quote:Soos Nexium is playing Rainbow Six 3: Black Arrow.
wat een respeeeeeeeeeeeeeeeecccccccccccccccccccttttttttttttttttttttttttttquote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
naar huisquote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:44 schreef SailingAce het volgende:
He kut nog 3 kwartier johhh
Ik zit nu heerlijk relax op mijn balkon met een biertje naast me.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:44 schreef SailingAce het volgende:
He kut nog 3 kwartier johhh
Alsof mij dat boeit, ik drink niet door de weeksquote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zit nu heerlijk relax op mijn balkon met een biertje naast me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.=Hee,.. was jij er bij? Nou dan. Sodeflikker dan op!=
* Mr_Belvedere wacht in spanning afquote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wacht maar af mensen.
Komt ie helemaal uit Roosendaal naar je toe?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:47 schreef Strolie75 het volgende:
Zou die allochtone cunt van een Gaaaast al onderweg zijn?
Nee, hij werkt hier in de buurt en blijft hier ergens overnachten.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:49 schreef SailingAce het volgende:
Komt ie helemaal uit Roosendaal naar je toe?
hoer!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
naar huis![]()
Wil al zeggen, is die cunt nog wel ff onderweg andersquote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, hij werkt hier in de buurt en blijft hier ergens overnachten.
Schijnt in Alphen een EOS 300D van 875 te liggen!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:52 schreef SailingAce het volgende:
Hij zou bij mij ook nog een keer een biertje komen doen die cunt.. maar ik ben niet intressant genoeg meer denk ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |