Daar hoef je niet bang voor te zijn; het gebruikt standaard internet-mogelijkheden (download via HTTP); er kunnen geen virussen o.i.d. binnenkomen. Een firewall en antivirus heeft nog nooit een melding gegeven of zo. En ik gebruik het al jaren (en sinds 11 maanden dus ook met Elisefoto's)quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:21 schreef melonovy het volgende:
Ik doe om de zoveel tijd een ander leuk plaatje van Chiara op mijn bureaublad. Die webshots zijn volgens mijn excollega niet geheel veilig, risico's op virussen, wormen en ander ongedierte.
Maar het was wel een grappige; zo 1 waarvan je gelijk vrolijk wordt als al je schermpjes minimized zijnquote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:28 schreef Tan het volgende:
Ik heb al een eeuwigheid dezelfde desktop, Jessai was toen 1 jaar:
[afbeelding]
Het wordt tijd voor een nieuwe
Ja daarom zit ie er nog steeds op, kan er geen afscheid van nemenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:30 schreef Bright het volgende:
[..]
Maar het was wel een grappige; zo 1 waarvan je gelijk vrolijk wordt als al je schermpjes minimized zijn
Hier kun je het vanaf hun site downloaden: http://www.webshots.com/samplers/quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:42 schreef Rewimo het volgende:
Hebbuh?
Een goeie virus scanner die ook alle dat files update en dan heb je daar dus ook geen last meer vanquote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:21 schreef melonovy het volgende:
Ik doe om de zoveel tijd een ander leuk plaatje van Chiara op mijn bureaublad. Die webshots zijn volgens mijn excollega niet geheel veilig, risico's op virussen, wormen en ander ongedierte.
mee eens...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:36 schreef E.T. het volgende:
Dus webshots is nergens voor nodig lijkt me?alleen dan voor de foto op m'n desktop? die zie ik toch bijna nooit..alleen bij het opstarten en uitzetten.
Ik zie echt de toegevoegde waarde van Webshots niet zo.
Ook wel een beetje, maar de vraag was wie allemaal eigen (baby)foto's op hun desktop hebben; de conclusie is dus: allemaalquote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:45 schreef melonovy het volgende:
[..]
mee eens...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |