : 1-0, op 10 oktober 1998 in Bursa
pi_57384869
Ramelow, de blonde strijder op het middenveld. In dat jaar dat alles op het laatst misging voor Leverkusen, was hij op zijn best. Wel een jammelijk einde, niet chique gedaan door Bayer.
That's all folks!
  vrijdag 14 maart 2008 @ 22:22:15 #123
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_57385749
misschien kan hij zijn zangcarriere weer oppakken...

De Narcis van Gabon
pi_57473737
Ook voor Ronald de Boer is er een einde gekomen aan een loopbaan als speler.
pi_57473803
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 12:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ook voor Ronald de Boer is er een einde gekomen aan een loopbaan als speler.
Niet geheel onverwachts na die nekblessure. Steeds meer spelers van het Ajax van de midden jaren '90 stoppen. Litmanen, van der Sar, Davids zijn ook met hun laatste seizoenen bezig en Kluivert moddert aan .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_57475358
Een mooie carriere heeft Ronald gehad, ondanks dat hij niet vies was van wat extra centen was het wel een enorme liefhebber. In mijn gedachten zet hij een Oranje shirt (WK98) zijn sierlijke loop aan de rechterkant in, houdt hij in om vervolgens een mooie steekpass te geven. Het was een prachtvoetballer.
That's all folks!
  woensdag 19 maart 2008 @ 13:57:00 #127
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_57475559
Die wereldgoal van RdB in de Meer zal ik nooit vergeten.
-
pi_57478216
Heeft inderdaad een mooie carriere gehad. Bij grote clubs gespeeld en behoorlijk wat prijzen gepakt
pi_57622672
quote:
Mister Roda stopt na dit seizoen en krijgt afscheidsduel

Ger Senden beëindigt na dit seizoen zijn profcarrière. De 36-jarige Mister Roda JC heeft er dan negentien seizoenen opzitten voor de club uit Kerkrade.

Senden loste afgelopen zomer al Ruud Hesp af als teammanager van de Trots van het Zuiden. De verdediger was op dat moment geblesseerd, maar hoopte toen nog wel aan spelen toe te komen. In de huidige voetbaljaargang voegde hij maar een wedstrijd aan zijn conduitestaat toe.

Zondag 13 april krijgt Senden een afscheidswedstrijd. Het succesvolle team uit het seizoen 1994/95 neemt het dan op tegen een All Star-team, dat zal worden samengesteld door de speler die meer dan vierhonderd duels voor de geel-zwarten speelde.

André Ooijer, Johan de Kock, Tijani Babangida, Eric van der Luer en Max Huijberts hebben hun medewerking al toegezegd.
  woensdag 26 maart 2008 @ 14:40:54 #130
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57622734
There's only one Gerrie Senden
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_57624426
En er is ook only one Babangida
Woo-loo-loo!
pi_57624743
Ger Senden stopt na dit seizoen

Dat kan inderdaad een leuk potje worden, die afscheidswedstrijd.
www.thuisuiteten.nl
pi_57803819
quote:
Leferink (32) bezig aan laatste wedstrijden carrière
03/04/2008 11:32

De loopbaan van Niki Leferink nadert zijn einde. De 32-jarige aanvaller houdt het na dit seizoen voor gezien.

FC Emmen wordt het laatste station voor Leferink, die op de drempel staat van een mijlpaal. Tot nu toe speelde hij in totaal 349 competitiewedstrijden voor achtereenvolgens Heracles Almelo, VVV-Venlo, Go Ahead Eagles en FC Emmen.

Leferink begon dit seizoen met FC Emmen op amateurbasis. Pas half november kwam hij in actie voor de Drentse formatie, nadat hij met succes de revalidatie van een zware knieblessure had afgerond. De aanvaller had bijna een jaar aan de kant gestaan met een afgescheurde kruisband in zijn linkerknie.
pi_57811643
Nog geen negentig competitiegoals in al die jaren. Valt me toch best tegen gezien zijn hoge aantal duels, had altijd het idee dat hij meer scoorde. Was volgens mij meer iets van de laatste seizoenen dan.
www.thuisuiteten.nl
pi_57991166
quote:
Shota Arveladze stopt na dit seizoen
met voetballen.Dat maakte de 35-jarige
Georgische aanvaller van het Spaanse
Levante bekend.

Arveladze speelde van 1997 tot en met
2001 voor Ajax.In ruim vier seizoenen
maakte hij 55 competitiedoelpunten.Na
een avontuur bij Glasgow Rangers keerde
de spits in 2005 terug in Nederland.

Twee seizoenen was hij de aanvalsleider
van AZ en scoorde 36 keer voor de club
uit Alkmaar.Vorig seizoen verspeelde
Arveladze met AZ de landstitel op de
laatste speeldag.Bij Levante heeft de
61-voudig international (26 goals) door
blessures tot nu toe slechts twee keer
gespeeld in de Primera Division.
pi_58626786
quote:
Rui Costa heeft gisteren zijn voetbalcarrière afgesloten. De 36-jarige Portugese spelmaker nam afscheid na de met 3-0 gewonnen wedstrijd van zijn club Benfica tegen Vitoria Setubal.

"Ik kijk met trots terug op mijn loopbaan'', zei een geëmotioneerde Costa. De aanvallende middenvelder speelde van 1994 tot 2001 bij het Italiaanse Fiorentina. Daarna verhuisde hij naar AC Milan. Met die club won hij in 2003 de Champions League en in 2004 de landstitel.

Na het Europees kampioenschap van 2004 in Portugal beëindigde Costa zijn interlandcarrière. Hij kwam 94 keer voor zijn land uit en maakte 26 doelpunten.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_59028429
quote:
Edmundo kapt met voetballen
Het Braziliaanse voetbal verliest een kleurrijk figuur. Edmundo Alves stopt met voetballen. Dat heeft hij zelf bekendgemaakt na een gemiste strafschop. In de halve finales van de Braziliaanse beker verknoeide de 37-jarige Edmundo een opgelegde kans om zijn ploeg Vaso da Gama voorbij Recife naar de finale te loodsen. Een nachtje slapen heeft Edmundo, voorheen onder meer bij Napoli en Fiorentina, tot deze beslissing genoopt. "Ik kan de druk en emoties niet meer aan", treurt Edmundo.

Edmundo speelde 42 keer voor de Braziliaanse nationale ploeg, waarmee hij onder meer de Copa America won. In 1998, op het WK in Frankrijk, eindigde Edmundo en de Seleção tweede. Edmundo scoorde 12 keer voor zijn vaderland.
demorgen.be
pi_59037213
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 10:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

demorgen.be
quote:
Vasco brengt Edmundo op andere gedachten

De clubleiding van Vasco da Gama heeft Edmundo kunnen overhalen om zijn carrièrebeëindiging nog even uit te stellen. De 37-jarige aanvaller verklaarde eerder na de verloren halve finale van de Braziliaanse beker, waarin hij een strafschop miste, er de brui aan te geven. Een gesprek met de voorzitter bracht hem op andere gedachten. “Alles is opgelost. Na het gesprek met de president heeft hij besloten door te gaan. Hij heeft alles nog in zich om voor ons uit te komen in het Campeonato Brasileiro. Hij onderscheidt zich voldoende”, vertelde trainer Antonio Lopes tegenover de Braziliaanse pers.

De 28-voudig international, die onder meer bekendheid genoot vanwege zijn periode bij Fiorentina, beleefde in 1997 zijn grootste succes door met de nationale ploeg van Brazilië de Copa América te veroveren.
Kan dus weer uit het topic
pi_59037560
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 20:15 schreef sjimz het volgende:

[..]

[..]

Kan dus weer uit het topic
Ik las het ja, dacht ook eens nieuws te hebben
pi_59954040
Stopt niet helemaal met voetballen, maar wel degelijk een serieus afscheid natuurlijk:

De Zeeuw stopt met profvoetbal
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')