abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21353091
Ik studeer aankomend jaar af op Small Business en Retail Management en wil vervolgstudie doen op gebied van management of hotelschool in Zwitserland!

Heeft iemand ervaringen of tips?

Ik heb zelf al een en ander gezocht en gevonden maar nog niet echt overtuigend. Verder ga ik ook zeker bij mijn huidige opleiding op onderzoek uit.... maar mischien dat er hier fokkers zijn die hun persoonlijke ervaringen kunnen delen.
pi_21362417
Doet Zwitserland wel mee met dat hele EU/Bachelor-Master structuur systeem? Ik vraag het me af eerlijk gezegd...
El duffo o muerte
  zondag 22 augustus 2004 @ 12:26:30 #3
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_21461994
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 00:48 schreef EddyMR het volgende:
Doet Zwitserland wel mee met dat hele EU/Bachelor-Master structuur systeem? Ik vraag het me af eerlijk gezegd...
Ik denk het niet. Maar dat wil niet zeggen dat dat Zwitserse diploma niks waard is.

Zelf lijkt het me ook een interessant land btw.
pi_21493160
ik heb geen ervaring met Zwitserland zelf, maar wel met Engeland. Meestal, als je een vervolgopleiding wilt gaan doen in een land waar de opleidingstaal niet je moedertaal is, moet je een vaardigheidstest afleggen. Dan meten ze of je wel goed genoeg de taal spreekt.
Bite me!
pi_21493258
en die gasten daar spreken vloeiend duits, en daarnaast ook nog eens italiaans of frans.
in de techniek weet ik wel dat een zwitsers diploma heel wat waard is, maar hoe dat met de hotelscholen zit weet ik niet.
-
pi_21666668
Bedankt reacties, ik heb informatie gekregen van een hotelschool die heel goed schijnt te staan aangeschreven in Glion.

Zijn er verder mensen die ervaring hebben met studeren in Zwitserland?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop