abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21367014
Wat bedoelen ze dan met plantenextracten?
quote:
Frisdrank met plantenextracten

ingredienten: water, suiker, koolzuur, kleurstof E150D, voedingszuur E338, aroma, cafeine
Enige wat ik me erbij kan voorstellen is de suiker van de suikerbiet.
pi_21367228
Ik denk van de Coca-plant
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_21367255
Kola Noot (botanische naam: Cola nitida) en Guarana (botanische naam: Paulinia Cupana) zijn natuurlijke rijke bronnen van caffeine. Guarana is een bekend plantenextract uit het Amazonegebied en wordt gezine als de rijkste natuurlijke bron van caffeïne. Kola Noten (botanische naam: Cola nitida) van de Kolaboom bevatten vlezige, bitter smakende zaden die veel looistoffen en caffeine bevatten. Caffeine stimuleert de aanmaak van adrenaline door de bijnieren, vergemakkelijkt de vetverbranding en spaart de glycogeenreserves. Vooral duursporters kunnen door het effect van caffeine hun prestaties verbeteren.
  woensdag 18 augustus 2004 @ 11:03:20 #4
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_21367275
een soort thee dus
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_21368810
Guarana dus
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Kochten wij vroeger altijd per pond
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

En dan lepels van dat poeder eten, ga je lekker van stuiteren . Ze verkochten ook Guarana sigaretten maar die waren goor.

Gek eigenlijk dat het niet gewoon op het flesje staat.
pi_21369084
Hét geheim van Coca Cola!
Vrijwillig gebanned
pi_21407338
Vroeger zat er ook coke in (serieus)
mug·gen·zif·ter (de ~ (m.), ~s)
1 kleingeestige vitter => beuzelaar, criticaster, criticus, haarklover, kommaneuker, mierenneuker, peuteraar, pezewever, pietjesneuker, pietlut, scherpslijper
pi_21407740
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 11:01 schreef detulp050 het volgende:
Ik denk van de Coca-plant
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Wat hij zegt
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Coca: van cocaïne en cola van het plantje.
Volgens mij is in 1930 pas de cocaïne uit de cola gehaald..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop