ohja, dat contract, dat was ook leuk.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:45 schreef Tain het volgende:
[..]
je hebt toch een contract?
Hehe zn kranten in de fik zetten ofzoquote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:55 schreef Tain het volgende:
wat een eikel die depot houder, kan je daar bij geen geintjes uithalen om hem terug te pakken
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:57 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hehe zn kranten huis in de fik zetten ofzo
idd, wie leest de molekruier nouquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:10 schreef rockstah het volgende:
maar goed, niemand leest mijn krant anyway![]()
ik heb het nu over mijn stadsblad tijd. de molenkruier neem ik toch wel iets meer serieus.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:13 schreef capibar het volgende:
[..]
idd, wie leest de molekruier nou![]()
ik kan me niet eens de laatste keer herinneren dat we hem uberhaupt kregen![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:36 schreef Gamedemon het volgende:
jullie n00bz moeten mij voortaan master ninja noemen want ik heb de hurricane pack uitgespeeld! WHOTTA!!!
Kan ik mijn oude PSX games weer spelen. Had mijn oude PSX uitgeleend en nooit meer terug gekregen van mijn nichtje (klein kind, ouders net gescheiden, dan ga ik niet moeilijk doen).quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:34 schreef rockstah het volgende:
wat moet je nou weer met een ps2?
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:37 schreef GinaG het volgende:
[..]
![]()
Vakantiebaantjes rulen.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:42 schreef rockstah het volgende:
[..]
nee, twas echt heel vaag. ik ging zo naar mijn depot houder om mijn kranten op te halen, lag mijn stapel er niet bij. dus ik zo aanbellen. toen zij hij zo: "kom eens mee naar achter"
dus ik zo zijn tuin in, hij zegt zo: "tsja. weet je wat het is. jij bent net terug van vakantie, en in die tijd is jouw wijk dus naar de jongen die in jouw wijk de 'ander blad' loopt, dus jij hebt nu geen wijk meer."
dus ik zo: "maar dan kan ik mijn wijk toch weer terug krijgen?" en toen zij hij:
"ja, weetje. je kan beter stoppen joh, want je hebt nu een druk jaar voor de boeg en je hebt je studietijd hard nodig enzo" en daar brabbelde hij nog even over door. dus ik dacht zo: right, laat maar, geen zin om er iets tegenin te brengen.
tis wel een beetje hufterig natuurlijk maar het interreseerd me niet zo veel. ik had er zelf toch al niet zo'n zin meer in, aangezien ik in oktober toch 15 word en dan kan ik een gewone baan gaan zoeken.
ik heb in het verleden wel een aantal klachten gehad, en ik loop nogal laat. dus ik kan me voorstellen
dat ze met die jonge knulletjes blijer zijn.
Dat ik je lief vindquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:40 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat mot je![]()
dat is zeg maar halo op legendary in je 1tje met reuma spelenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:37 schreef GinaG het volgende:
[..]
![]()
mijn reactie sloeg meer op dat je master ninja genoemd wil wordenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dat is zeg maar halo op legendary in je 1tje met reuma spelen
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Vakantiebaantjes rulen.8 daagjes in touw geweest, op z'n minst 109 euro binnen.
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dat is zeg maar halo op legendary in je 1tje met reuma spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |