Niet gekeken, maar ik hoop dat het zo is.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:36 schreef mordradead het volgende:
nederland speelde leukze wilden voor de verandering als prioriteit scoren en niet de 0 houden
ik voortaan al je posts mierenneuken met Spellingscontrollequote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:06 schreef rockstah het volgende:
Webicons uitschakelen? [klaagtopic idioot grote webicons]
het file size limit van webicon's is nu 100 kb
*voortaan al gamedemon's icons gaat melden.
whehehehehehe
gamedemon, ik vind dat je usericon een par kb te groot is, mijn dikke adsl verbinding kan het kleine 60 bij 60 gifje niet meer aanquote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:19 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik voortaan al je posts mierenneuken met Spellingscontrolle![]()
De volgende slowchat topic gaat gewoon [GAM SlowChat] rockstah kan niet typen - part 3 heten.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:49 schreef rockstah het volgende:
welcome to fok!
waar 56K'ers koning zijn
Hehe of [GAM SlowChat] rockstah kan nog steeds niet typenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:51 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
De volgende slowchat topic gaat gewoon [GAM SlowChat] rockstah kan niet typen - part 3 heten.
![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:51 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
De volgende slowchat topic gaat gewoon [GAM SlowChat] rockstah kan niet typen - part 3 heten.
![]()
de pot verwijt de ketelquote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:51 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
De HET volgende slowchat topic gaat gewoon [GAM SlowChat] rockstah kan niet typen - part 3 heten.
![]()
De topic kan gewoonquote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:13 schreef capibar het volgende:
[..]
de pot verwijt de ketel![]()
topic = onderwerp = HET onderwerp.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:22 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
De topic kan gewoon![]()
Het is geen Nederlands woord.
Wat heeft het onderwerp te maken met lidwoorden?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:25 schreef capibar het volgende:
[..]
topic = onderwerp = HET onderwerp.
dat past niet eensquote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:13 schreef Gamedemon het volgende:
Volgende titel
[GAM SlowChat]Waar de kwaliteiten van de krantenbezorging ineens stukken beter zijn
[GAM SlowChat]Waar de kwaliteiten van de krantenbezorging inquote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:34 schreef rockstah het volgende:
[..]
dat past niet eens
Avond.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:37 schreef -Mzraki- het volgende:
Avond.
zo werkt het gewoon, knulleke...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:32 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Wat heeft het onderwerp te maken met lidwoorden?
Neem een cursus NL.![]()
En, ben je al over naar groep 4?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:41 schreef capibar het volgende:
[..]
zo werkt het gewoon, knulleke...
nee, ik pen blijvuh sittu!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
En, ben je al over naar groep 4?
Je hebt geen humorquote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:52 schreef capibar het volgende:
[..]
nee, ik pen blijvuh sittu!![]()
Hoe erg het ook klinkt, het is 'de topic'.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:13 schreef capibar het volgende:
[..]
de pot verwijt de ketel![]()
Nee, topic = leenwoord uit het Engels, en die krijgen altijd 'de'. (De username, de smiley.)quote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:25 schreef capibar het volgende:
[..]
topic = onderwerp = HET onderwerp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |