quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:53 schreef Yonderboi het volgende:
Debiteuren Crediteuren
[ Jos komt binnen met z'n ochtendverhaal ]
"Stond ik vanochtend op de tramhalte..... staat er zo'n kollosaal wijf naast me met een papagaai op d'r schouder. Zegt ze, als jij raad wat er op mijn schouder zit dan mag je met mij naar bed!"
"Dussuh, ik denk effe na ik zeg... een olifant? ............. zegt ze, Reken ik ook goed!"
Misschien moet je eerst even teruglezen voor je iets post?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:59 schreef Yonderboi het volgende:
Ik weet niet of mensen die heeeeele oude afleveringen kennen...
Gaat Romeyn samen met Koch zo'n boekenzaak in......
"Jaaah, ik zoek een boek voor mn vriendin.......... en dat mot een boek zijn waar iemand naar iets opzoek is en dan is het maar de vraag... of ie het gaat vinden, heel belangrijk is.. het mot een boek zijn met een ope ende!"
* allemaal op z'n haags
Oja schiet me nog iets te binnen
Storm : "Gouwe driehoek!"
dat zijn Johnny en Willie en die scene is in dit topique toch al enkele malen voorbij gekomen...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:59 schreef Yonderboi het volgende:
Ik weet niet of mensen die heeeeele oude afleveringen kennen...
Gaat Romeyn samen met Koch zo'n boekenzaak in......
"Jaaah, ik zoek een boek voor mn vriendin.......... en dat mot een boek zijn waar iemand naar iets opzoek is en dan is het maar de vraag... of ie het gaat vinden, heel belangrijk is.. het mot een boek zijn met een ope ende!"
* allemaal op z'n haags
Oja schiet me nog iets te binnen
Storm : "Gouwe driehoek!"
Idd.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:03 schreef DoctorB het volgende:
dat zijn Johnny en Willie en die scene is in dit topique toch al enkele malen voorbij gekomen...
Ihre Mann ist, ja wie sage ich da jetzt, ermordert worden.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:55 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
Ja, wie soll ich das jetzt sagen?
of
Ja, wie sage ich das jetzt?
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Peter: Kinderpindakaas
of met die mus.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:53 schreef Yonderboi het volgende:
Debiteuren Crediteuren
[ Jos komt binnen met z'n ochtendverhaal ]
"Stond ik vanochtend op de tramhalte..... staat er zo'n kollosaal wijf naast me met een papagaai op d'r schouder. Zegt ze, als jij raad wat er op mijn schouder zit dan mag je met mij naar bed!"
"Dussuh, ik denk effe na ik zeg... een olifant? ............. zegt ze, Reken ik ook goed!"
Welke aflevering is dat? Komt me even niet bekend voor.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:30 schreef kurtwagner het volgende:
Neuk ik zo?
Zo neuk ik niet.
aflevering met de lullo's in de skybox dat ze een zangertje huren (Melvin)quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:40 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Welke aflevering is dat? Komt me even niet bekend voor.
Washes to washesquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Al die slechte grappen als Bertje, de Witte Reus, overleden is.
En dat het fluitje erbijquote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:10 schreef lucienne2 het volgende:
Ja dat mag dus niet he! blijft te gek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |