Jij kent hun namen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:21 schreef Manweth het volgende:
Van Carola, tot Belinka, Ronnie en Calinka.
We zijn undercover gegaan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:23 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Jij kent hun namen?![]()
Och god die Carola had je moeten zienquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:28 schreef Yeahinho het volgende:
*tvp*
* Manweth wacht op de foto's.
Nee, in de kantine.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:30 schreef giscard het volgende:
[..]
Op de camping? Stond er een biljart in die partytent?
Ach een survival kan ook leuk zijnquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:32 schreef Repeat het volgende:wheheheh
![]()
Leuke tijd gehad?
Jah,quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:35 schreef tuut84 het volgende:
gewoon vies huttenvolk
Jah wij waren dan wel de bezopen pubers.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:37 schreef JAMB het volgende:
Tja dat heb je nou eenmaal met campings hè. Aso's, krijsende kinderen, bezopen pubers en mensen die elkaar de hele dag zitten te bekijken. Bah.
zo leer je verder kijken als je achtertuin, die mensen bestaan echt!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:38 schreef Manweth het volgende:
[..]
Jah wij waren dan wel de bezopen pubers.![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:35 schreef Manweth het volgende:
Had er een met een fles citronella in een kaars staan spuiten,
Schoot de vlam in de fles, door de druk knalde de knetterharde plastikke dop eraf, tegen Hanque le Tanque's schouder aan.
Van ver hoorde je :
Kankahleyahhh, Kankah kut kadaver
Ik steek met gevaar voor eigen leven mijn hoofd uit onze plek, zie ik Ronnie nog knetterhard over een bordje flikkeren met zn bek in het gras.
ahh, soort zoekt soort?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:42 schreef Manweth het volgende:
Eibergen, ergens in de middle of nowhere.
De enige plek in de buurt waar wij toegelaten werden.
Gek is het niet.
Wij moesten gewoon borg betalen, terwijl de Tokkies dat niet moesten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:46 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
ahh, soort zoekt soort?![]()
Jah ik heb mn anusgas nog nooit zo goed de loop kunnen latenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:47 schreef Killer_Mom het volgende:
lijkt me een wereld vakantie, lekker aso, wie doet je wat?
O foh sho!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:49 schreef Yeahinho het volgende:
Toch zeker niet het Eibernest he?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:31 schreef Manweth het volgende:
[..]
Nee, in de kantine.
Was al mega linke shit, maar met een special forces team en stealth acties zijn we wezen peuken halen.
Hempje aan natuurlijk.
Xbox/Real livequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
live splintercel
kijken of ze niet op jou lijken?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:57 schreef A.Powers het volgende:
komen die foto's nou nog ?, wil wel ff kijken of ze echt op de tokkies lijken
![]()
Okeequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:10 schreef Copycat het volgende:
ik kom morgen even terug voor de foto's.
Moet jij ook maar eens:quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:16 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
je bent zelf ook een tokkie man
Jah dat krot hebben wij ook nog!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:26 schreef Yeahinho het volgende:
Eibernest!! :')
Ben er ooit toen ik een jaar of 6 was op vakantie geweest met m'n ouders. Altijd onthouden dat het in Eibergen was en de camping het Eibernest heette met dank aan de linnen tas die hier nu nog steeds regelmatig wordt gebruikt!
Geen idee, ik was 6quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:30 schreef Manweth het volgende:
[..]
Jah dat krot hebben wij ook nog!
Geen rare dingen meegemaakt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |