Goed woord idd. Ik heb ze ook wel een uitgedeeld voor een 'Nikki Lauda'quote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:54 schreef EL_REY het volgende:
dat volgens jou alle asielzoekers moeten kennen als ze voor hun inburgeringscursus willen slagen!
TS begint:
"okkenootje"
een okkenootje werd vroeger aan veel mensen gegeven die een domme opmerking maakte. Er werd dan een vuist gemaakt en met de middelvinger bovenop het hoofd getikt!
Dit is zeker een woord dat moet blijven voortbestaan in deze samenleving!
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:18 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Goed woord idd. Ik heb ze ook wel een uitgedeeld voor een 'Nikki Lauda'
Een Nikki Lauda is het al dan niet bewust branden van een ander met een sigaret![]()
en wat betekent deksels? Leg het even uit voor onze imigratiebroeders!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:24 schreef p-etr-a het volgende:
Deksels!
Omdat ik altijd moet lachen als iemand dat zegt.
dek·sels1 (bn.)quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:25 schreef EL_REY het volgende:
[..]
en wat betekent deksels? Leg het even uit voor onze imigratiebroeders!
Hoi! Wat vind je van mijn nieuwe ondertitel en signature?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:26 schreef cerror het volgende:
p-etr-a
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:28 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Hoi! Wat vind je van mijn nieuwe ondertitel en signature?
Met al die verschillende smiles bij jouw posts weet ik nooit wat voor uitdrukking je bedoelt, maar ik ga maar op het woord af, dus dankjewelquote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:29 schreef cerror het volgende:
[..]liev!
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:28 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Hoi! Wat vind je van mijn nieuwe ondertitel en signature?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |