Ik weet het niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:28 schreef Magics het volgende:
Ik denk ook zomaar dat dat miljoen er niet in zit voor haar.
dat is denk de reactie als ze hoort dat steve een acteur is.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:34 schreef Ronaldsen het volgende:
.
Als ik die spoilers zo zag tenminste dan kwam er iets totaal onverwachts
Bijvoorbeeld dat Steve en zijn Familie acteurs waren.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:34 schreef Ronaldsen het volgende:
Als ik die spoilers zo zag tenminste dan kwam er iets totaal onverwachts
Deze klinkt inderdaad aannemelijk!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:57 schreef Redux het volgende:
Als ik de voorstukjes goed begrijp lopen de broers tijdens de ceremonie weg, en wordt er vervolgens met de broers gepraat waarna ze terugkomen en steve en randi met iedereen present gaan trouwen. Daarna krijgt ze alles te horen, inclusief dat steve een acteur is, en krijgt ze aan het eind de prijs.
Ik had ze allang in elkaar geslagen. Mijn god zeg, wat een etters.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:09 schreef tong80 het volgende:
Die broertjes zijn duidelijk geen acteurs.
Nou als ze niet wint zullen ze die mensen toch wat geld moeten geven, anders geven ze natuurlijk nooit toestemming voor de uitzending...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:34 schreef Ronaldsen het volgende:
volgens mij krijgt ze dat miljoen zowieso als verassing zeg maar ook al komen die broers niet opdagen.
Ik vind het knap dat ze hun dochter blijven steunen terwijl ze met zo'n etter wil trouwen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:51 schreef Mvnl het volgende:
Ik heb het idee dat die ouders zijn ingelicht, maar het Randi niet mogen vertellen, zodat ze niet vertrokken, maar het voor Randi wel lastig blijft...
Vindt de ouders iets te makkelijk omgeturnd...
En dat voor geld...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:54 schreef BlaBlub het volgende:
Echt heel die familie ligt overhoop.
Ja dat snap ik niet! Ik zou het haar echt niet snel vergeven als t mijn zus was. Zelfs niet als ze me geld zou bieden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:55 schreef Redux het volgende:
[..]
En dat voor geld...
De afspraak is dat iedereen op de bruiloft zou moeten zijn en ik zag die broers in smoking in de vooruitblik voor de volgende aflevering. Ik weet niet tot hoe lang die afspraak door moet gaan, dus of ze een ja-woord moeten geven, blablabla. Althans dat is mijn formele uitleg natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:55 schreef Nouk het volgende:
Maar krijgt ze dat miljoen nou of is het alleen bedoelt om Randi in de zeik te nemen en krijgt ze niets?
Misschien weet iedereen t wel en nemen ze Randi inderdaad in de zeik. We zien het volgende weekquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:55 schreef Nouk het volgende:
Maar krijgt ze dat miljoen nou of is het alleen bedoelt om Randi in de zeik te nemen en krijgt ze niets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |