ja maar het staat er toch duidelijk nog geen twee posten boven.....Keb misschien beetje kwaad gerageert maar het zag er nu naar uit dat die gewoon het topic heeft dichtgegooid op een reactie van een andere user...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:19 schreef ElisaB het volgende:
Ik denk dat ie het een beetje verkeerd heeft gelezenof misschien leest ie iets anders dan ik. Met jouw welnemen wacht ik graag af tot ie morgen mij overtuigt óf zelf het topic weer opengooit (of misschien nog iets anders bedenkt
).
En ietsjes rustiger zou wel mogen, kwa de post boven mij. Ik kan me niet voorstellen dat je ShaoliN vaak kunt betrappen op modden met een half oog (ik zie het hem in elk geval niet doen). Vergissing is menselijk, toch?
Ik heb te snel geoordeeld sorry. Topic gaat gewoon weer open. Excuses voor het ongemak.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:32 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ja maar het staat er toch duidelijk nog geen twee posten boven.....Keb misschien beetje kwaad gerageert maar het zag er nu naar uit dat die gewoon het topic heeft dichtgegooid op een reactie van een andere user...
mijn excuses voor het nogal agressieve reactie
tank joe very muchquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 09:08 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik heb te snel geoordeeld sorry. Topic gaat gewoon weer open. Excuses voor het ongemak.![]()
Ik geef het het voordeel van de twijfel.quote:Op woensdag 1 september 2004 11:41 schreef TeleluvR het volgende:
Beste mods,
Mijn broer en ik hebben in de tijd dat wij gitaarspelen, een teveel aan gitaren verzameld.
Prima, bedankt, eigenlijk behoeft het geen twijfel, ze zijn allemaal bespeeld en gebruiktquote:Op woensdag 1 september 2004 13:00 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik geef het het voordeel van de twijfel.
Succes met de verkoop dan maar.quote:Op woensdag 1 september 2004 13:01 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Prima, bedankt, eigenlijk behoeft het geen twijfel, ze zijn allemaal bespeeld en gebruikt![]()
We slapen niet, maar draaien geen 24-uurs diensten (dat werd Danny te duur).quote:Op donderdag 2 september 2004 14:41 schreef Siegfried het volgende:
Check dit topic even.. ik wacht al een tijdje op een titelwijziging..
[TK] Boeken (voornamelijk computerboeken)
Ok sorry.. Was gewent dat het sneller ging..quote:Op donderdag 2 september 2004 15:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We slapen niet, maar draaien geen 24-uurs diensten (dat werd Danny te duur).
Bij een tijdje denk ik aan dagen; niet aan anderhalf uur. Maar goed; op verzoek is de titel gewijzigd.
Geeft niet hoor. Het hangt er maar net vanaf wat we verder nog te doen hebben. Soms is het binnen de minuut gebeurd, en soms moet je even wachten op de keer dat we alle topicreports langslopen (kan alleen in de index van V&A en niet in de AT, dus ik zie ze niet de hele dag door). Ik doe dat in elk geval een aantal keer per dag en bij mijn weten ShaoliN ook.quote:Op donderdag 2 september 2004 15:13 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ok sorry.. Was gewent dat het sneller ging..
Maar ik zal meer rust hebben in het vervolg
En ik vond van niet.quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:09 schreef Bioslock het volgende:
ElisaB, ik was ontopic vond ik zelf, idioot..
Verneuk mijn quote niet, wil je.quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En ik vond van niet.
quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:55 schreef Bioslock het volgende:
Slap dus. Zeikwijf.
Ja, en ik hoop dat je stikt in een van je dildo's van je webwinkel.quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
![]()
En verder heb ik niet veel meer te zeggen. Je argumenten ten spijt, heb ik weinig ontopics kunnen ontdekken in een aantal van je posts. Geniet van je weekend!
Nou, dank je wel.quote:Op zaterdag 4 september 2004 21:34 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Ja, en ik hoop dat je stikt in een van je dildo's van je webwinkel..
Een "aantal van mijn posts" is zo'n inhoudelijk triest argument die niets te maken heeft met dát topic, ten eerste omdat het er maar 1 was, en ten tweede omdat het wél inhoudelijk was, en dat jij dát niet kon ontdekken in mijn argument in dat specifieke topic is jammer, en daarbij wens ik jou niet hetzelfde weekend toe dat ik zal meemaken, wat jij mij toegewenst hebt.
Dat lijkt me verder vrij kansloos.quote:Op zaterdag 4 september 2004 21:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, dank je wel.
Als je verder nog wilt dat ik hierop reageer, dan moet je maar even mailen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |